piątek, 11 marca 2016

Dzień Świętego Patryka 2016

17 marca wypada Dzień Świętego Patryka. Z tej okazji w grze pojawił się specjalny event związany z tym świętem. Mimo, że zawsze jest to "dzień", to w grze będzie okazja do świętowania przez calutki tydzień. W sklepie zostało dodane nowe tematyczne futerko wraz z innymi przedmiotami:



Nowa mapka eventowa:


Na mapie eventowej jest kilka myszek, które mogą nam coś sprzedać za eventowe waluty - podkowy, koniczyny i kociołki. Wystarczy w nie kliknąć i wybrać to, co chcemy kupić. O ile nas stać - dostaniemy wybraną rzecz. Przykładowy sklep:


Waluty eventowe zbieramy na zwykłych mapach w grze. Samo zebranie jednak nie wystarczy, żeby coś dostać - trzeba wejść do nory z serem, żeby eventowa waluta została nam dodana. Aż się łezka w oku kręci, kiedyś często były tego typu eventy, że coś się zbierało :').
Do gry (jak już wspominałam wyżej) powrócił system sklepów eventowych - znowu pojawiają się sklepikarze, którzy po kliknięciu umożliwiają nam kupno różnych rzeczy m.in. nowy przedmiot do ekwipunku możliwy do zdobycia:

Dzień Świętego Patryka 2016
Pozwala nam na kilka sekund malować po mapie

Mamy również nowy tytuł za 5 podków (w sklepie u myszki Cassidy) a jest nim "Barmouse". Również u tej samej myszki mamy kulkę do poziomu szamana za 20 podków:


Dzień Świętego Patryka 2016


Nowa odznaka jest przeurocza, spójrzcie tylko. Chociaż w sumie wszystko co zielone mi się podoba, haha:

Dzień Świętego Patryka - kup u Cassidy za 30 kociołków

Dla mnie event jest fajny. Zielono, można kupić co się tylko chce i zbierać na co się chce. Miła odmiana raz na jakiś czas móc coś wybrać samemu i wspomnieć dawne lata z Transformice! :D

43 komentarze:

  1. Event zajeżasty.
    Napewno przejde :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie magiczne koniczynki zbiera sie na mapach :) event fajny :) ♣♣♣

    OdpowiedzUsuń
  3. Modliszko na roomaxh sie podkowy zbiera

    OdpowiedzUsuń
  4. normalnie się zbiera?normalna mapka a tam podkowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczy do zebrania w evencie wytwarzają się losowo na mapkach. Raz może ich w ogóle nie być,a drugi raz mogą stworzyć się w gruncie.

      Usuń
  5. o boziu... chyba wreszcie zdobędę kulke do szama boo na obecną chwilę mam tylko jedną ;')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę ją dorwać. Jest zbyt zielona, bym mogła jej nie mieć! :D

      Usuń
    2. Ja też! :D Będzie mi pasować do ubioru! ^^

      Usuń
    3. Pjona! Też mam tylko jedną.Liczę, że mi się uda.

      Usuń
  6. Jak przeczytałam że te podkowy się na mapach zbiera to odrazu skojarzenie z Eventem swiatecznym z 2014 :')

    OdpowiedzUsuń
  7. siemka to ja tomczakkuba z tfm event średni xd fajna odznaka

    OdpowiedzUsuń
  8. za ile truska?

    OdpowiedzUsuń
  9. Event bardzo fajny, ale jak dla mnie za krótki._.

    OdpowiedzUsuń
  10. Po co te pędzle dali? Teraz każdy Kuta** na mapce rysuje ;__; xD

    OdpowiedzUsuń
  11. To futro bylo juz w sklepie? http://scr.hu/7hlm/4pwp2

    OdpowiedzUsuń
  12. Super event!!

    OdpowiedzUsuń
  13. mam pytanie bo niestety w dalszym ciągu nie moge zruzumieć jaki cel ma ten event czyli co mam zrobić by dostać nageudy proszę o odpowieć wiem głupia xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieraj waluty eventowe na zwykłych mapach -> wymieniaj na mapie eventowej na nagrody.

      Usuń
  14. cześć jak mam 9 kulek szamana i kupie tą 10 to gdzie ona się pojawi? Będzie przesuwane? czy od nowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pojawi się pasek, który będzie można przesunąć i tam będą nowe kulki.

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Na vanilli/normal na zwykłych mapach będą umieszczone podkowy/koniczynki/dzbanki. Należy je zbierać. Aby je dostać musisz wejść z serkiem do norki, inaczej Ci nie zaliczy.
      Następnie na mapie eventowej możesz wymienić je na title, odznakę, kulkę do szamana, pędzelki,..

      Usuń
  16. Nie ma truski ale po za tym to fajny. Twoje kolory możesz zaszaleć ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie event jest zajefajny ziomydom z tfm

    OdpowiedzUsuń
  18. A ile będzie trwać ten event??? Ziomydom z tfm

    OdpowiedzUsuń
  19. ciężki ten event rzadko dzbanki są częściej koniczynki

    OdpowiedzUsuń
  20. Event nie najgorszy, aczkolwiek jakoś nie podoba mi się pomysł ze zbieraniem waluty na mapkach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest lepsze niż współpraca na ev jak np w ev. Karnawałowym,Charlotte, z statkami latającymi.. Ten ev jest naj jaki byl narazie z tygodniowych ev.

      Usuń
  21. Tak tylko jak wlaczyc sklep Cancciadys czy cóś ???

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeszedłem juz ten ev^^. Mam kulkę i odznakę ale title jeszcze nie bo mi naj mniej są potrzebne. Zbiorę tylko ten za 5 podków po z kończynami nie zdążę.


    Pzdr Wertayyy :')

    OdpowiedzUsuń
  23. zbieram tylko 80 koniczynek już mam 63 na 80 więc dam radę a resztę już uzbierałam Ps. Najlepiej ekspić na vanilli 1 tam myszki ogarniają i często są dzbanki :)

    Pozdrawiam Blondzi10a

    OdpowiedzUsuń
  24. Następny event to kuchnia party
    http://transformice.wikia.com/wiki/Adventure_12

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, ze juz nie ma konkursow na blogu. To bardzo fajnie zwiekszalo zasieg tej strony.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak się bierzę serki z eventa?

    OdpowiedzUsuń
  27. Znowu ten przeklęty pasek ? ;/ Moim zdaniem nie fajny event. :/

    OdpowiedzUsuń