piątek, 5 października 2012

Draw Your Fur - wyniki

Dziś nastąpił koniec konkursu "Draw Your Fur" ! Zostali wyłonieni zwycięzcy.
Przetłumaczyłam tekst Sydoline na nasz język :

"Otrzymaliśmy 11.549 zgłoszeń ! Jesteśmy bardzo zadowoleni,że cieszy Was ten konkurs jaki zrobiliśmy i byliśmy naprawdę pod wrażeniem kreacji . Dużo futer było niesamowitych i to było naprawdę trudne, aby wybrać tylko trzy.
Wszystkie futra możecie zobaczyć na naszej stronie facebook !
Byliśmy bardzo smutni, mogąc wybrać tylko trzy. Było też zbyt wiele futer pand i zbyt wiele czerwonych pand futerkowych by wybrać zwycięzcę pomiędzy nimi wszystkimi."

No dobrze,a teraz już napiszę po swojemu bez tłumaczenia  :) Oto zwycięskie futra :
1. Futro gracza Sovenasark :


2. Futro gracza Kreature :


3. Futro gracza Squeakymaus :


Później jeszcze Sydoline dopisała, że futra zostaną dodane jak najszybciej, więc nie będziemy musieli długo czekać :)
Na pewno wielu z czytelników bloga jest zawiedzionych, że nie wygrało. Nie martwcie się - mi też się nie powiodło ale cieszę się, bo przynajmniej spróbowałam :) A z drugiej strony trudno być zwycięzcą wśród tysięcy innych graczy. Lecz będzie jeszcze na pewno kilka innych konkursów, więc zyskacie kolejne szanse :)

Pozdrawiam

Modliszka


25 komentarzy:

  1. Te futerka są prześliczne *.* :) <3
    ~myszka Naremii~

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Modliszko :) to ja Naremii. Mam prosbe. Moglabys zrobic sobie ze mna fotke i wstawic na swojego bloga? :) bardzo bym ci byla wdzieczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne - mogę zrobić :)
      Jak się w weekend spotkamy to Ci zrobię ^^

      Usuń
  3. Kurna ktos przerobil moj kolor bo widzialem na facebooko i ktos na niego zaglosowal fack Remipiti

    OdpowiedzUsuń
  4. Modliszko, już niedługo 30k wyswietlen!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Modliszko! Cudowne te futerka! :) Jednak szczerze powiem że te zdjęcia też są urocze :) cieszyłabym się gdybyś strzeliła mi fotkę ;) jakby co nazywam się Ferreromouse. ;) wiem brzydko ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się spotkamy w grze to chętnie zrobię ci fotkę :)

      Usuń
  6. Dziękuje bardzo ^^ a z ciekawości spytam mniej więcej o któryc godzinac najczęściej wchodzisz? :)i na jaki serwer? Musimy soę spotkać :D Ferrerka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie jestem na Polskim serwerze :)
      A wchodzę wieczorami.

      Usuń
  7. Jeszcze podpytam :) najczęściej na vanilli, survivorze czy bootcampie? :) Bo na przykład ja w przyszły piątek mogę wejść o na przykład 19:00 i napisać do Ciebie. I jakbyś była to byśmy na jakimś roomie strzeliły fotkę :) Ferrerka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie jestem na normalnych roomach - 3, 4 itp. Czasem na bootcampie lub vanilli :)

      Usuń
  8. Dobrze :) około miesiąc temu Cię spotkałamchyba na vanilli i mi w czymś pomogłaś :) Wtedy myślałam że jesteś zwykłym graczem...x) dopiero potem jak czytałam bloga...:D

    OdpowiedzUsuń
  9. to 1...normalnie wilczek :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Modliszka mam pomysl na post jak cos to napisz na tfn Remipiti

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne futerka. 1 mi przypomina wilka, 2 kotka , 3 psa xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej Modliszko, masz naprawdę superowego bloga. Mam prośbę, czy napisałabyś notkę o mapach baffbotffa ? Z góry dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się o tym napisać jak znajdę czas :)
      P.S. I jak nie zapomnę ^^

      Usuń
  13. 1 i 2 futerka są PRZECUDOWNE . ! <3 3 mniej mi sie podoba ,ale i tak ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O ja wilczek jak słodko zakochałam się...Modliszko?...a byś mogła napisać o tym co tam napisała Sydoline???

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi osobiście podobają się te zwyciezkie futerka. Ale były ładniejsze.:D
    ~~^Zanimka

    OdpowiedzUsuń
  16. W 2 futerku Kreature zrobił/ła śliczne oczko ^^
    ~~^ Zanimka

    OdpowiedzUsuń
  17. Modliszka na jakiej stronce można zaprojektować fur? Jak byś wiedziała to powiedz

    OdpowiedzUsuń
  18. Na 2 rysunku myszka nie ma wasow!! Skandal!!! XD wiem stary post i dopiero teraz pisze kom. XD

    OdpowiedzUsuń