piątek, 19 października 2012

Event halloween

Dzisiaj pojawił się nowy event - Halloween. Przy okazji doszły do sklepu też 3 futra z konkursu.
Z Halloween jest kilka ładnych przedmiotów. Jak je zdobyć? Co jakiś czas pojawia się specjalna mapa eventowa (poniżej jej kawałek).



 Aha jest też title: vampire. Czy jest ich więcej, to tego nie wiem. Jak zdobyć ten tytuł? Trzeba stanąć na takiej skrzyni i napisać: bonbon (P.S. w tej mapce z wampirkiem). Mapy eventowe najlepiej przechodzić tam, gdzie jest dużo myszek na roomie, bo wtedy jest łatwiej pokonać szkielety.
Niżej druga mapa eventowa.



Po tej mapce co wyżej jest kolejna, w której to właśnie zdobywamy przedmioty. O to ta trzecia, właściwa mapka:


Aby zabić tego 'kota' najlepiej aby na roomie było mnóstwo myszek. Gdy myszki już go zabiją (różdżką uderza się klikając spację), to wtedy otrzymujemy przedmiot eventowy.
Mapa eventowa pojawia się co jakiś czas - trudno określić ile około minut.
A i jeszcze jedno - czasami (co kilka map) na normalnych roomach jest mapka z wampirami taka jak na survivorze.
A teraz klikając literkę E na klawiaturze, zamiast konfetti wylatują cukierki.
Doszło także mnóstwo nowych przedmiotów w edytorze map. Macie jeszcze jakieś pytania? Piszcie w komentarzach, a już zaraz odpowiem :)

Pozdrawiam
Modliszka



81 komentarzy:

  1. Przeszlam juz tyle mapek eventowych i nic nie dostalam :'(
    Naremii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli myszki nie zabiły tego kota- szkieleta ,to nic się nie dostanie.

      Usuń
    2. Jak najwyżej to serek :P

      Usuń
    3. Przeszłam tą mapkę i nie zdobyłam title... :c

      Usuń
    4. Miałam mapkę z tym vampirem i napisałam na skrzyni bonbon i nic nie dostałam :c

      Usuń
    5. Anonimie piszący w 2014 roku. W tym roku tak nie można tego tytułu dostać xD

      Usuń
    6. to stare title zombie serioza xd

      Usuń
    7. w roku 2014 dostalam

      Usuń
  2. Witaj Modliszko:) W tej pierwszej mapie podobno mozna zdobyc event kiedy do nory wejdzie co najmniej 6 myszek. Czy to prawda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedmioty zdobywa się w mapce z kotem- szkieletem. W tej pierwszej chyba nic nie ma.

      Usuń
    2. Ok:-) Dzięki.Mam pytanie. Screeny są bardzo duże czy mają orginalny rozmiar ?

      Usuń
  3. Hmm, a gdzie trzeba napisać to słowo bonbon ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bonbon wydaje mi się że jest to słowo klucz do skrzyni

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka, świetny blog. Bardzo mi pomaga. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostał już ktoś event? Jak tak to jak to zrobic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostać "event" ? Dostać można przedmioty albo title :P

      Usuń
  7. Zapomniałaś jeszcze o nowym cukierkowym konfetti jak się E wciśnie xD Jest nowy wygląd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się, że to napisałam - usunęło mi się xD
      Już poprawiam

      Usuń
  8. A jakie mozna zdobyc przedmioty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Między innymi :
      Kolczyki z pająkiem
      Szalik
      Dynię na głowę
      Dynię do pyszczka
      Nóż na głowę
      Skrzydła nietoperza na głowę
      Zęby
      Głowa "ducha"
      i kilka innych

      Usuń
  9. Świetny event! :) Ja już futerko wilka kupiłam :)) Ferreromouse

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie, o jaką skrzynie chodzi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo na mapce tam gdzie duchy są znajdują się dwie brązowe beczki, a idąc w lewo dochodzi się do skrzyni. Tam piszesz bonbon :)

      Usuń
  11. Ej,a czy te przedmioty są płatne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedmioty dostajesz darmowo :)

      Usuń
    2. Ahahahhhahaha oczywiscie ze nie xd ale śmiechłam :P

      Usuń
  12. Modliszka jak chcesz mogę ci pomóc w pisaniu tego bloga jeśli chodzi o sprawy techniczne- nagłówek wygląd gadżety itp. :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam nic do zapytania , tylko do powiedzenia . A więęęc . . za napisanie przy tej beczce bonbon otwrzymujesz tytuł <>

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak się robi to Vampire? Jaka beczka? Gdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o beczkę w mapie eventowej tam gdzie latają duszki :3 ... jak idziesz jak tam beczka stajesz na niej piszesz bonbon

