wtorek, 5 marca 2013

Event Karnawałowy 2013

Niby jest już po karnawale, ale w grze dzisiaj zaczął się spóźniony event.
(Aha i jeszcze jedno - walentynkowy się zakończył)
 Administratorzy gry zrobili prawie identyczny event jak rok temu. Po pierwsze nie ma nowych itemków - są tylko 3, które były także w tamtym roku. Oto i one:



Czy w tym roku można je zdobyć? Tak. A jak to zrobić ? Chyba trzeba tak jak w poprzednim roku rzucać konfetti. Wszystkie trzy przedmioty można "customizować". W tym roku mapa eventu różni się tym, że włącza się muzyka.


No cóż - nie wiem co dalej pisać, ponieważ event jest banalnie prosty i nie ma co więcej opisywać. Atrakcją jest to, że można wspinać się po mapie na domek i te "pokoje".

Pozdrawiam
Modliszka

...

19 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie ma nic nowego :(

    OdpowiedzUsuń
  2. a co ile jest mapek?? pls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma dokładnego oznaczenia co ile mapek - po prostu trzeba czekać.

      Usuń
    2. Emmmm, event jest co 100 mapek ^^
      Na forum TFM Arcanacra pisał (moderator) :3
      ~Victorynka

      Usuń
  3. Szkoda że był tylko wczoraj ;c
    Widzę że mnie tam uchwyciłaś (Kanircia koło balona) xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Niemoge w to uwieżyć że był tylko wczoraj :( akurat byłem cały dzień zajęty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Event jest cały czas co ok. tak 2 godz xD

      Usuń
    2. JA słyszałam że co 3 :D

      Usuń
  5. event jest co 100 map czasami też co 2 może 3 godziny

    OdpowiedzUsuń
  6. ~Modlicho jestem twoją fanką.
    Jest tyle blogów których losy się źle ułożyły. (np. moj xd)
    Chyba nie masz na stronie żadnych kodów do mapek plemiennych.
    Czy mogę tu zareklamować moje mapki?
    Wstawiłam je wszystkie na moją strone dla szybkiego dostępu.
    www.mysiiia.manifo.pl
    ~Za nie usunięcie komentarza bardzoo dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz, że WSZYSTKIE kody mapek są na Cheesformice ? Dlatgo nigdy tutaj nie umieszczałam kodów :P

      Usuń
  7. Czekałam i się nie doczekałam. :D Zajrzyj do mnie :3
    ~Meć ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. http://szczurb.blogspot.com/2013/02/event-walentynkowy-2013-zacza-sie.html?showComment=1362670369667#c2603094908792478527
    Modliszko! Przepraszam, że to znowu ja, ale ktoś skopiował Twój post o walentynkach i opublikował go na swoim blogu! Wyżej masz link.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za powiadomienie. Dałam tam odpowiedni komentarz, ale pewnie autor go usunie.
      Ehh

      Usuń
  9. A dzisiaj nadal jest ten event? Bo mnie nie było na tranfo, to nie wiem.. : c

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile potrwa ten event?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne jam mam wszystkie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń