piątek, 3 czerwca 2016

Moduł #pokelua

Tym razem mam sporo wolnego czasu, mogę więc pozwolić sobie na opisanie czegoś pomiędzy eventami (radośnie powitałam dwutygodniowe eventy, haha). Tym razem weźmiemy na ruszt jeden z modułów, a mianowicie moduł #pokelua. Dostałam jakiś czas temu propozycję, by go opisać i pomyślałam, że czemu nie? :)

A więc tak. Najprostszym sposobem na włączenie tej zabawy jest uruchomienie jej w chatce plemiennej poprzez wpisanie na czacie "/module #pokelua". Jeśli udało nam się poprawnie wszystko wpisać, powinno nam się nad czatem wyświetlić okienko z napisem. Poniżej przykład:


Ogólnie rzecz biorąc moduł pokelua służy do zamieniania naszych myszek w Pokemony, od tak dla zabawy. Jest ich całe mnóstwo, więc dla każdego wystarczy.


To teraz może co nieco o tym jak zamienić się w jakiegoś Pokemona. Jeśli zależy nam na jakimś konkretnym gatunku możemy wpisać na czacie wykrzyknik i jego nazwę, by się zamienić. Przykładowo "!bulbasaur". A w przypadku gdy chcemy zamienić się w cokolwiek, wystarczy wpisać "!random". Dobra zabawa gwarantowana :). I to by było na tyle, resztę odkrywajcie sami. Dorzucę jeszcze kilka zdjęć z zabawy tym modułem:





P.s. W kodach kolorów futerek pojawiło się sześć nowych :)

43 komentarze:

  1. Oooooooooo. Podoba mi się. Daje like!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten pokój!

    OdpowiedzUsuń
  3. to mie dziala pisze /module #pokelua i nie działa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz za małą rangę w plemieniu? Niektóre rangi nie mogą uruchamiać lua, wymaga ono możliwości wczytywania mapek plemiennych z tego co mi się wydaje. Jeśli Twoja ranga nie ma za wielu mocy, to nie dasz rady uruchomić żadnego modułu, nie tylko tego.

      Usuń
    2. Mi to też nie działa chociaż to moje plemię i ja mam najwyższą rangę

      Usuń
    3. Ja wpisywałam tak "/module #pokelua" i /module #pokeula i nic nie działa nwm dlaczego

      Usuń
    4. nie pisze się tego z " tylko bez. pisze się /module #pokelua... lub /room #pokelua
      Anonimowa nr2 się kłania

      Usuń
  4. Super! Ożywię plemko tym modułem xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Modliszko, mogłabyś zrobić w pomocach do gry zakładkę: moduły, gdzie opisywała byś każdy moduł... Każdy wiedział by o co chodzi, i na przykład co tydzień nowy moduł do opisania.. mi się to podoba, i gdybyś tak zrobiła dużo bym się nauczył... Koc z MK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam kiedyś nad tym, ale nie wiem czy nie byłoby to za dużo roboty. Na razie powinnam skupić się na uzupełnieniu zakładki z kodami kolorów futer, kiedy to skończę, może zajęłabym się modułami.

      Usuń
    2. Co to są te kody do futerek?

      Usuń
    3. jak masz futerko i wpiszesz /color (kod koloru ) [pisz bez nawiasów] np /color czerwony 10... albo po prostu /color czerwony i Ci się zmieni kolor futerka z np czarnego na czerwony.
      Anonimowa nr2 się kłania

