piątek, 29 stycznia 2016

Obudzić Charlotte 2016

Nowa przygoda eventowa rozpoczęta! Naszym zadaniem jest obudzenie myszkowej babci Charlotte, która śpi już od długiego czasu. Możemy to zrobić hałasując w jej domku najgłośniej jak tylko się da!
W sklepie pojawiły się nowe przedmioty:



Jest to czajnik do pyszczka myszy i czapka do snu. Dużo osób przewidywało, że strój Charlotte będzie można kupić, ale z tego co widać, w sklepie go nie ma. Tak wygląda mapka eventowa:



Po dotarciu do środka domku w pniu drzewa, naszym oczom ukazuje się śpiąca myszka - Charlotte.



I tu rozpoczyna się bardzo miłe zajęcie, najlepiej podejść blisko do łóżka myszki. Wszyscy krzykacze i spamerzy chociaż raz będą mogli się wykazać, bo musimy narobić jak najwięcej spamu na czacie i hałasu pisząc imię "Charlotte", klaszcząc, skacząc i biegając! Najlepiej po prostu przygotować sobie wiadomość, w której będzie się zawierało zwielokrotnione imię, dla przykładu: "Charlotte Charlotte Charlotte Charlotte Charlotte ...". Im więcej - tym lepiej. Nie zawsze jednak to się sprawdza. Podobno jednokrotne napisanie imienia również działa, inni twierdzą jeszcze inne rzeczy, a jeszcze inni - jeszcze inne. Po prostu każdy musi znaleźć ze znajomymi swój sposób na nabicie paska.
W końcu dzięki naszym staraniom pasek po lewej stronie mapy napełni się od dołu do góry. Wraz z jego zapełnieniem otrzymamy przedmioty do ekwipunku oraz jedną sztukę eventowej waluty - czajników. Nowy przedmiot do ekwipunku wypada losowo podczas budzenia Charlotte:

Obudzić Charlotte 2016
Nasza myszka wykonuje animację śpiewania, a obok niej latają nutki

Za 10 czajników dostajemy tytuł "Świstak". Możemy również zdobyć kulkę do poziomu szamana za zebranie 20 czajników:


Obudzić Charlotte 2016

Jak co tydzień pojawiła się również nowa przygodowa odznaka. Aby ją dostać trzeba skolekcjonować aż 40 czajników:


99 komentarzy:

  1. Dziękuję ale u nas na roomie wszyscy Charlotte, Charlotte a pasek pusty! :/ ~LauciaxxxTFM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszą sobie przygotować długą wiadomość do spamowania, pojedyncze imię wiele nie dodaje do paska niestety.

      Usuń
    2. Nawet kilkakrotne powtórzenie imienia w jednej wiadomości nic nie daje. Dowiedziałam się, że trzeba wejść na "dach" i tupać. Wpisując coś w stylu "Charlotte, wake up!".

      Usuń
    3. Mojej ekipie eventowej udaje się za każdym razem, gdy stoimy przy łóżku i spamujemy. Wszystko zależy od częstotliwości spamu xD.

      Usuń
    4. Będę już wiedzieć <3

      Usuń
    5. Trzeba zwalic wszystkie przedmioty w jej chatce.

      ~Nyquon

      Usuń
    6. Nie, admin pisał, że charlotte umarła, i było wywalenie z serwa

      Usuń
    7. Nie działało bo admin coś zepsuł, przed chwilą to było, ale jaja były xd

      Usuń
  2. Mi się wydaje, że na dachu trzeba krzyczeć Charlotte, a nie na łóżku ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaką wiadomośc napisać żeby ją szybko obudzic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko raczej nigdy się nie da, ale gdy wszyscy współpracują i piszą spamowankę np. CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE -> to jest nieco szybciej XD. Polecam sobie skopiować i wklejać na czat.

      Usuń
  4. Było 50 myszek i nic nie dalo.. spam na maxa nic nie dal :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w osobnym pokoju z ok. 20 myszkami. Wszyscy nałogowo spamowali co kilka sekund imiona Charlotte (tak jak w komentarzu wyżej) i daliśmy radę ^^.

