piątek, 14 lutego 2014

Event Walentynkowy 2014

Dzisiaj rozpoczął się wyczekiwany event walentynkowy! Doszły dwa nowe przedmioty + futerko, które aktualnie jest na przecenie - można je kupić za mniejszą ilość fraises.
Dla ciekawskich - wygląd eventu w roku 2013 TUTAJ.
Zmieniły się przedmioty szamana na bardziej "walentynkowe":

Administratorzy jak zawsze zrobili nową tapetę z okazji walentynek:


Tapetę możemy znaleźć TUTAJ na samym dole strony.
A tak wygląda mapa eventowa: (kliknięcie powiększa obrazek)


Musimy na niej usiąść przy stoliku wraz z inną myszką, najlepiej z którą wzięliśmy "małżeństwo" w grze. Kiedy już to zrobimy nad czatem powinny pojawić się słowa po francusku, które musimy napisać jak najszybciej na czacie. Robiąc to możemy dostać tytuły eventowe i przedmioty. Mapa eventowa pojawia się co około 40-60 minut. Jak zauważyliście na dole mapy mamy serduszka i dwie liczby. Tytuły dostajemy za te niebieskie serduszka - czyli za francuskie słówka które my napisaliśmy na czacie, a przedmioty za różowe serca - czyli słówka, które ktoś napisał do nas.



Oto spis nowych tytułów z eventu:

Just Married - Powiedz 20 słów prawidłowo na eventowej mapie
       Broken Heart - Powiedz 80 słów prawidłowo na eventowej mapie
       Candy Apple - Powiedz 200 słów prawidłowo na eventowej mapie
   Honeymoon -  Powiedz 500 słów prawidłowo na eventowej mapie

Przedmioty z eventu: (nowe zaznaczone na biało)

10 różowych serc - Rzęsy
        20 różowych serc - Krawat
        30 różowych serc - Kolczyki serduszka
        50 różowych serc  - Kokarda
       70 różowych serc  - Opaska z różą
    100 różowych serc - Biała parasolka
        150 różowych serc - Cukierek jabłko (do pyszczka myszy)  
200 różowych serc - Bukiet (do pyszczka myszy)
  300 różowych serc - Serce na ogon
     400 różowych serc - Pudełko czekoladek (do pyszczka myszy)
    500 różowych serc - Miś (na głowę myszy)


Pozdrawiam
Modliszka

37 komentarzy:

  1. Mi sie nie podoba ten event! >:c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie przypadł do gustu. Event w tamtym roku był lepszy ;)

      Usuń
    2. nie mam zadnych serduszek wyjatkowo trudny jest ;/

      Usuń
  2. Dlaczego gdy siedze z inna myszka to nie pojawiaja mi sie napisy? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też czasem mam taki kłopot i muszę zmieniać stoliki, aż w końcu przy jakiejś innej myszce zaczną mi się wyświetlać napisy xD

      Usuń
    2. Ja tak mam że jak usiąde nie mogę wyjść XDD

      Usuń
    3. musisz kliknać na krzesło :)

      Usuń
  3. Mam nadzieję że się uda, wiedziałam że trzeba jakieś napisy pisać ale nie widziałam jakie! DZIĘKS

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się także nie podoba event :<

    OdpowiedzUsuń
  5. To było tylko wczoraj czy i dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
  6. A NA JAKICH ROOMACH TO JEST ? CZEKAM NA JEDEN EVENT PO 3 GODZINY DZIENNIE A GO NIE MA :( pozdro<3 i czekam na odpowiedz OLIENNA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdym roomie jest event, wystarczy tylko poczekać przez jakieś pół godziny

      Usuń
  7. Ej bo ja mam pytanko.Gdy nazbieram pewna ilosc trusk i bede se chciała kupic jakis przedmiot to jak?Wszystkie itemki są na czarno przy żadnym nie pisze cena..nwm co mam robic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te "czarne" przedmioty są do zdobycia podczas trwania eventów

      Usuń
    2. boże napisałam trusk chodziło mi o te serduszka :3

      Usuń
  8. Ja siadam i mi się nic nie pojawia co mam zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak się coś psuje - ja też raz tak miałam. Następnym razem spróbuj kilka razy klikać po krzesłach

      Usuń
  9. Z tymi sercami to się nie zgadza (chodzi o itemy). Jak znajdę poprawioną wersję to ci podeślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mam troszkę poplątane, ale staram się poprawiać jak dostanę jakąś informację o innej ilości

      Usuń
  10. Z tego co zauważyłam, to tylko eventy walentynkowe nie przypadają aż tak wielu graczom do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja lubie wszystkie :D tylko mnie nie bylo na karnawale ;D

      Usuń
  11. Modliszko, czasem gdy usiąde z kimś na krzesło to pokazują się słowa i je pisze, ale serca nie chcą mi się dodawać jak miałam 7/7, to teraz tez mam 7/7 ,-,

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukam osoby która zrobiła by mi Szablon na bloga pilne ! Pisać w komentarzach lub na transformice mój nick Perrdo

    OdpowiedzUsuń
  13. mam takie pytanie czy jak bedzie event i bede wpisywac wyrazenia francuskie co sobie wczesniej cos przygotowalam np. bon apetit czy bonsieur (czy jakos tak) ale nie te co mi aktualnie wyskocza w okienku to beda sie prezenty zaliczac drugiej osobie czy nie???
    bardzo prosze o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba pisać te wyrażenia, które się wyświetlą. Ale możesz sobie skopiować te najdłuższe i wklejać je na czat kiedy akurat będą wymagane do napisania

      Usuń
  14. Dlaczego czasem gdy usiadziemy na krzesło nie możemy sie ruszyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak jest to skonstruowane - siadamy i nie można zejść

      Usuń
  15. bardzo ciekawy blog. Zacznę wchodzić tu częściej.
    Może masz ochotę ma wspólną obserwacje? Zacznij a się odwdzięczę!
    http://secretsoftransformice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Modliszko napisz o rocznicy śmierci Elise dzisiaj na room 801. Podobno dostajemy 1000 truskawek ale nie wiem co trzeba zrobić

    OdpowiedzUsuń
  17. Papaille już nie płacze a Elise nie śpi

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz może kiedy event się konczy? xD

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja cały czas nie kapowałam o co chodzi na evencie. Biegałam przez całą mapkę i szukałam sera :( Dopiero ok. dnia św. Patryka zobaczyłam posty na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  20. a było nowe futerko?

    OdpowiedzUsuń