wtorek, 9 października 2012

Jak chronić swoje konto?

Artykuł - nowość, przetłumaczyłam jak zawsze tekst Sydoline i tutaj wklejam :)

"Ostatnio liczba kradzieży kont wzrosła, mnóstwo użytkowników traci mysz/ser/fraises. Kolejny raz przypominam zasady bezpieczeństwa, aby pomóc zmniejszyć ryzyko naruszenia zabezpieczeń.


1. Hasło
  • Musi być unikalne - nie można używać tego samego hasła w innych witrynach internetowych
  • Musi być skomplikowane - używaj haseł zawierających cyfry, małe i duże litery! Nie używaj prostych słów, które można łatwo znaleźć w słowniku.
  • Musi być trudne do odgadnięcia - nie używaj pseudonimu, nazwy myszy ani nazwy miasta


Wielu graczy dzielą to samo hasło, nawet nie wiedząc o tym! Ogromna lista najpopularniejszych haseł używanych została założona przez Matt Burnett, możecie to sprawdzić tutaj. Zalecamy sprawdzenie, czy hasło jest jednym z nich i zmienić go jeżeli tam się znajduje.
2. Trzeba przechowywać hasło bezpiecznie :
  • Nigdy nie udostępniaj hasła innym osobom
  • Moderator nigdy nie poprosi cię o podanie hasła! Powszechna taktyka wykorzystywana jest przez złodziei kont,  podszywają się pod pracowników lub moderatorów aby poprosić o hasło. Nie ufaj im!
  • Nie ufaj witrynom mogącym dać ci prezenty, jeśli podasz swój nick i hasło! Jedynym sposobem na fraises jest je kupić (w grze) lub je zdobyć, wygrywając kilka oficjalnych konkursów (można znaleźć je na forum w podforum ogłoszenia). 
  • Nie ufaj żadnej stronie z poza tej listy
  • Często zmieniaj hasło - jeśli kiedykolwiek zauważysz,że konto zostało naruszone natychmiast je zmień 
3. Email:

Można połączyć e-mail do swojego konta. Aby połączyć e-mail do swojego konta, wybierz «zmień hasło» w menu gry.  Łącząc e-mail do konta w grze będziesz mógł zmienić hasło samodzielnie! Otrzymasz również 40 darmowych serów i specjalny element (kolczyki z serem) jeśli to zrobisz.

Wykonaj poniższe kroki, jeśli nie wiesz, jak połączyć e-mail na konto:

Krok 1: Wybierz «zmień hasło» w menu gry.
Krok 2:  Wypełnij pola z własnym e-mail. 
Krok 3: Sprawdź swoją skrzynkę pocztową. Otrzymujesz e-mail od noreply@transformice.com z unikalnym kodem! Jeśli nie otrzymałeś, prosimy, aby nie zamykać okna z prośbą o ten kod i sprawdzić folder spam lub czekać na kilka minut.
Krok 4: Skopiuj i wklej kod przesłany na email do pola w grze".

Uff trochę mi zajęło czasu to tłumaczenie :)

Pozdrawiam

Modliszka



36 komentarzy:

  1. Trzeba uważać na tych złodziei :/
    Myszka ~Naremii~

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom , trzeba uważać. Ale padłam ze śmiechu kiedy przeczytałam kilka haseł na tej liście :' fuckyou , fuckme , fuck ' :DD

    Pozdrawiam :)

    ~Frugoooxdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post ale jedno mnie dziwi - pisze, że mnóstwo użytkowników traci sery/fraises, ale to troche mało prawdopodobne no bo przecież nie da się przesłać serów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sydoline chodziło o to, że jak ktoś traci konto ,no to traci też ser i fraises :)
      Albo jak ktoś się włamie na konto to może wydać na jakieś przedmioty nasz ser.

      Usuń
    2. A no chyba, że tak. Dzięki Modliszko fajna jesteś jak i twój blog. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Droga Modliszko. Mam pytanie.. Kiedy na TFM bedzie obchdzone Haloween? Chodzi mi o to kiedy beda jakies eventy ( wiesz moze na jakiej mapce one sa ?)Bo nie mam bladego pojecia :/
    Pozdrawiam myszka P.S z gory dziekuje za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps poprzedni komentarz napisala myszka Naremii

      Usuń
    2. Rok temu był event halloween więc i w tym roku powinien być. Rok temu był chyba gdzieś tak pod koniec października. Na czym będzie polegał w tym roku event - tego jeszcze nie wiem.
      A co do map - z tego co wiem to wszystkie eventy były na wszystkich roomach. Np. w evencie rybnym mapa pojawiała się co jakiś czas ,tak samo jak w karnawałowym. Ale np. w evencie BożoNarodzeniowym na każdej mapce z "vanilli" były prezenty. A co będzie w tym roku na halloween - pozostaje tajemnicą :)