      Usuń
  5. Bylam w pokoju z 100 myszkami i wszyscy tak mega spamowali na dachu i lozku i ani troche pasek sie nie naladowal..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej zebrać mniejszą ekipę myszek, które będą spamować szybko i skutecznie. Wtedy jest większa szansa na zebranie paska.

      Usuń
    2. Znowu ciężki event..Ten pasek za słabo się ładuje..

      Usuń
  6. Wszyscy dosłownie spamili tej starej piździe, a pasek ani drgnął -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam w innym kraju, było 90 myszy i wszystkie spamiły i tańczyły, klaskały a pasek doszedł ledwo do 1/3 w 2 minuty... jak niby cały zrobić w tak krótkim czasie

      Usuń
    2. W zależności od liczby myszek pasek ładuje się szybciej/wolniej. Jeśli na takim pokoju z setką osób spamuje jedynie połowa, to wiadomo, że nie uda się obudzić Charlotte. Trzeba mieć ekipę, która cały czas spamuje żeby tego dokonać.

      Usuń
    3. To polecałam grać na francuskim serwie, szybciej i skuteczniej ;3.

      Usuń
  7. sto razy pisałem charlotte wake up! i tylko o jakieś 4 milimetry się ruszył pasek :( event troche trudny

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jaki cudem, ale koleżanka miała na room'ie 38 myszek i dostała ten "czajnik", ja byłam na room'ie gdzie było 100 myszek i nic ;_:

    OdpowiedzUsuń
  9. Świstak to mój nauczyciel od muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się ten event nie podoba. Cały czas są z nim jakieś problemy. Na roomie jest 30 myszy, na czacie nic nie da się przeczytać tak leci a ten pasek nawet się nie wznosi. Poprzedni był o wiele lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. 104 MYSZY NA ROOMIE SPAMUJEMY CO W LEZIE I NIC BRAKOWAŁO TAK MAŁO A 104 MYSZY!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pewnych zrodel dowiedzialam sie ze aby pasek sie zapelnil trzeba: stac na "dachu" - korzeniu, zloscic sie i wolac: "charlotte, wake up!" ... Inaczej nie zalicza do paska :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Modli, trzeba klaskać na jej łóżku i wołać 'CHARLOTTE, WAKE UP!'. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie, my wołaliśmy samo imię i zawsze działało :)

      Usuń
  14. Polecam grać u Francuzów

    OdpowiedzUsuń
  15. kolejny perfekcyjnie przygotowany event ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Modli wystarczy raz napsać :CHARLOTTE i tym spamować.działania typu: charlotta , CHARŁOTTECHARLOTTECHARLOTTE , CHARLOTTE! nie będą uznawane i nie będą budzić charlotty :)

    ~Ewu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak z ekipą spamowaliśmy wieloma imiona to też jakoś się udało zdobyć czajniki xD.
      Każdy sposób jest dobry, o ile działa!

      Usuń
  17. Są tutaj złe informacje.
    Trzeba pisać po prostu: Charlotte.
    Nie z wielkich liter, nie z kropkami.
    I tylko raz. Spamić trzeba osobnymi wiadomościami.
    Inaczej pasek ani razu nie drgnie.

    To chyba raczej logiczne, że system reaguje tylko na imię "Charlotte", a nie na jakieś dziwne twory użytkowników.

    OdpowiedzUsuń
  18. I po części dzięki temu blogowi większość na polskim serwerze płacze, że im nie zalicza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Modliszko wiem, że to nie na temat, ale za co jest tytuł Dauphine? Bo wiem, że go masz c;

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest Orange
    Orange wie, że wiekszosc polskich graczy nie ogarnia.. Większosci.. Wiec Orange wbiła do Francuzów na room ze 150 myszkami i nie musiala nic robić, żeby pasek się zapełnił w kilkanaście sekund.
    Orange jest mądra
    Bądź jak Orange.

