wtorek, 17 kwietnia 2012

Radio

Edycja: Poradnik nie jest aktualny! Tak wyglądało to w 2012 roku i wcześniej. W teraźniejszości włączanie muzyki jest znacznie prostsze. Nie usuwam tego artykułu, ponieważ może on być świetną ciekawostką dotyczącą "starego Transformice".
PROSZĘ NIE KOPIOWAĆ PORADNIKA BEZ POZWOLENIA.


Wiele osób w grze ma plemię, a radia nie potrafi uruchomić. W tym poradniku wytłumaczę Wam jak to się robi.
Niektórzy najpierw klikają na radio. Nie, samo radio nic nam nie da. Trzeba zacząć od czegoś innego.
Postępujcie według moich wskazówek, a nauczycie się obsługi radia w kilkanaście minut!
Na początku trzeba  wejść na tę stronę gdzie mamy różne piosenki i ich kody:
http://cheese.formice.com/music
Tutaj wpisujemy nazwę piosenki albo jej wykonawcę:



Po kliknięciu Search powinny nam się wyświetlić dane piosenki.  Przykładowo ja wpisałam Gotye:



No i mamy listę piosenek. Kopiujemy kod wybranej piosenki (zaznaczyłam na czerwono). Ale uwaga! Nie wklejamy go do radia, najpierw trzeba zrobić coś innego.
Musicie na czacie wpisać następujący tekst z kodem swojej piosenki:



Ten kod co ja wkleiłam bfa94grw będzie inny zależy co chcecie posłuchać.
I wtedy bot nam odpowie:



I pisze link - http: coś tam coś tam. Kopiujemy go i wklejamy do radia w grze,
Jak nie działa znaczy, że link jest zepsuty - albo nie włączyliście głośników :)

Pozdrawiam
Modliszka

5 komentarzy:

  1. Dziękuje za napisanie tego wpisu. Nareszcie będę mogła włączać muzykę w tribe. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znam inny sposob :D wchodzisz na youtube, wpisujesz np. Wyginam smialo ciało (xDDD) i wchodzisz w wybrany filmik, kopiujesz link (ctrl+c), klikasz radio, i wklejasz ten skopiowany link (ctrl+v) i już możesz słuchać wyginam smialo ciało :DDD Mysle ze pomoglam, i mysle ze zamiescisz to w jakiejs notce :) aha, sposób sprawdzony ;)
    ~Deferdenaa

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki nie wiedziałem jak się używa radia


    ~Ogonik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrzucam transformice na pasek wchodze do youtuba wybieram piosenke, puszczam i wchodze do transformice i ...mam co banał!
      O wiele lepsze niż to prawda???

      Usuń
    2. Nie rozumiem Twojego komentarza, ale informowałam na początku postu iż poradnik nie jest już aktualny.

      Usuń