piątek, 10 czerwca 2016

Event Rybny 2016

No popatrzcie - jednak myliłam się stawiając, że poprzedni event był rybnym, bo to dopiero ten został nim oficjalnie nazwany przez administratorów. Ale był taki podobny! 
Cóż, a więc zajmijmy się tym prawdziwym Rybnym :). W sklepie pojawiły się tematyczne przedmioty związane z kosmosem:


Trudno mi powiedzieć, co wspólnego mają gwiazdy i galaktyki z Rybnym Eventem, ale nie zawsze wszystko musi się łączyć, prawda? 
Event jest banalny, polega na tym samym co w poprzednich latach - czyli na łowieniu w wodzie przedmiotów za pomocą przyciśnięcia strzałki w dół. Co można wyłowić? Przedmioty ekwipunkowe, serki, bilety i.. relikty. Pamiętacie je? Starsi gracze z 2014 roku na pewno, w końcu nieźle dały nam w kość, haha. 
Relikty nie są walutą - po evencie najprawdopodobniej znikną. Służą do zbierania ich w kolekcje - są cztery rodzaje reliktów (w zależności od tła) - na niebieskim, brązowym, szarym i jasnopomarańczowym kolorze. Przedstawiają one różne obrazki. Gdy zbierzemy 10 reliktów w danej barwie tła (oczywiście każdy obrazek musi być inny, powtórki się nie liczą) otrzymamy 15 biletów. Przykładowe relikty z czterech dostępnych kolekcji:


W sumie możemy więc zebrać 60 biletów w tym evencie - 15 za każdą z czterech dostępnych kolekcji.

Nowe tytuły:
Lil Sushi - zbierz kolekcję reliktów na niebieskim tle
Starfish (po aktualizacji pewnie "Rozgwiazda") - zbierz kolekcję reliktów na pomarańczowym tle

Jest i jeden stary tytuł "What the fish" za 25 biletów w pokoju village.

Nowa odznaka:

Event Rybny - zbierz wszystkie cztery kolekcje

Za uzbieranie wszystkich reliktów na szarym tle (te z literką C) możemy otrzymać nową kulkę do poziomu szamana:

Event Rybny 2016

Ten event potrwa do końca czerwca, czyli całkiem długo. Mapy, które spotykamy pochodzą z poprzednich lat - jest ich kilka, poniżej przykładowa:


I dobra wiadomość dla tęskniących za dwumiesięcznymi eventami - kolejny event będzie trwał całe wakacje! I jeszcze jedna wiadomość - podobno możliwość zmiany naszego nicku w grze jest coraz bliżej. Na forum można spostrzec, że nazwy niektórych moderatorów wyglądają inaczej niż zwykle, co dowodzi tego, że testują nowe opcje :). Nie wiem kiedy dokładnie zmiana nicku się pojawi, ale skoro już tyle czekaliśmy, możemy poczekać te kilka tygodni dłużej!
Modliszka


54 komentarze:

  1. Mam pytanie. Ten czy następny event będzie trwał 2 tygodnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten trwa do końca czerwca. Kolejny będzie trwał całe wakacje.

      Usuń
  2. Nie uwzględniłaś, że bilet da się wyłowić ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na zmianę nicku ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak mam 2 kapelusze Jamesa Bonda (czy coś :P) to co z nimi?

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Mojego Bloga http://transformice-blog-myszki.blogspot.com/ terz tam jest o eventach

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG, kocham ten event! ♥

    ~Muzykalna2

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy wrócić. Nie gram w Transformice od 2 miesięcy bo było takie nudne. Gram od 2014 roku i event rybny był pierwszy, ale nie wiem czy warto...

    OdpowiedzUsuń
  8. Modliszko, zawsze piszesz dobrze zbudowane i miłe do czytania posty.
    Jak dla mnie najlepszy dotychczas blog o TFM.

    Co do zmieniania nicków, to uwielbiam nick Arki - Hoyohoyowololowololo
    Nie wiem dlaczego, ale spadam przez to z krzesła.

    ~Tirrami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ten nick jest świetny! Jak jeszcze ktoś wie od czego wzięło się "wolololo" to śmieszy podwójnie xD.

