piątek, 13 kwietnia 2012

Event Wielkanocny

Miałam rację, że niedługo event się pojawi! Dzisiaj piątek trzynastego, a jednak jest to szczęśliwy dzień dla graczy.
W evencie trzeba zbierać czekoladowe jajka.


W dolnym rogu mapy (zaznaczone na rysunku żółtym) mamy ilość jajek jakie złapaliśmy. W czerwonym zaznaczeniu znajduje się nasz cel, wielkanocne jajko.
Jajka nie trzeba klikać, wystarczy w nie wejść by je zebrać. Ale żeby jajko całkowicie się zaliczyło, należy wejść jeszcze do norki.
Nie ma znaczenia czy weźmiecie najpierw ser czy jajo.
Jeśli macie wątpliwości, czy wzięliście jajo można to łatwo sprawdzić. 
Jajko po wzięciu zmienia wygląd na bardziej przezroczysty:



Za jajka dostajemy itemki ze sklepu. Tytuły również są, ale żeby je dostać trzeba zebrać mnóstwo jaj.
A tutaj wklejam tapetę wielkanocną Transformice: 



Poniżej spis co można otrzymać:
30 jaj kokardka
60 jaj zęby królika
120 jaj kolczyki kurczaki
150 jaj uszy królika
180 jaj koszyk z jajkami na głowę
210 jaj dzwonek na szyję
240 jaj czapka z kurą
270 jaj title ,,Chocovore''
300 jaj title ,,Chocobunny''

Pozdrawiam 
Modliszka

5 komentarzy:

  1. dzięki za info - supcio blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz jeszcze dodać za ile jajek są itemy. Wiem że za 30 jest kokarda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co piszecie w komentarzach jest mi bardzo pomocne . Dziękuję - tym pisaniem mówicie mi co robię nie tak i co mam poprawić.
      Już jest lista itemów.

      Usuń
  3. superowe xD to ja urtek xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super naprawde wiele się dowiedziałam a dopiera gram 2 dni w transformice

    OdpowiedzUsuń