      Usuń
  6. Fajny post.
    Mam problem..... Dziś gdy weszlam na tfm, nagle serwer mnie wywalil. Wpisalam hasło. "Już podłączony". Wpisywalam do skutku. Udało się więc nie czekając zmienilam hasło i przez chwilę było ok... Przez chwilę. Polaczenie przerwane. Loguje się... Podłączony. W dodatku na widoku mojej myszki widzę, że ten ktoś coś mi kupił. Gdy udaje mi się zalogowac zauważyłam że mam też więcej serkow... Ktoś już grał. Zmienialam hasło kilka razy - historia się powtarza. Raz zalogowalam się na dłużej - zasypaly mnie wiadomości o nowej stronie Atelier801. Sprawdzilam nadawców wiadomości - wysokie lvl'e, zalogowani od kilku lat. Dziwne. Powiadomilam moderatorow gry ale muszę poczekać... Potrzebuje komuś o tym powiedzieć. Wiesz coś o takich sytuacjach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do niechcianych wiadomości, to ostatnio ich sporo. Wracając do hasła - może problem nie tkwi w haśle do gry, tylko w haśle do maila. Jeśli ktoś zna twój adres mailowy i hasło do niego (ten, który jest połaczony z myszami) może łatwo odkryć jakie miałaś hasło, lub samemu je zmienić. Spróbuj zmienić hasło do adresu email i to w grze również. Może to coś da.

      Usuń
  7. Od dawna gram na tym module i go uwielbiam! Polecam szczególnie Rapidash i Umbreona <3 <3 <3 Kto tak jak ja kocha pokemony?

    OdpowiedzUsuń
  8. Modliszko mam proźbę czy zaprosisz do plemienia? PLZ mój nick to Lunalaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Co to kody futerek?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest nowy event i aż cztery różne mapy ze starych eventów rybnych!

    OdpowiedzUsuń
  11. http://pokemondb.net/pokedex/national
    lista pokemonow ;L

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki jest kod do tej mapki, w której piszesz ,,idę się schować w basenie"? I wgl moduł świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Superowe te mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A jak być shiny na tym module? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W module nie ma wgranych Pokemonów w wersji shiny i wątpię by kiedyś je dodano - jakby nie patrzeć, to mnóstwo obrazków. Nie ma również wielu z najnowszej generacji pokemonów, ale je pewnie dodadzą za jakis czas :).

      Usuń
    2. mozesz byc tylko shiny mudkip jak coś. :))

      Usuń
  15. mam pytanie... czy znasz kod na latanie pokemonów? ;C jak nie to szkoda :( jak tak to odpowiedz spk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. pytanie do modliszki :)

      Usuń
    2. Nie słyszałam o takim kodzie, chyba nie jest to możliwe.

      Usuń
    3. oczywiście że było ( teraz nie ma bo dodali nowe pokelua) a kod to był np. !align Pikachu -30 -100

      Usuń
  16. UWAGA: DODANO NOWE POKEMONY: eeveon, Espurr, Meowsticf, Meowsticm, Sylveon, Litten, Fennekin, Braixen, Delphox, Naprawiono moltres, i Chyba tyle :) (w #pokelua0village, Pokelua0racing, Pokelua0Survivor, Pokelua0vanilla Itp.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeveon, to PIERWSZAAAAAAAAAAAAAAAa MEGA evolucja eevee <3

      Usuń
    2. Jak i też shiny :)

      Usuń
    3. Modliszko jak byś chciała mnie dodać do znajomych to mój nick to kasiawysopal oczywiście nie musisz jak masz limit albo nie chcesz
      Anonimowa nr2 pozdrawia

      Usuń
  17. Modliszko, dodasz do znajomych? Jak masz limit to nie Musisz :). Nick to: Antoskafifi. Dzięki Naprawdę Nie Musisz Dodawac :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. głupie nie da sie na utility 3:<

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pokelua możemy też stać w powietrzu lub pod ziemią, wystarczy wpisać np. !raichu -100 a gdy pod ziemią !raichu +50 ale najpierw musimy być pokemonem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. daje like ale jeden minus w tym module że nie mozna sie zamieniać
    wy typ shiny

    OdpowiedzUsuń
  21. powiecie mi dlaczego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się zamieniać w Shiny, bo po prostu twórcy modułu ich nie dodali.

      Usuń
  22. prawo naszyłam sie Agatormicer1 na transfoemice :) super posztrawiam

    OdpowiedzUsuń