piątek, 4 grudnia 2015

Event Bożonarodzeniowy 2015

Hohoho! Tak, tak, tak, oczy Was nie mylą, tu nie Modliszka lecz Ferreromouse! c:< Witam Was ponownie, po tylko 1 roku!

Wreszcie, długo wyczekiwany przez wszystkich Event Bożonarodzeniowy wstąpił do gry! Od dzisiejszego popołudnia do 1 stycznia 2016 roku będziemy mogli cieszyć się tym wydarzeniem. Cieszycie się? Powiem Wam, że ja bardzo. Czekałam na niego cały listopad! 

Na ekranie logowania, można zauważyć prezenty zasypane śniegiem. Czy to oznacza, że w tym roku będziemy zbierać prezenty na mapie? 

Pierwsza, mała a jednocześnie dość ważna rzecz. Pojawiło się nowe, przecenione futerko eskimosa, kolorowa czapka zimowa i gogle narciarskie.


Mapa eventowa wygląda następująco: 



Podobnie jak rok temu, na mapie mamy możliwość zbierania prezentów. Wcielamy się w myszkę snowbordzistę i pokonujemy przeszkody robiąc skok w górę. Po drodze wpadną nam w łapki czerwone prezenty, które możemy wymienić w ekwipunku na bałwanki, śnieżki, fajerwerki, selfie, spraye. Istnieje możliwość wymiany prezentów między 2 osobami. To znaczy czerwony za czerwony = zielony.
Z prezentów możemy wylosować między innymi renifera, który jest początkiem naszych osobistych zwierzaczków, o których napisała Galaktine.


Event Bożonarodzeniowy 2015
31.jpg
Dostajemy na jakiś czas zwierzątko - renifera, który lata za naszą myszką.
Event Bożonarodzeniowy 2015
30.jpg
Umożliwia nam wysłanie zimowego listu.


Tytuły

Tartiflette - wylosuj w czerwonym prezencie
Mała Śnieżynka - wylosuj w czerwonym prezencie
Świąteczna Skarpeta - wylosuj w zielonym prezencie
Burza Śnieżna - wylosuj w zielonym prezencie
Ciasteczka - wylosuj w zielonym prezencie
Śnieżny - wylosuj w czerwonym prezencie

 - wylosuj w zielonym prezencie

Wiele osób nie wie o co chodzi z kulami, śnieżkami w ramce obok naszego profilu. Służy to tylko to ''ozdoby'' naszego szamana, w miejscu gdzie widoczny jest nasz level. Płatek śniegu przy kuli możemy znaleźć otwierając czerwony prezent  a narty i czapkę Świętego Mikołaja w zielonym.




Z racji tego, że event dopiero się rozpoczął nie posiadam na jego temat tak wielu informacji, dlatego post będzie edytowany i uzupełniany, gdy czegoś się dowiem.
Piszcie w komentarzach lub na TFM to co już o nim wiecie :)

Trzymajcie się cieplutko!

110 komentarzy:

  1. Na tym evencie można zdobyć tytuł: "«Tartiflette»".
    I jedna myszka miała na swoim profilu taką śnieżynkę/śnieżkę, wiesz co to może być?
    Screen: http://i.imgur.com/BeAcCAX.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co słyszałam, to tą śnieżynkę można wylosować w prezentach, jednak jeszcze nie wiem o co z tym chodzi

      Usuń
    2. Tak, to prawda ;) Ja już ją posiadam/

      Usuń
    3. To poprostu taka ozdoba :>

      Usuń
  2. Ja nie wiem czy dobrze mysle.. Ale to jest to ze jak sie jest szamanem to kolo naszego lvl pojawia sie np. Sniezynka czapka mikolaja i to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, mozna wylosować to w prezencie. Czapkę mikołaja lub narty, kiedy jestes szamanem jest to widoczne koło Twojego levelu...Są też kartki takie jak na hallowen i renifer, który lata koło Ciebie przez kilka map. Ale czy w tym roku będą odznaki i tytuły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł jak na razie z tego co wiem jest jeden - «Tartiflette».

      Usuń
    2. Tak, już go dostałam, gdy zdobyłam śnieżkę widoczną koło nicku.

