niedziela, 15 kwietnia 2012

Totem i hard mode

Ten post to poradnik dla początkujących i wszystkich ciekawskich myszek. 
Totem możemy zbudować gdy będziemy mieli 1000 save'ów. Gdzie zobaczyć ile ich mamy wyjaśniłam już w poście pt. Color shamana. Kiedy już je zdobędziemy to wyświetli się nam piórko nad przyciskiem fullscreen.
Klikamy je. Jeśli go nie ma, odświeżcie grę.



Powinno nam wyskoczyć okienko takie jak powyżej. Aby zbudować totem klikamy ,,Edit your Totem''.
A żeby uruchomić później totem klikamy ,,Użyj''.


I wtedy mamy taką mapkę jak wyżej. Totem najlepiej zacząć budować tam gdzie pisze spawn point, na samym środku pola budowania
Teraz czas na stworzenie naszego totemu. Zauważcie, że nie da się kliknąć np. litery b. 



Wszystkie gwoździe należy wybierać z listy. Poniżej zamieszczam kilka przykładowych budowli nadających się na totem:

Totem pierwszy - najprostszego typu



Totem drugi - karuzela, często używana do blokowania przejścia dla myszek, chociaż tego nie polecam robić




Totem trzeci - trójkąt,  przydatny gdy budujemy coś w górę





Totem czwarty - tratwa balonowa, przydatna jeśli chcemy przetransportować większą ilość myszek


Dziękuje za przeczytanie poradnika i serdecznie zapraszam na mojego bloga ponownie!

Pozdrawiam 
Modliszka

6 komentarzy:

  1. mam problem spełniam wszystkie wymogi a piórko sie wcale nie wyswietliło co robic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj zalogować się ponownie do gry - powinno się wyświetlić ,ja tak miałam kiedyś i się pojawiło :)

      Usuń
  2. Ostatnio budowanie sprawia mi duży problem. Często kiedy mam wyłączonego harda on się automatycznie włącza. Albo chcę zrobić nowy totem. Jak klikam na czerwoną kropkę - nie działa. Co robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiec, kiedy tworzysz totem, musisz wybrac kropke o jak pokazala :3

      Usuń
  3. Ja mam problem z tym, że totem nie buduje mi się tam gdzie ja go wybudowałam ;//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam gdzie masz ten plusik i spawn point tam np. ustawiasz kule i jak przywołasz piórko po zapisaniu totemu to tam jak ustawiłaś kule w spawn point (tak na środku) powinna się pojawić w mniej więcej tym samym miejscu mam nadzieję że pomogłam :)

      Usuń