sobota, 28 listopada 2015

Wyprzedaże, nowy odcinek Cartoon Series

W grze pojawiła się wyprzedaż na kilka przedmiotów, między innymi jest w nich futerko.


Ceny całkiem w porządku, szczególnie tych rzeczy, które są na aż -50%.
Nowy odcinek Transformice Cartoon Series został wyemitowany. Podobno ma ich być aż 52!


Event Halloween ma się ku końcowi. Zostało raptem parę dni, by zbierać cukierki i wymieniać je na różne gadżety nim event zniknie. Wkrótce pojawi się pewnie świąteczny. Ciekawe co tym razem Administratorzy przyszykują dla graczy? :)





10 komentarzy:

  1. JA ZARAZ SIĘ ZABIJĘ TAAAAK! <33


    Szukałam i szukałam AKTYWNEGO bloga o TSM, bo wszystkie jakie znalazłam były aktywne z przed roku. Wydawało mi się, że to dlatego że "fejm" minął.

    Cieszę się, że taki oto bloog czynny znalazłam.

    Jakbyś szukała kogoś do pomocy do prowadzenia blooga to pomyśl o mnie ;) <3

    Będę tu często wchodzić ;)

    Strona ląduje w zakładce ulubionych! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się cieszę, że blog przypadł Ci do gustu :)
      Prowadzę go nieprzerwanie od 2012 roku i mam nadzieję, że będzie tak nadal.

      Usuń
    2. Też mam aktywny blog, troszkę inny XD

      Usuń
  2. Modliszka! Znaj? XD Bd jutro pewnie na TFM wiec sprobuje xb zlapac ;3 Te futerko w przecenie <3 ♥
    ~Waikoxd

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Blog! Bardzo mi się podoba! Będę zaglądać!
    Zapraszam również do mnie :))
    http://tacotfm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę nie wstawiaj tych odcinków Carton coś tam, to denerwuje i blog się zacina, szukam jakiegoś bloga który nie wstawia tych odcinków. Jakbyśmy nie mieli YouTube i nie mogli sami zobaczyć, będziesz wstawiała tych odcinków 52? No bez przesady, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie event świąteczny ??

    OdpowiedzUsuń
  6. Co trzeba zrobić aby miec tytul cuks?

    OdpowiedzUsuń
  7. A mam pytanie Kieliszka jak się robi room na chasło?

    OdpowiedzUsuń