      Usuń
  5. Modliszko dzięki pomogłaś masz najlepszego bloga jakiego znam :-)
    Pozdrawiam Modliszko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dzekuje za odpowiedz modlszko ;) ciesze sie ze tak szybko odpisujesz ;)
    Myszka Naremii

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga modliszko. Wiesz może jak zdobyc truskawke do pyszczka i 20 truskawek do sklepu? Bo nie mam bladego pojęcia :(
    +Naremii+

    OdpowiedzUsuń
  8. Modliszko jak zdobyc truskawke do pyszczka i 20 truskawek do sklepu? :/ bo nie mam bladego pojecia :(
    Naremii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był taki specjalny room - ale go już usunęli. Jak chcesz się upewnić czy naprawdę go nie ma to jego nazwę napisałam w poście "Niespodzianka od moderatorów" w archiwum chyba maja lub czerwca.

      Usuń
  9. Modliszko! dziś wszedłem na tfm i sprawdzam profil Sydoline i ona ma te futro co było na 2 miejscu w konkursie...jak myślisz doda futerka???

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, napisz o tej mapce Halloween . ;3


    Wilczeklady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Mam problem mam zalożony na transformice e-mail ale teraz mam nowy czy da się go zmienić to bardzo ważne proszę o odpowiedź ;(

      Usuń
    2. Możesz spróbować napisać do Administratorów - ale nie wiadomo kiedy odpowiedzą.
      Zwykłego sposobu nie ma na zmianę maila raczej.

      Usuń
  11. a mi ukradli konto i niemoge go zmienic bo kolezanka moja wysłała ten email i potem mi dała hasło na konto i teraz niemoge go zmienić i zrobili mi z konta publiczne :'C

    OdpowiedzUsuń
  12. Modliszko,powiedz mi...Bo jak chcę zmienić moje hasło,i czekam na ten kod,czeka,czekam...I nic nie przychodzi! Sprawdzałam w spamie itp...Proszę pomóż mi ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie jakieś dziecko powiedziało na pokoju moje hasło i jeszcze napisał, że to konto jest publiczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można nikomu podawać swojego hasła, żeby uniknąć takich właśnie sytuacji.

      Usuń
  14. hej jestem axamitka przez takie wygłupy dużo osób zna moje hasło

    OdpowiedzUsuń
  15. A co mam zrobić jeśli CODZIENNIE zmieniam hasło na bardzo trudne i nikomu ich nie podaje, a ciągle mam włamania i mnie okradają! Zostałam już okradziona z około 400 itemów z eventu rybnego i około z 300 cukierków z eventu halloween! do emaila też zmieniam hasło, ale na inne niż w transformice! Pisałam do wielu osób i nawet kilka razy do moderatorów ale nikt nie wie co mam zrobic! to jest naprawdę poważna sytuacja... ponieważ mam w tej grze wysoki lvl i ogromne staty i do tego jeszcze kupilam truskawki za okolo 1000 zł łącznie! Więc nie mogę założyć nowego konta bo niedałabym rady... Czy muszę skończyć z tą grą czy jest jeszcze jakaś opcja? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwna sprawa. Na pewno nikt nie zna Twojego hasła? Nie masz młodszego rodzeństwa, które mogłoby coś poklikać lub podejrzeć hasło?

      Usuń
    2. mi też ukradł konto jaks noob

      Usuń
    3. WY MACIE LEPIEJ MNIE INNI MYLĄ Z ADAALAMODA A TO MOJE KONTO BYŁO ALE TA DZIEWCZYNA MI JE UKRADŁA ;-; I TERAZ KAŻDY MÓWI ŻE JA PUBLIK ;-; straciłam wszystko bo e-mail nie dałam ;c i ona dała ;c MIAŁA czelność mnie jeszcze o truski prosić ;-; Macie lepiej ;-;

      Usuń
  16. Moje hasło znajduje się na tej liście :O

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomożecie? Moja kol Juliarry chce kupić truskawki. Nie ma wprowadzonego e-maila. Jak klikam zmień hasło to pisze, że najpierw muszę wejść na swój profil atelier801. Daję odwiedź stronę a tam : 502 gateway czy coś takiego.. pomożecie? pilne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Wpisz e-mail i hasło i zmień potem jej powiesz

      Usuń