środa, 20 lutego 2013

Wersja gry 1.68

Doszła kolejna aktualizacja gry Transformice! I coś bardzo przydatnego. Często jak mieliśmy wejść do norki jak pierwsi, to niedobry szaman robił z nas kostkę lodu. Teraz już nie może - dopiero jak pierwsza mysz wejdzie, to wtedy może jej używać. Naprawiono też room 801 - coś na nim się psuło. Doszła także nowa kategoria map- mapy przewijane (P18), czyli przykładowo taka walentynkowa (z 2013 roku).
Jak wejść na takie mapy ? Wystarczy na czacie wpisać przykładowo /room defilante1
Na wszelki wypadek wkleję jej kawałek:


Wprowadzono także do gry małe zmiany w edytorze - lepiej będzie tworzyć.
To taka krótka, ale jakże przydatna aktualizacja.

Pozdrawiam
Modliszka

9 komentarzy:

  1. Ale jak zrobić te kółeczka np. sprężyna itd.. .. :( Dalej nie wiem, czekam na odpowiedź.

    Atmosja

    OdpowiedzUsuń
  2. -,-
    Jakie kółeczka !?
    ONA POKAZAŁA NAM TYLKO MAPKĘ EVENTOWĄ A JEJ NIE IDZIE STWORZYĆ !!!!!!
    MAPKA JEST PRZEZ OKREŚLONY CZAS I ZBIERAMY TE SERDUSZKA JAKO WALUTĘ WALENTYNKOWĄ 2013 !
    TAKIEJ MAY NIE IDZIE STWORZYĆ !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie - serduszek nie będzie się raczej dało tworzyć :P
      Wzięłam tamtą mapę jak przykład, bo ona się przesuwa.

      Usuń
  3. Hej Modliszka, od kilku dni nie chodzi baffbotffa zamiast tego jest zwykły room. Może wiesz co się stało i czy to szybko naprawią. XD
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, mam pytanie: Jak mogę zmienić kolor włosów? Czy to się zmienia przy kupnie czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chodzi mi o serduszka, napisałam , że tam są sery a nie serca ! I nie z pyskiem od razu -.- pff ...

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu mi nie dziala gra tylko pisze jakies ze mam ban na 360 h ?o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem ban na 360h jest za hackowanie. Jeśli używałeś hacków no to trzeba poczekać.

      Usuń
  7. Nowa aktualizacja ;). Mam nadzieję, że w końcu przywrócą to, żebym mogła powiększać obraz. Bo tak to muszę wejść na przeglądarkę :/

    OdpowiedzUsuń