      Usuń
  9. Wreszcie jakiś fajny event :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy zaczęłam grać w Transformice był event walentynkowy (2016), więc nie miałam okazji zobaczyć wcześniejszych. Chciałam zobaczyć eventy przed rozpoczęciem mojej rozgrywki i w końcu mam okazje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej czy jak mam 45 biletów aktualnie i uzbieram całą kolekcje i dostane 15 biletów to zaliczy mi tylko 5 a 10 przepadnie? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bilety chyba nie ma ograniczenia miejscowego, tzn 80 sztuk.
      Tak samo na inne waluty, np. piórka i kule.

      Usuń
    2. Max. Liczba biletów wynosi 50.

      Usuń
  12. Modlisiu, za zebranie z grupy B jest jeszcze stara odznaka z wędką.

    OdpowiedzUsuń
  13. Modliszko! Dodawaj sobie jakieś znaczki przy grafice którą dodajesz, zauważyłam że dużo myślowych blogów ma nawet tekst słowo w słowo z twoim blogiem

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki wielkie, dzięki temu wiedziałam jaką relikwie chcę zbierać :D
    C gotowe, to może uderzę w A? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! padłam! Sprawdź sobie, co to są relikty, a co to relikwie XDDDD Nie polecam zbierać relikwii, skup się na razie na reliktach.

      Usuń
    2. Mieć takie oczko świętego? Czemu nie :D

      Usuń
  15. Super post :)! Mogłabyś zajrzeć na mojego bloga o tfm? Pozdrawiam cieplutko :*!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Adres mojego bloga:http://justkaxdtfm.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skąd ty znasz te wszystkie informacje i je pamiętasz? Ja gram od 2013 r. i pamiętam co prawda ten event, ale tych wszystkich relikwi, kulek szamana itd. nie :o.
    Pozdrawiam i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, no cóż - pamięć do gier akurat mam, ale w prawdziwym życiu jest trochę gorzej.. XD

      Usuń
    2. Hahaha. A ja zawsze muszę pamiętać tylko to, o czym nie pamięta nikt inny

      Pozdrawiam xD

      Usuń
  18. Bardzo przydatny post :) Z niecierpliwością czekam również na opcje zmiany nicku, bo jednak bieganie z nazwą skradzioną od kuzynki od ok 3 lat nie wypada ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Modliszko nie obrazisz się, że jednego mojego bloga nazwałam "Transformice PL"?
    Oczywiście mogę zmienić

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że nie ma tak jak dwa lata temu,że są relikty od A do H

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej jeszcze od A do Z i trzeba zebrać 100 sztyk danego rodzaju

      Usuń
    2. Nie no, ale wtedy fajna zabawa była, ale event przez całe wakacje byl

      Usuń
    3. W 2014 było od A do J :D

      Usuń
  21. ILE TRWA TEN EVENT ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Polecam mojego bloga http://transformice-blog-myszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Event mi się podoba, fajnie, że trwa do końca czerwca - to dużo czasu. Ja już zebrałam B i C. Kulka do szamana jest naprawdę piękna. Ogólnie świetny blog, zawiera wiele przydatnych informacji. :)

    `Viole, Violencese.

    OdpowiedzUsuń
  24. wiem że nie na temat ale nie mam gdzie tego wpisać ;p
    wie ktoś co jest teraz robione podczas przerwy technicznej? czy jest szansa że wprowadzą zmianę nicku?

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej mowilas nie dawno o kostce z oczkami chyba wiem jak mozna zagrac z druga osoba np. kazdy wyrzuca kostke i ten kto ma wieksza ilosc oczek wygrywa! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. A jak rysować na mapie np.Racing?

    OdpowiedzUsuń
  27. Modliszko, mam pytanie bo może wiesz że są ,,podobno" jakieś rzadkie relikty i chciałabym wiedzieć jakie to są relikty, jeśli odpowiesz będę bardzo wdzięczna :) nazywam się Kasedie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie, to wszystko zależy od szczęścia, chociaż ludzie twierdzą, że takie na przykład C8 trafia się bardzo rzadko.

      Usuń
  28. Modliszko... mam pytanie... W elekcji wybieramy burmistrza i prezydenta. No ale po co? Czy burmistrz lub prezydent mają jakiekolwiek przywileje? Cz może to po prostu bezsensowny bajer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Burmistrz w sumie nie może nic, prezydent ma możliwość zrobienia trzech ankiet. Czy ktokolwiek czyta później ankietę jak i głosy z niej - nie mam bladego pojęcia. Może i tak.

      Usuń
  29. Dziękuję za odpowiedź ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. I kto w końcu wygrał ten konkurs z rzeczami z gry? :( Gdzieś są może wyniki? :/

    OdpowiedzUsuń