piątek, 15 kwietnia 2016

Event Prehistoryczny 2016

Kto lubi dinozaury powinien być szczęśliwy, ponieważ ten event jest właśnie związany z tymi stworzeniami, które wyginęły miliony lat temu. W sklepie pojawiło się kilka nowych przedmiotów:



Dobra wiadomość - futerka nie ma w collectorze, więc po evencie nie zniknie na jakiś czas. I na pewno zauważyliście, że można je kupić tylko za serki. Tak - zero wydawania truskawek! :)
Mapa eventowa:



O co w niej chodzi? W sumie jest zbudowana podobnie do tej o myszce Charlotte - trzeba sprawić, by pasek nad tym "domkiem" po prawej doszedł do końca. Wtedy dostaniemy nagrodę. Jak to zrobić? Wystarczy zanosić te dziwne.. figury? Tak, uznajmy, że to figury - do domku po prawej stronie. Zbliżenie na pasek:



Itemki eventowe nadal są do kupienia za ostatnią walutę - bilety, a przynajmniej w większości. Na pewno pamiętacie jak wyglądają, więc nie będę ich wklejać ponownie - wystarczy zjechać w dół na blogu :). 

Tym razem w pokoju village możemy kupić dwa nowe tytuły - "Tyrannomouse" za 50 biletów i "Prehistoric Mouse" za 20. 
Pojawiła się nowa kulka do poziomu szamana do kupienia za 150 piór. Tak, piór. Dobrze napisałam, tu nie ma pomyłki. Sama byłam zdziwiona, stawiałam, że wszystko będzie za bilety. Wygląda ona następująco:


Event Prehistoryczny 2016

No i mamy jeden nowy przedmiot ekwipunkowy:


Event Prehistoryczny 2016
Zmienia na krótki czas nasze futerko na futro dinozaura.

Co uważacie na temat tego eventu? Jesteście źli, że znowu trzeba współpracować z innymi graczami, a może lubicie takie wyzwania? Dajcie znać w komentarzach, z chęcią poczytam :).
Modliszka

55 komentarzy:

  1. No i znowu połowa ludzi z pl będzie na fr xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w tym ja bo Polscy gracze nie radzą sobie nawet na roomie gdzie jest ponad 100 myszek ;-;

      Usuń
    2. Dlatego gram na roomie, gdzie jest po 14 myszy. Zauważyłam, że na roomie gdzie jest 20+ myszy to nigdy go nie przeszłam, a na roomie gdzie jest ok, 10 myszy to zawsze przeszłam. ;p

      Usuń
  2. Wow, kiedyś koffałam Dinożarły xD Ale bardzo mi się podoba *u* Musze nazbierać na którys z tytulow, albo kule, podoba mi sie zbieranie tych cosiów (nie pamiętam jak to się nazywa xD) ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny event ,ale szkoda ,że niema nowej odznaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. a jak da się do połowy zanieść to się coś dostanie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasek musi być cały uzupełniony, żeby coś dostać.

      Usuń
  5. Nie nooo, ja cały czas czekam na dodatki na survivor, a tu co?!
    A podobno admini pisali, że nie ma być eventów, które nie są związane z grą. I co?! Jakieś dinozaury nam dają ;-;

    ~Muzykalna2

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiesz moze co dostaje sie za ukonczenie mapki eventowej?

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie odznaka

    OdpowiedzUsuń
  8. A to trwa też tydzień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak ponieważ nie ma odznaki

      Usuń
    2. 2 tygodnie bo wyskoczyła na chacie wiadomość

      Usuń
    3. ^ tak jak powyżej, ale event trwa dłużej ponieważ admini muszą mieć czas na przygotowanie mini-eventu.

      Usuń
  9. Japier#### myślałem że już nie będzie tych biletów i wydałem na nędzny tytuł z wielkanocy bo zbierałem na odznake...Mam tego juz dosyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też... Admini przesadzają... Wydała wszystkie bilety na pędzle... A chciałabym przynajmniej odznakę lub przynajmniej jeden tytuł... Mogli dać np. jaja dinozaurów do zbierania. Załamała się jak przeczytałam post. O mało tableta nie zbiłam XD Okej koniec mojego użalania się nad sobą XD

    ~Kosiarkasan

    OdpowiedzUsuń
  11. Że co? Przerażona myślą że event sie kończy i moje bilety znikną wymieniłam na pierwszy lepszy tytuł i 15 pędzli.. ;__;

    OdpowiedzUsuń
  12. A gdzie są te niby figury?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykładowo na głowie dinozaura lub na gałęzi drzewa.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo 😊

      Usuń
  13. Modliszko, wiem że proszę od dużo, ale czy kiedyś mogłabyś wspomnieć w jakimś poście o moim blogu? Byłabym prze szczęśliwa http://magiczne-myszki-tfm.blogspot.com/ <3 Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej w postach nie reklamuję blogów, ale co jakiś czas dopisuję jakieś w zakładce "Wasze Blogi".

      Usuń
    2. A mogłabyś tam o tym blogu wspomnieć? <3 Pozdrawiam :3

      Usuń
  14. Mam pytanko jak zdobyć tego dinozaura z eventu gdzie i za ile go kupić czy da się go trafić na mapce eventowej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest do kupienia w pokoju village u jednej z myszek.

      Usuń
    2. U jakiej myszki? Wszyscy moi znajomi przeszli całe village i nie ma u żadnej z 5, które tam są

      Usuń
    3. jest tam na altance z lewej strony

      Usuń
  15. No dla mnie event jest taki se.....bo raz nie wiedziałam by podbiec do tego domku gdy już prawie pasek był napełniony i przegrałam. No co prawda event nie może być za łatwy.:p

    OdpowiedzUsuń
  16. A na ile czasu mamy to futerko dinozaura? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że krótko, ale jest różnica między 5 a 20 mapkami :P

      Usuń
  17. nie lubię ten event bo jest podobny jak w evencie karnawałowym

    OdpowiedzUsuń
  18. Głupi ten event :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Modliszko , chyba chodziło Ci o event o Elise. Event o Charlotte polegał na ,,spamowaniu'' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, chodziło mi o event Charlotte. Tam też był pasek, który się uzupełniał :p.

      Usuń
  20. Mam pytanie czemu nie mogę się zalogować na transformice. Kupiłem 600 truskawek i gdy po jakimś czasie znowu się zalogowalem pokazało mni " połączenie z serwerem zostało przerwane ". Co mam teraz zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz poczekać, czasem serwer źle działa gdy coś poprawiają.

      Usuń
  21. Dla mnie bardziej podobny do Elisah xd :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie spoks 👍

    OdpowiedzUsuń
  23. koła zębate* :")

    OdpowiedzUsuń
  24. ten event jest super! jestem miłośniczka wszystkich dinozaurów :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Na Racing jest najłatwiej

    OdpowiedzUsuń
  26. A do kiedy będzie ten event ?

    OdpowiedzUsuń
  27. A jak sie zdobywa ten strój dinozaura? to jest w evencie czy nie wiem?

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdzie mogę kupic te futerko dinozaura z eventu, bo nigdzie nie mogę go znaleźć. Proszę o szczegółowe wytłumaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Futerko dinozaura jest do nabycia u Indiana Mouse na village :)

      Usuń
  29. A do kiedy będzie ten event ? ;p

    OdpowiedzUsuń