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę ciebie kiedyś spotkać, aby z Tobą pospamować. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Te tygodniowe eventy schodzą na psy. :P

    OdpowiedzUsuń
  23. A może ona nie żyje bo jak jestem na evencie to nie mogę jej obudzic

    OdpowiedzUsuń
  24. Modliszko mam pytanie.
    Co się stało z niebiesko-białym futerkiem? zbieram na niego serki a okazuje się że go nie ma?:(
    Prosze o odpowiedź:c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest teraz w zakładce "collector", będzie dostępne w jakimś evencie do kupienia.

      Usuń
  25. Wszyscy spamią ile się da a ta stara rura się nie budzi. Nie wiem jakim cudem to przeszliście, ale według mnie to ta Charoltte jest głucha.

    OdpowiedzUsuń
  26. • [Tigrounette] Ok, I've broken everything
    • [Tigrounette] Charlotte is dead
    PL: • [Tigrounette] Ok, wszystko jest zniszczone
    • [Tigrounette] Charlotte jest martwa

    OdpowiedzUsuń
  27. • [Tigrounette] I'm calling the doctor
    • [Tigrounette] Yes DOCTOR WHO!
    Pl
    • [Tigrounette] Wołam doktora
    • [Tigrounette] Tak DOCTOR WHO (?)

    OdpowiedzUsuń
  28. • [Tigrounette] Ok, I've broken everything
    • [Tigrounette] Charlotte is dead
    • [Tigrounette] I'm calling the doctor
    • [Tigrounette] Yes DOCTOR WHO!
    • [Tigrounette] Fixing charlotte with some screw

    OdpowiedzUsuń
  29. • [Tigrounette] Ok, I've broken everything
    • [Tigrounette] Charlotte is dead
    • [Tigrounette] I'm calling the doctor
    • [Tigrounette] Yes DOCTOR WHO!
    • [Tigrounette] Fixing charlotte with some screw
    CZYLI ONA NIE ŻYJE :'( MÓWIŁAM PŁACZE NAD KLAWIATURĄ! PRAWIE MIE SIĘ ZEPSUŁA! :(

    OdpowiedzUsuń
  30. • [Tigrounette] Okay, Charlotte is back alive

    OdpowiedzUsuń
  31. Pojedyncze pisanie działa najlepiej. Czyli po prostu pojedyncza wiadomość zawierająca jedynie imię "Charlotte" bez ŻADNYCH znaków jak . , ! ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki masz login na tfm? Ile razy przeszłaś event?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój login widać zawsze na zdjęciach z gry na blogu :)
      Przeszłam event 11 razy.

      Usuń
  33. Czasami, gdy wchodzę na event ona nie śpi czy wtedy ma być cisza?
    Proszę o szybką odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten event jest dziwny, jak bylam z 7 myszkami no roomie udalo nam sie dobic do polowy, a jak bylam z 16 to ani drgnol .-. Wogule w poprzednim evencie za 15 tecz bylo mozna dostac truskawke do ekwipunku, czy jak sie ja otworzy dostanie sie truskawke do pyszczka dla myszki? / Lirdis <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mam jedno pytanie Modliszko, bardzo czesto odwiedzam twoje bloga, wiec pomyslalam ze moze tu zaloze konto zeby komentowac z konta, a nie anonimowo, jak mam je tu zalozyc? Bo niewidze po boku zadnej zakladki :// / Jeszcze raz, Lirdis <33

      Usuń
  35. MIAŁAM PRZED CHWILA TAKA SYTUACJE, ŻE PANI CHARLOTTE BYŁA JUŻ OBUDZONA, A PASEK BYŁ PEŁNY. :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Title nie nazywa się Świstak, tylko «Groundhog»

    OdpowiedzUsuń
  37. Przygotowałam bardzo długą wiadomośc spamiłam a tu (PASEK PUSTY)
    Niestety na polskim serwerze nie działa. Byłam na francuskim a tam działa ;>
    ~Lodowinciia

    OdpowiedzUsuń
  38. A jakieś stare title jest za ileś czajników?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno jest "Prażony Kasztanek" za 60 czy 70 czajników.

      Usuń
    2. Prażony kasztanek jest za 70 :)
      Wiem, bo uzbierałam

      Usuń
  39. ile macie czajników?

