piątek, 5 sierpnia 2016

Nowe przedmioty tematyczne - igrzyska olimpijskie

Dzisiaj do gry zostały dodane nowe przedmioty w związku z odbywającymi się Igrzyskami Oimpijskimi w Rio, między innymi futerko:


Został dodany również nowy tytuł - Maratończyk. Dołączono go do eventu, bo jest do kupienia za 6 papryczek.
A co słychać na blogu? Na blogu pojawiło się sześć nowych kodów kolorów futerek m.in morskie, walentynkowe i smocze - klik. Co do poradników umiejętności - w tym miesiącu powinien pojawić się co najmniej jeden, ale ponieważ (jak już wspominałam) sporo z tym schodzi, to ciężko mi określić dokładnie kiedy to nastąpi.

14 komentarzy:

  1. Mam problem (tak, wiem ze to nie jest zupelnie zwiazane z tym postem.. niewazne), nie moge sie zalogowac na Transformice na steamie. Zrobilam wszystko jak mi tam kazali, ale jak wchodze (ekhm, raczej probuje wejsc) na TFM to mi sie ciagle pojawia "Transformice.exe przestal odpowiadac".. Z gory dziekuje za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć co mogło spowodować ten błąd - być może akurat Steam był w trakcie naprawy jakichś błędów, albo mysi serwer chwilowo przestał działać. Spróbuj dzień/dwa później - może się włączy. A jeśli nie, to odinstaluj całość i zainstaluj od nowa. Czasem takie sposoby działają.

      Usuń
    2. Hmm.. Wlaczylam dzisiaj i wszystko normalnie poszlo xd, ale i tak dzieki.

      Usuń
  2. Modliszko, czy mogłabyś zajrzeć na ten blog:
    infookotkach.blogspot.com ? Co prawda jest on poświęcony kotkom, i jest bardzo ciekawy ( moim zdaniem ) niedawno powstał...
    Wszystkich serdecznie zapraszam! infookotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezbyt fajne te fur :/ Ale title nawet..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, fur wcale mi się nie podoba. Natomiast ta maska na twarz może mi się przydać.

      Usuń
  4. Kask jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Modli szkoda że nie mogą być dwa eventy naraz że to by trwało i ten nasz ogrodniczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eventy byłyby co 20 minut, a ile trzeba by było grać żeby oba przejść!

      Usuń
  6. Przypadkowo dowiedziałam się o tym futerku :O
    ~Volterka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, zostałaś wybrana jako autorka posta na którego odpowiem, a bd to 97 wypowiedź, dzięki której jestem najaktywniejszym komentatorem na tym blogu ^^

      Usuń
  7. Dla mnie te fur się podoba, ale szkoda, że nie mam tylu trusek by je kupić :( ~Kinia006~.

    OdpowiedzUsuń
  8. Modliszko hacker mi się włamał jestem Moniamyszvs pisze do cb czasami ale mam nieaktualny e-mali pomożesz plis

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest nowe fur chyba orki XD

    OdpowiedzUsuń