środa, 24 sierpnia 2016

Mini event pustynny

Pojawił się mini event. Trwa on równolegle z eventem wakacyjnym, oba można spotkać. Co jakiś czas w grze pojawia się pustynia i wielka piramida:



I teraz parę wytłumaczeń co i jak - na górze po lewej mamy ilość posiadanych kryształów. Na dole pośrodku mamy nasze życia. Możemy więc kilka razy zginąć zanim naprawdę "umrzemy".


Na mapie są kryształy, które musimy zbierać klikając strzałkę w dół, a następnie dotrzeć na górę piramidy i wrzucić je do sarkofagu klikając spację. Ale łatwo powiedzieć, a trudniej zrobić. W całej piramidzie są rozstawione pułapki gotowe nas zgnieść, spalić, zastrzelić i zrzucić. Powodzenia xD.
Niektóre kryształy mogą być już wyzbierane przez innych - stają się wtedy bardziej przezroczyste. Potwierdzeniem jakby, że posiadamy kryształ jest zmiana naszego nicku na kolor niebieskawy.

Nagrody to tytuły. Są dwa:
Sandy Mouse - zanieś 35 kryształów
Tutankhamouse - opis niżej, bo za dużo tekstu


Tutankhamouse możemy dostać jeżeli wykonamy kilka czynności idąc po mapce. Są w piramidzie trzy palące się ognie. Żeby dorwać nasz tytuł musimy stanąć na każdej z nich i wykonać pewne czynności. Na pierwszej pochodni w drodze na szczyt trzeba usiąść a następnie rozkazać myszce płakać. Potem lecimy do drugiej, kładziemy się spać i złościmy. Przy ostatnim ogniu trzeba wysłać serduszko i zaklaskać. Wtedy powinniśmy dostać tytuł.
Uwaga! Jeśli w trakcie wykonywania czynności umrzemy - musimy zacząć od nowa. Jak Wam podoba się ten mini event? Według mnie jest ciężki, ale fajnie wykonany.

67 komentarzy:

  1. Teraz tylko czekać aż sama go zobaczę XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super opisane! Zapraszam również do mojego bloga ;) http://myszeczkitfm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Post bardzo fajny c:

    Co do eventu taki sobie... Nie zbieram jakoś specjalnie tytułów, wole odznaki :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ciężki i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  5. + chciałam ci o nim powiedzieć na transformice, ale wyłączyłaś szepty i jadłaś kolację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak dla informacji, upadek z większej wysokości skutkuje śmiercią więc uważajcie :v

    OdpowiedzUsuń
  7. Modliszko kto znajduje się koło ciebie na obrazku na górze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Wojtaris. Miałam dać samą moją myszkę, ale nie dało się za bardzo jej "odczepić" i w końcu zostały obie. Rysunek jest z lutego tego roku.

      Usuń
    2. Ładna z Was para :)

      Usuń
    3. Uh... czemu wszyscy fajni faceci z MK są już zajęci... :-(

      Usuń
    4. Ja jestem Babeczka12 i jestem chłopakiem w Morskiej Krainie ale mam dziewczynę :D

      Usuń
    5. No widzisz... :(

      Usuń
  8. Ekstra. :3

    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piszę jeszcze raz to samo XD Fajnie, że dodali nowy event! Ja już uzbierałam to, co chciałam w tamtym, więc teraz mogę zacząć zbierać kryształy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprawdziłem i ku mojemu zaskoczeniu event okazał się być trudniejszy niż bootcampy :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem bootcamp jest bardziej trudny ale skoro sondzisz tak jak sondzisz niemam nic przeciwko :-)

      Usuń
    2. Sam w sobie bc jrst łatwy- wystarczy mieć dobre łącze internetowe (:

      Usuń
  11. Opis Sebyfrancuza trochę lepszy

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwaga Modli wiesz już o nowym futrze i odznace z futra na forum podpowiem że futro jest orki

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. http://atelier801.com/topic?f=6&t=814262&p=854
      i na 855 stronie jest odznaka tego futra ale chyba odwrócona

      Usuń
  14. Witaj modliszko :) Wiem jaki jest 2 title i za co.

    OdpowiedzUsuń
  15. a oco wszystkim chodzi o tfm premium po co te premium i oco im chodzi wytłumacz nam modli

    OdpowiedzUsuń
  16. tam gdzie napisałaś i rozkaza myszce płakać to naszej myszce mamy rozkazać czy innej myszki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej władzy nad inną myszką nie masz, heh. Swoją, swoją :P.

      Usuń
  17. Te ognie to są te obok tej ręki na 3 poziomie piramidy? (ten drugi od góry)

    OdpowiedzUsuń
  18. można do tych title gwiazdki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam, by na razie była taka możliwość.

      Usuń
  19. Właśnie... skąd się biorą gwiazdki do title?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z różnych powodów. Przeważnie gwiazdki mają tytuły z przedmiotów ze sklepu - jak kupimy ich bardzo dużo, to z czasem zaczniemy dostawać gwiazdki.

      Usuń
  20. co trzeba zrobić żeby te ognie tam gdzie pisze liczba ogni się tam pokazała

    OdpowiedzUsuń
  21. Modliszko, a raczej Panno Migorko... Czemu zmienilas swoja nazwe? Przrciez zapewniala nas, ze na razie nie zmienisz... +Modliszka to nie to samo...

    Dla mnie juz nie ma prawdziwej Modliszki i nigdy juz nie bedzie, bo sama pisalas, ze nie da sie zmienic nazwy na stara... Wg mnie popelnilas wielki blad i teraz odkryjesz jego konsekwencje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, literowka...

      Migotko*

      Usuń
    2. Nie pisałam, że nie da się zmienić. Gracz może przywrócić swoją dawną nazwę, ale nikt inny nie może jej wziąć. Jest przypisana do konta.

      Usuń
    3. Ale dlaczego to zrobilas?

      Usuń
  22. Ile trwa ten event?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja slyszalam na EN forum, ze PODOBNO 2-4 tygodnie (?).

      Usuń
  23. Trudny event, ale może jakoś nareszcie nie zgine na nim xD

    OdpowiedzUsuń
  24. 2*(x^2) - 2sqrt(2)x + 1 = ln(1)
    delta + 1 = ? WTF?

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie co to też to mi wyskoczyło jak zdobyłam 80 diamentów.. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  26. Ogólnie event spoko ale to wymaga skupienia, więc polecam wpisać komendę /watch (twój nick)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. To jest jedyny event z którego mam jeden tytuł Sandy Mouse, z każdego mam po kilka tytułów odznake i kulka dla szama.

    OdpowiedzUsuń
  29. mi sie nie podobał ten event :( ciągle ginełam D:

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne i miałam tytuł za pierwszym przejściem

    OdpowiedzUsuń