      Usuń
  15. jak jest 2 mapka eventowa to gdzies w 3/4 drogi pojawiaja sie duchy a kolo nich po lewej jest skrzynia i jak staniesz kolo niej napisz "bonbon"
    Mysle ze pomoglam :)
    Naremii

    OdpowiedzUsuń
  16. Modliszko wiesz moze czy mozna zdobyc jeszcze jakies tytuły Halloween'owe oprócz "Vampire" ?
    Naremii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie.. można dostać Jeszcze title jak pszejdzie sie z kotem

      Usuń
  17. Jest też multum nowych mysich obiektów w trybie Editor Map :DDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Modliszko a jest jeszcze jakas rzecz po mumii?
    Naremii

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam pytanie jakm zmieni kolor ciucha na tranfromice ?
    I nie rozumie z tiitle jak ja to mam zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z title (zalezy czy chcesz zdobyc czy zmienic. Jak zmienic to piszesz /title x x to numer title. A zeby title np zombie zdobyc musisz przejsc i przezyc mapke z kosciotrupem-kotem(kota musisz pokonac ruzdzka a czaruje sie spacja) a jesli chodzi o zmiane koloru... to sa 2 opcje:
      1. Uzbieraj 2000 serow
      2.kup truskawki (6.15 za 135 truskawek) a jesli to i to odpada to danego przedmiotu nie mozesz pokolowowac a i jeszcze jedno... jak nie wiesz gdzie jest koloruj to: w sklep wchodzisz w kupione/zalozone akcesoria i pod sciagnij/zaloz (zalezy czy chcesz to ubrac to zaloz a jak zdjac to sciagnij) i jest pod tym koloruj klikasz i wybierasz metodę coustiomize tak zwanego koloruj :3 pomoglam? Podziękuj w kom. ;D

      Pozdrawiam i życzę wesołego Halloween ~Vkochanav :3

      Usuń
  20. Modliszko napisz wreszcie jak się robi baffbot w plemieniu nigdzie nie moge znaleźć, a bardzo bym chciała wiedzieć. D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas to planuję napisać, ale jakoś to odkładam xD

      Usuń
  21. Cześć Modliszko ;) Mam 2 pytania:
    1: Jak ty robisz, że jak sie kliknie na obrazki np. w postach u cb na blogu, to się powiększają, plz piszę to już na wszystkich blogach, ale nikt mi nie odpowiada, może ty będziesz tym wyjątkiem :/
    2: I jak ty masz na blogu zielone takie tło na posty na archiwum itd. takie szerokie, więc szeroko możesz pisać posty, a u mnie jest takie czarne, i takie małe, i nie umiem powiększyć, Ciupek (kojarzysz co nie ? xD) na blogu też ma takie szerokie a ja tego nie umiem, myślę, że mi pomożesz :/
    ~Atmosjaa ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Tego nie ustawiałam - od początku tak było, że jak się kliknęło na zdjęcie to było w powiększeniu.
      2. Szerokość zmienia się w Projektancie Szablonów chyba. Kliknij sobie tam w opcjach "Układ". Tam na górze będzie pisało ,że użyj Projektanta szablonów. Tam klikasz i możesz sobie poprzestawiać szerokość.

      Usuń
  22. Ciekawe czy będzie jeszcze jakiś event przed Swiętami ^^ Ja już mam niestety wszystkie ubranka uzbierane :< A title to tylko Vampire które już mam. Szkoda,że zrobili tak mało tych ubranek i nowych title.
    ~Cherrykaty

    OdpowiedzUsuń
  23. Modliszka możesz mi powiwdzieć jak zmienić kolor ciucha i mozesz dodac zdjcia gdzie trzeba wspisac bonbon bo newiem :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Droga Modliszko

    Jak zauważyliśmy w 2 mapce eventer gdzie trzeba napisac bon bon jest na ttym grobie napisane elise :) to chyba coś znaczy wiem ze umarła ale ciekawe to jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps mam ksywke Kruszonka :)

      Usuń
    2. Słyszłam ze na halowen na romie 801 coś ma sie stać

      Usuń
    3. Twórcy gry po prostu zrobili taki "grób" aby upamiętnić pamięć maskotki gry :)
      P.S. Kruszonka, to tylko plotki - jakby coś miało się wydarzyć napisane by było o tym w newsach lub na forum gry :P

      Usuń
    4. a może jeszcze mi powiedziec cczy mozna zbierĆ KOLOR CIUCHÓW W GRZE ?

      Usuń
    5. Tak, można. Żeby to zrobić wybierasz ciuch któremu chcesz zmienić kolor i klikasz "Customize". Wyświetli Ci się zapłata i musisz wybrać czy chcesz zapłacić za zmienianie kolorów 2.000 serkami czy 20 truskawkami. Jak już wykupisz zmienianie, to znowu wybierasz ten ciuch i teraz napis "Customize" będzie na zielono. I jak to klikniesz to możesz swobodnie wybrać kolor, a żeby potwierdzić klikasz "Wyślij".

