piątek, 27 maja 2016

Event Piracki 2016

Przywitajmy oklaskami powrót naszego kochanego eventu rybnego! Jak pamiętacie w zeszłych latach wiele razy przewlekał się event z pływaniem na statku - i tym razem też powrócił :). Wiem, że w tytule nie jest on nazwany Rybnym, bo ma piracką tematykę, chociaż działanie eventu jest takie samo. Jeśli ktoś jest ciekawy poprzednich wersji tego eventu, może je znaleźć na blogu w zakładce z eventami.

No dobrze, po krótkim wstępie - zaczynajmy! Co tym razem przygotowano dla nas w sklepie? Dużo przedmiotów tylko dla prawdziwych wilków morskich:



Mamy piracką brodę, blizny, naszyjnik oraz prawdziwego wroga piratów - rekina. Nikt nie chciałby na niego trafić przebywając pod wodą. Ale przyznajcie - czyż ta płetwa nie jest urocza? :)
Ruszajmy więc na wyprawę powrotną do naszego mysiego domu! Najpierw wsiadamy na statek wraz z załogą i drogocennym serkiem:



Lecz uważajcie - po drodze nasz statek zacznie atakować groźny sztorm. Starajcie się nie wypaść za burtę, bo roi się w niej od rekinów!


Ląd na horyzoncie! Prędko biegnij do bezpiecznego schronienia, gdzie zdobędziesz walutę eventową - bilet i zjesz swój pyszny serek.


I to cała filozofia. Nie wypadnij, dojdź do norki i bilet jest Twój. Event bardzo prosty :). Ale, ale - jaki to pirat bez swojej papugi? Zanim wyruszysz pochwal się znajomym swoim nowym zwierzątkiem, które możesz kupić w pokoju village:

Event Piracki 2016
Dostajemy na jakiś czas zwierzątko - papugę, która lata za nami

Możesz wyruszyć jako zwykły pirat, albo zostać Bukanierem. Ten tytuł (Bukanier) możesz otrzymać w pokoju village już za 25 biletów. Natomiast jeśli chcesz mieć niewyczerpane zasoby pitnej wody na swoim statku, możesz kupić starą odznakę wiaderka za 50 biletów u Indiana Mouse.

Piracie, nadal tu jesteś? Widać, że jesteś już starym wilkiem morskim, który przeżył niejedną wyprawę. Mam coś specjalnego dla Ciebie - najnowsze plotki w tawernie na wyspie Tortudze doniosły, że można dostać prześliczną kulkę szamana za 150 piór w pokoju village. Nie przegap okazji!

Event Piracki 2016

Ruszaj po skarby, nie pozwól, by Mysiobrody Cię wyprzedził! Bilet musi być Twój!
Się rozpisałam. XD



22 komentarze:

  1. Cudny post

    ~juliadrzy na zdjęciu na dole :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I te pierwsze słowa "Przywitajmy oklaskami powrót naszego kochanego eventu rybnego!" MYŚLAŁAM ŻE JEST ŁOWIENIE ŁAAAJAJJAJAJAJJAJ!?!?!?!??! :((((((((

    OdpowiedzUsuń
  3. Event fany, ale jest dużo blędów. już 2 razy utchnełam w statku... ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest jeszcze tytuł ''Kapitan Nemouse''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden ze starych tytułów, ale również ładny :).

      Usuń
  5. Modliszko masz wspaniały blog! Zawsze dobrze wytłumaczasz wszystkie eventy. Zawsze zaglądam na twój blog! To mój jeden z najlepszych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja mam 2 pytanka:
    1. czy złote bilety są do zdobycia na każdym evencie, czyli np. czy teraz będą mi jeszcze działać bilety z eventu ninja 2k16?
    2. czy kulki szamana (te znaczki przy lv) jak już się pojawią u myszki w wiosce to czy już zawsze będzie można je kupić czy po jakimś czasie znikną i wejdą nowe?
    z góry dzięki za odpowiedzi ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Jak na chwile obecną, będą w każdym evencie, dopóki nie zostanie wprowadzona jakaś zmiana ;p i bilety z każdego eventu bedą działać

      Usuń
  7. w 2 pytaniu chodzi mi konkretnie o nagrodę za survivor z tymi ostrzami - czy ona będzie już zawsze do kupienia czy tylko przez jakiś czas?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Eventy Rybne były zawsze jednymi z ulubionych jak ten z 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Modliszka abeda stare eventy co sa np za 20 walut eventowych i kulka szamana beda takie evrnty bo tesknie za nimi

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wytłumaczone! ;) kiedyś ten event był moim ulubionym i pierwszym eventem na starym koncie ;)

    Gemtry

    OdpowiedzUsuń
  11. pomocy, mam problem, ostatnio miałam włam i wcześniej przed nim pisało, wchodzisz na złą wersję, spróbuj ponownie... ;-; lecz wchodziłam na najzwyklejsze tfm .-. lecz możliwe, że to powód nowej strony flymice, która mi spamiła na szepcie o dołączeniu i zostaniem modem
    ~Lenatigerxdd
    Ps. odpiszesz mi co zrobić? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zła wersja nie jest powodem włamu - pewnie po prostu serwer był wtedy z błędami czy w naprawie. Spam graczy w żadnym wypadku nie ukradnie nam konta, jeżeli nie podamy nikomu hasła. Próbuj się zalogować do gry aż do skutku - jeżeli ktoś siedzi na koncie pojawi się napis "już podłączony". Wtedy przeczekaj, aż wyjdzie i zaloguj się. Jak najszybciej zmień hasło!

      Usuń
  12. Świetny post!
    W tfm gram od niedawna, bo w sumie kilka dni i przypadkowo trafiłam na tego bloga. Piszesz super posty, ciekawe i przydatne, zwłaszcza dla początkujących, dlatego na pewno skorzystam! ;) Zapewniam, że będę wchodzić na bloga.
    ~Mila <3

    OdpowiedzUsuń
  13. a do kiedy trwa ten event ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nudny ten event. Spodziewałam się wybuchów :(

    OdpowiedzUsuń