wtorek, 3 listopada 2015

Futerko mumii

Dzisiaj do gry zostało dodane nowe futerko - mumia. Aktualnie kosztuje 450 truskawek (lub 8000 serków), jest na dziesięcioprocentowej przecenie. Według mnie cena jest zbyt wygórowana. Na przecenie i aż 450? Nie wiem czy futro jest warte aż takiego poświęcenia. Lepiej je kupić gdy będzie miało koszt obniżony o -50%.


Kup futro mumii

Co do jego wyglądu - jest całkiem w porządku, chociaż wiele przedmiotów nie będzie do niego pasować. Trudno znaleźć dobrą stylizację. Futro dopisałam już do spisu - klik.
A tak wygląda futerko w akcji:









Nowy odcinek Transformice Cartoon Series:


13 komentarzy:

  1. modliszka szyba z informacjami ale sinqly jeszcze szybszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Modliszko, czy mogłabyś napisać posta o nowym odcinku ,,Transformice The Cartoon Series"??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Whoops, zapomniałam o nim - dodam do najnowszego posta, dzięki za przypomnienie ^^.

      Usuń
  3. Fajne to futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze zrob konkurs na redaktora :)? Bedzie wiecej postow i pewno coraz wiecej czytelnikow :)
    Pozdrawiam
    Ninoczkaaa



    Za jakiekolwiek bledy przepraszam, pisze na tel. xp

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie ...


    To ja Modliszkav

    OdpowiedzUsuń
  6. Ktoś wie jaki nowy ewent (hyba świąteczny )
    Kto wie niech pisze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny event to będzie świąteczny

      Usuń
  7. Jest 11 i 12 odcinek serialu Transformice The Cartoon Series

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się nie podoba futerko mumii. Nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam pytanie chodzi o event księżycowy bo nie wiem gdzie są żebrane sery bo chce zobaczyć ile mi brakuje do odznaki

    OdpowiedzUsuń