      Mam nadzieję, że jest to zrozumiałe ;> Cóż, wyręczyłam Cię Modliszko i myślę, że pomogłam ;D

      Usuń
  25. Strasznie fajny Salon Modliszko
    Wilczek

    OdpowiedzUsuń
  26. BŁAGAM POWIEDZCIE JAK ROBIĆ, ŻEBY JAK SIĘ KLIKNIE, TO SIĘ POWIĘKSZA OBRAZEK, PILNIE POTRZEBUJĘ POMOCY ;c
    ~Atmosja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o taki obrazek na blogu? To zależy bo jak masz np. na onet lub innych stronach to chyba się nie da (nie wiem nie próbowałam), ale na bloggerze (blogspot) to samo się włącza. Ja zawsze jak zakładam jakiegoś bloga i daje zdjęcie, to nic nie przestawiam tylko normalnie klikam i się samo powiększa. Jeśli tak nie masz to nie wiem co się stało, może jak zmieniałaś jakieś opcje to niechcący wyłączyłaś?

      Usuń
  27. Ok, ale powiedz mi, jak ty dodajesz zdjęcia ? ;D dajesz wstaw obraz ? bo w paincie wymierzam fragment ze screena, a potem kopiuję i wklejam ;D, może dlatego, bo próbowałam dać to: ,,wsstaw obraz '' i dało się kliknąć ;D, ale cały czas trzeba zapisywać zdjęcia w kompie -.-
    ~Atmo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety - screeny trzeba "kolekcjonować" na komputerze. Ale one nie zajmują aż tak dużo miejsca ^^

      Usuń
    2. Tak, ja robię screen, wklejam w painta i wycinam dany fragment, a potem jak chce wstawić na bloga to klikam "wstaw obraz". Inaczej się raczej nie da.;>

      Usuń
  28. Modliszko mam pytanie : Jak zrobić tą przedłużaną mapę ? To znaczy kod znam dzięki Tobie ale jak przesunąć ten ekran żebym mogła budować na tej drugiej połowie ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Modliszko?czemu nic nie piszesz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie piszę, ponieważ na razie nic nowego się w grze nie pojawia :P
      Niedługo pewnie będzie coś nowego więc nie martwcie się ^.^

      Usuń
  30. Achaaaa, dlatego xD mi się nie chcą powiększyć xD, dobra spróbuję, ale głupie, że cały czas zapisywać -.- ...
    ~Atmo

    OdpowiedzUsuń
  31. Modliszko jak nie ma nic nowego to napisz jak się robi tego baffbotfa w plemieniu. xD

    OdpowiedzUsuń
  32. Droga modliszko.. Co trzeba zrobic by otrzymac takiego czarnego stworka czapke z oczkami? Bardzo mi sie podoba ale ona jest tak jakby niedostepna . To chyba rzecz eventowa tylko nwm na jakie swieto mozna ja odblokowac :/ prosze pomoz
    Naremii

    OdpowiedzUsuń
  33. A i jeszcze BARDZO FAJNY blog mam go w zakładkach zawsze Służy Mi Pomocą Pozdro.XD

    OdpowiedzUsuń
  34. Blagam prosze powiedz jak zdobyc czapke dynie na glowe! Tylko to mi brakuje do wszystkiego! Bede bardzo wdzieczny! Chyba nigdzie nie pisze jak ja zdobyc! W automatach chyba nie mozna ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno można teraz ją dostać za przejście po raz trzeci mapki zeszłorocznej z kotem ;)

      Usuń
  35. Nieprawda :/ jak zapijew się kota dostaje się tytuł <>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wiesz, że to jest post, który opisuje event, który był dwa lata temu? XD Post o najnowszym evencie jest w zakładce 2014, a nie 2012 :P

      Usuń
  36. jak zdobyć futro wampa ktoś powiee

    OdpowiedzUsuń
  37. a ja widziałem jeszcze nowość jakąś gdzie się jadło dynie byłem wtedy na ffrace możesz to sprawdzić
    PS. Byłem ok 19:00

    OdpowiedzUsuń
  38. Modiszka mam już 3 title z Halloween

    OdpowiedzUsuń
  39. Super przydatny post :D Wiem za z 2012 roku ale mam co czytać c:

    OdpowiedzUsuń
  40. Co ile są te mapki z eventu? Z góry dzięki ^^

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniały artykuł! Bardzo przydatne wskazówki przedstawione w tym stronie. Doceniam Twoją wkład w pisanie tak dobrych postów. Chciałbym też zaprosić odwiedzenie mojej strony, gdzie też znajdą interesujące materiały na temat stylizacji. Serdecznie zapraszam do odwiedzenia link mój blog. Dobrej przeglądania!

    OdpowiedzUsuń