      Usuń
  4. Ktoś wie, co to jest? --> http://i.imgur.com/EhH5kH5.png :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nirva PL napisała przecież xd
      "Są też kartki takie jak na hallowen i renifer, który lata koło Ciebie przez kilka map"

      Usuń
  5. Z tego co napisali na stronie TFM, zrozumiałam że nowe mapki będą dodawane co tydzień, przez miesiąć.Tylko czy kroś wie, czy wtedy prezenty z tego tygodnia Nam przepadną, czy zostaną do końca eventu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaję, że będzie to tak: uzbierane przez nas prezenty czerwone, wymienimy na zielone, a zielone będzie można wymienić na prezent innego koloru.
      Zobaczymy czy tak będzie! ;)

      Usuń
  6. Jest jeszcze jakaś inna mapka eventowa, czy tylko ta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zrozumiałam, będzie ona zmieniana na inną co tydzień :)

      Usuń
  7. Renifer fajność nie znika

    OdpowiedzUsuń
  8. A coś się stanie jak wymienię zielony za zielony? Tak zasadniczo pytam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostaniesz niebieski, potem z tego co wiem jest jeszcze różowy i złoty - za każdy z nich jeszcze lepsze naagrody podobno!

      Usuń
    2. No właśnie nie, chyba, że była aktualizacja i to zmienili. Wczoraj próbowałam wymienić i mi nie wyszło, nadal był zielony. Ale dzisiaj wejdę z sprawdzę!

      Usuń
    3. Ten nie dostaję niebieskiego.

      Usuń
  9. nom, nie zmienia się - ale niebieski jest na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ferrermouse jak miło cię znowu widzieć , nie to to modliszka .
    Już ci muwie jak zdobyć te kule do profilu"
    Płatek śniegu dostaniesz w czerwonym prezencie
    Nart i czapke mikołaja w zielonym
    Życzę ci abyś więcej postów pisała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu, już dopisuję w poście!

      Usuń
    2. Anusiaks, jeżeli uważasz, że "niemiło jest mnie widzieć", to w jakim celu zaglądasz na ten blog? :D

      Usuń
    3. Modliszko Od pewnego czasu mało zaglądam na tego bloga :
      Jak Ferreromouse pisze lepiej to wygląda

      Usuń
    4. Moim zdaniem, to chyba Modliszka pisze troszeczkę, lepiej i pewnie w tym poście napisałaby więcej informacji i jaśniej to przedstawiła c:

      Usuń
    5. Uau, ktoś źle się wyraża o mojej zielonej koleżance.
      Ja lubię obie autorki, do Modliszki jestem przyzwyczajona. Widać różnicę jeśli chodzi o posty.
      Jak dla mnie to dobry pomysł by była różnorodność w autorach :) Dzięki temu Modliszka nie ma wszystkiego na głowie.
      I przypominam, że Modliszka stworzyła ten blog, więc w sumie dziwny komentarz ten pierwszy XD

      Usuń
  11. A jak sie wymienic prezentami? Normalnie wchodzi sie w wymiane i daje jeden prezent, a druga mysz jeden i tyle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można też dać wszystkie zaufanej osobie, wtedy gdy ona Ci je odda tez będą zielone.

      Usuń
  12. Szkoda, ze nie ma prezentow na mapkach zwyklych tak jak w 2014 niz tylko na eventach -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mapy eventowe będą zmieniane co piątek! Więc skąd wiesz, czy nie będziemy zbierać na mapkach w przyszłych tygodniach? :D

      Usuń
    2. Teraz będzie kolejna mapa dopiero w piątek??

      Usuń
    3. Tak, mają być ogółem 3 mapy. Każda z nich będzie się pojawiała w kolejne piątki aż do 1 stycznia

      Usuń
  13. Ej a te reniferki to na zawsze?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie! Niestety na pewien czas. Zdaję się, że to trwa mniej więcej tyle, co noszenie stroju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to nie fajnie, bo są naprawdę słodkie a tak trudno je zdobyć. ;c

      Usuń
  15. to jest głupie w to się nie da grać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie nauczy się grać od razu w jeden dzień :))

      Usuń
    2. Szkoda że eventów nie ma co 10 min tylko 40

      Usuń
  16. Z zielonego prezentu można zdobyć renifera - towarzysza

    OdpowiedzUsuń
  17. Te małe renifery są w zielonych czy czerwonych prezentach? Otworzyłam już ze 100 czerwonych i ani jednego ;-;

    OdpowiedzUsuń
  18. Wie ktoś dlaczego nie działa mi ta śnieżynka? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz na nią kliknąć ;)

      Usuń
    2. Powinno wyglądać to tak: http://i.imgur.com/Opp0F6l.png
      Wybrany przez Ciebie motyw powinien być kolorowy, a reszta szara

      Usuń
  19. Czy wiadomo coś o odznakach? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie wiadomo tylko o odznace za futerko eskimoska. Podejrzewam, że w przyszłym tygodniu, gdy będzie nowa mapa da się zdobyć odznaki :))

      Usuń
  20. Jest jeszcze tytuł Kakao, chyba

    OdpowiedzUsuń
  21. Wreszcie się doczekałam, aż ktoś napisze :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną wiadomo tylko o odznace za futerko :)
      Reszta pewnie będzie dostępna w kolejnych tygodniach

      Usuń
  23. Event fajny. Wyjątkowo przypadł mi do gustu, ale tęsknię za darmowymi itemkami :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie to chciałam wiedzieć thx!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest jeszcze jedno title! Mała śnieżynka jest ona w czerwonych prezentach.