    OdpowiedzUsuń
  40. Modli taka czerwona czapka z pomponikiem która była w jednym z tych ostatnich eventów zniknęła. Gdzie ją można znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci zapewne o czapke zimawa. Ja mozesz dostac dopiero za rok :// Teraz niekotre ubrania beda znikac i sie pojawiac co jakis czas, szczerze ale jest to bardzo glupie. Bo ta czapka, futro i jeszcze jedna czapka pandy tez zniknely, a chyba kazdy wie ze futro pandy mialo najwieksza popularnosc :/ / Lirdis <33

      Usuń
    2. Dzięki że mi o tym powiedziałeś/aś :D :)

      Usuń
    3. Spk, niema sprawy ;) Aha, i jak coś to "powiedziałAŚ" :3 / Lirdis <33

      Usuń
  41. tak starczy charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte charlotte

    OdpowiedzUsuń
  42. Event niejest drudny ale jestem z 160 myszkami przez minute sie udało cały pasek napełnić

    OdpowiedzUsuń
  43. na survivor duzo osób spamowało i sie zapełnił do połowy. ale event działa

    OdpowiedzUsuń
  44. Tigrounette mówiła że Charlotte nie żyje i wywaliło z serwa... niestety u mnie ani razu się nie obudziła...

    #Ess

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nigdy, rekord to pół paska
      Strasznie to trudne

      Usuń
  45. Jak byłam na Vanilli to było ze 100 osób wszyscy spamią a pasek pusty i nagle się w sekundę napełnił xD

    OdpowiedzUsuń
  46. Ile tak mniej więcej trwa event ?

    OdpowiedzUsuń
  47. Co to miało być modliszka help! dwa razy pasek zapełniliśmy myszy 106 i nam
    event nie zaliczył i nikt nam nic nie dał

    OdpowiedzUsuń
  48. Mi się ten vent nie podoba bo jak Charlotte nie śpi to nie rozumieją że maja być cicho a jak śpi to pasek się niedokończanie zapełnia. Na anilin jest najgorzej bo nikt nie psami i część myszy to Missouri. Sorry może nierozumienie mnie ale Google na sile chce poprawiać błędy >:(

    OdpowiedzUsuń
  49. Event spoko ale mam problem, dostałem cos do ekwipunku, nie było by w tym nic dziwnego ale ten przedmiot nie ma tekstury i nie da sie go użyć. Czy ktoś ma podobna rzecz?

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy mi się nie udało obudzić tej Charlotte, chociaż parę razy już mało brakowało. Event poprzedni bardziej mi się podobał, tylko żałuję, że nie zdobyłam tego titla za 60 tęcz.

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie, bo za 60, samo widniało w poście :)

    OdpowiedzUsuń
  52. dzisiaj o 14.00 jakiś nowy event o smokach będzie

    OdpowiedzUsuń
  53. http://imgur.com/I7tK0OC screen nowej mapki

    OdpowiedzUsuń
  54. budzimy starą babcie która chce sobie pospać bo jest zmęczona
    czuje się winna :(
    ~xddxhjk

    OdpowiedzUsuń
  55. Za 70 czajników można było dostać tytuł *Prażony kasztanek* :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja po grzybku z tyłu skakałem i bapełniłem cały nic nie pisząc .-.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten event zapamiętam na długo... 0 czajników w pięć godzin ._.

    OdpowiedzUsuń
  58. Widziałem że jak Tigrounette był na roomie to pisał: charlotte charlotte charlotte (tak, aby cały odcinek chatu zapełnić + troszkę nastepnego)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ehh...Wchodziłam na Francuski serwer i pasek ani drgnął...Nie wiem o co chodzi, to strasznie trudne

    OdpowiedzUsuń
  60. Wystarczy wejść na room z 7o myszkami i wpisywać ciągle CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHATLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHATLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHATLOTTE CHARLOTTE CHARLOTTE CHARLTTE CHARLOTTE CHARLOTTE xD
    Nam się udało w niecałe 30 sekund

    OdpowiedzUsuń