    OdpowiedzUsuń
  26. jest tytuł <>za wylosowanie w zielonym prezencie ;3
    /elcherz

    OdpowiedzUsuń
  27. *Świąteczna skarpeta
    /elcherz

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest jeszcze tytuł "burza śnieżna" w zielonym prezencie.

    OdpowiedzUsuń
  29. i jeszcze jest : ciasteczka..

    OdpowiedzUsuń
  30. witam jako że jestem yutuber to odrazu powiem że jest odznaka z tantego roku czyli prezent i z futra jeśli uda mi się zdobyć inne napisze odrazu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czyli w tym roku na evencie nie ma żadnej odznaki? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak się cieszę, że wróciłaś! Myślałam, że nie wrócisz, jak większość blogowiczów, a jednak! ;D Pozdrawiam i świetny bloczeg xd

    OdpowiedzUsuń
  33. jak zdobyć renifera napiszcie
    w którym prezencie

    OdpowiedzUsuń
  34. yyy chyba dodano odznake xd

    OdpowiedzUsuń
  35. Proszę nie wstawiaj tych odcinków Carton coś tam, to denerwuje i blog się zacina, szukam jakiegoś bloga który nie wstawia tych odcinków. Jakbyśmy nie mieli YouTube i nie mogli sami zobaczyć, będziesz wstawiała tych odcinków 52? No bez przesady, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Modzi pisali, że to będzie najlepszy event ever... No nie wiem... jak dla mnie jest strasznie słaby :( Oprócz jazdy na nartach i zbierania prezentów nic w nim nie ma :( Chyba że 24 grudnia, podczas gdy będe żarła pierogi u babci stanie się coś magicznego w stylu rozdawanie prezentów dla wszystkich, a ja nieświadoma niczego bedę żarła pierogi:3 Tak zawsze jest, zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ile można mieć max prezentów? Jak na razie mam 120 czerwonych xD Tak z ciekawości pytam xD

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy renifer się usunie z mojej myszy? Jak tak to za ile?

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja w zielonym prezencie dostałam odznakę Złotego prezentu :)
    http://pl.tinypic.com/r/2hpribd/9

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaki jest następny event?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny to juz Walentynki. :)

      Usuń
    2. Nowy event jest chyba co miesiąc. Więc powinien być w styczniu, a walentynki są dopiero w lutym. Ale nwm...

      Usuń
    3. Nie?
      Eventy nie sąco miesiąc, tylko w dane święto. Teraz będzie Boże Narodzenie, także event związany z Nim. Kolejnym są już Walentynki. Po Walentynkach Wielkanoc, itp. :')

      Usuń
    4. No to kiedy jest ten event walentynkowy?

      Usuń
    5. Pewnie rozpocznie się na początku lutego :))

      Usuń
  41. Dziękuję ci dowiedziałam się dużo o tym evencie XD

    OdpowiedzUsuń
  42. mam wszystkie title ;d

    OdpowiedzUsuń
  43. Miała się mapa zmieniać co tydzień, szkoda, że się tak nie stało. Też mam wszystkie title + odznake. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę lipa, liczyłam, że event będzie bardziej rozbudowany :))

      Usuń
  44. Wiecie jaki jest następny event? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I kiedy jest? :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jaka jest oznaka?

    OdpowiedzUsuń
  48. nie da się mieć zielonego prezentu

    OdpowiedzUsuń
  49. Można mieć zielony prezent, po przez wymianę między dwoma graczami. Czerwony prezent za czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam wszystkie tytuły i odznakę, a Wy? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Odznake z prezentem otrzymuje sie za zebranie wszystkich tytułów ;P

    OdpowiedzUsuń
  52. O co chodzi z tymi drzewami, wie ktoś? ;o

    OdpowiedzUsuń
  53. napisz tez o evencie z choinkami ok?

    OdpowiedzUsuń
  54. A ta mapka co teraz doszła? to jak zdobyć title

    OdpowiedzUsuń
  55. Musisz na tej mapce eventowej przybic piatke z inna myszka i dostajesz title ,, Pierniczek '' takie sloneczka i takie do dmuchania

    OdpowiedzUsuń
  56. kto mi przypomni co sie robiło na tym evencie zeby dostać tittle drwal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post wyżej masz instrukcję tego, jak zdobyć ten tytuł. Poza tym jest jeszcze w spisie tytułów na blogu. (zakładka -> pomoce do gry)

      Usuń
  57. a ja dam tu koma xD

    OdpowiedzUsuń