piątek, 18 października 2013

Event Halloween 2013

I oto długo oczekiwany event Halloween nadszedł! 

Są 2 specjalne mapy. Na jednej z nich należy zbierać słodycze (po prostu przejść obok cukierka). Liczba naszych zebranych cukierków ukazuje się w prawym dolnym rogu gry. Natomiast na drugiej wymienia się zdobyte przez nas słodkości na itemki, title, ser lub więcej cukierów - zależy to wszystko od szczęścia. Jak je się wymienia? 

To bardzo proste. Gdy pojawi nam się jedna z map (można ją rozpoznać po 3 automatach, które stoją na środku), klika się na jedną z trzech maszyn. Jeśli mamy wielkie szczęście mamy szansę wygrać całą pulę cukierków (z ang. Jackpot). Ponieważ jest to rzadka sytuacja zostanie wtedy wysłany komunikat na wszystkie serwery Transformice. Powiem, że jeden taki przypadek był już wczoraj. Oprócz przedmiotów z poprzednich lat możemy dostać trzy nowe:
Oto screen mapy, na której zbieramy uwielbiane przez nas słodycze:




Poza tym do gry weszło nowe futerko, przedstawiające kostium halloweenowy:


A oto lista gdzie co można dostać gdy pojawią się automaty: (zdjęcie nie jest mojego autorstwa, autorzy są podani na obrazku; kliknięcie powiększa)



Oprócz tytułów wymienionych powyżej można dostać tytuły Halloween 2012 i 2013. Dostajemy je jeśli uda nam się przejść pomyślnie mapę zeszłoroczną. Niestety ta mapa pojawia się bardzo rzadko - co około godzinę lub dwie. Co do tytułu Vampire nie mam pewności. Wydaje mi się, że można go dostać także na mapie zeszłorocznej w ten sam sposób co rok temu. Link do eventu z tamtego roku TUTAJ.

P.S. Post został robiony wspólnie przez Modliszkę i Ferreromouse, więc można zauważyć co jakiś czas zmiany w tekście :)

Pozdrawiamy i życzymy powodzenia w zbieraniu cukierków!

29 komentarzy:

  1. Mam pytanie... Czy wiadomo już jakie tytuły można zdobyć w evencie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz tych z zeszłego roku? :)
      ''Halloween 2013''
      ''Bonbon *-*''
      ''Pumpkin Juice''
      ''Frankenmaus''
      ''Trick or Treat''
      Zdaje mi się, że to wszystkie ^^'

      Usuń
    2. P.S. Dopiszemy title w poście jak już będzie pewne ile ich dokładnie jest :)

      Usuń
  2. @Ferreromouse - jest jeszcze Halloween 2012 xD
    Osobiście podoba mi się ten event :3 Mam w tej chwili 2 itemy oraz 4 tytuły. Poluję na kły wampira <3
    -Elitarymouse

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanko : W jakim machine można zdobyć nową czaszke ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest raczej losowe ;) Chociaż ja pamiętam, że zdobyłam w 2!

      Usuń
    2. A nie w 3? ;o Bo pamiętam, że ją zdobyłam w 3 maszynie ;p

      Olciasuper

      Usuń
  4. + O jakiej imprezie gadała meli/sydo ? :O (przepraszam za double)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o to co jest napisane na TFM w poście? Można się domyśleć, że ta myszka z obrazu jakby do nas mówi. W tłumaczeniu chodzi o to, że zorganizował zabawę Halloween w swoim ogrodzie ;)
      Nic takiego :D

      Usuń
  5. Title Vampire dostaje się na tej samej mapce co Title Halloveen 2012/Halloveen 2013.
    Tylko trzeba wygrać tą mapke 2 razy C:

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest jeszcze title Batmouse ale nie mam bladego pojecia jak go zdobyc :( pomozecie? Z gory dziekibza wsparcie ^^' pozdrawiam Naremii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batmouse jest za 14000 Pierwszych Miejsc. Dlatego to wycofali.

      Usuń
  7. Do tych maszyn brakuje jeszcze takiej Dyni na Głowę. Widziałam jak kilka myszy pisało, że wylosowało ja w maszynie.
    ~Serrowaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ta dynie dostaje się za mapki te 3 stare nw dokładnie na jakiej z nich i co trzeba zrobić. Bo ja dostałem C:

      Usuń
    2. Title Halloween 2012 i 2013 po przejściu 1 raz mapy ze szkieletem, Vampire za 2 razy a Dynia na łepeg za 3. :3

      Usuń
  8. Title Halloween 2013 , Halloween 2012, Vampire i tą dynię na główkę dostaje się w tej starej mapce z tym kotem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego dostaje rzeczy które już mam? :C

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczoraj koło osiemnastej ktoś dostał Jackpot.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj jakieś pół godziny temu ktoś dostał. ;p
    Mnie wkurza że już z dziesięć razy wylosowałam tą samą rzecz (kilka rzeczy).
    I muszę zdobyć jeszcze 2 title (z trzeciego automatu) bo TYLKO ICH nie mam. ._.
    No, i jeszcze skrzydełek z drugiego, ale to nieważne.. xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Aby dostać nowe Title «Von Drekkemaus» trzeba mieć ustawione Title Halloween 2013 wejść na obraz vampira na mapce z cukierkami położyć się spać i napisać ,,vampire" :)
    http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/screenshooter-legacy/sy-gd-epxrumslutbpkhmq.png
    Gunitor właśnie odblokował/-a tytuł «Von Drekkemaus».
    Wpisz /title by wybrać tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aby dostać nowe Title «Von Drekkemaus» trzeba mieć ustawione Title Halloween 2013 wejść na obraz vampira na mapce z cukierkami położyć się spać i napisać ,,vampire" :)
    http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/screenshooter-legacy/sy-gd-epxrumslutbpkhmq.png
    Gunitor właśnie odblokował/-a tytuł «Von Drekkemaus».
    Wpisz /title by wybrać tytuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że powiedziałeś, bo nie wiedziałam jak to title zdobyć. XD

      Olciasuper

      Usuń
  14. Mam pytanie za co dostaje się tą dynię na głowę (jakby co to ją już mam, ale nie wiem jak ja ją zdobyłam).

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałam się jeszcze zapytać po co są te kawałki mapy, bo zdobyłam jedną i jeszcze zdobyłam tez kilka tych kawałków na evencie rybnym. ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. A jak sie robi title? Przez 3 popawne automaty? (3 rzeczy takie same na 3 automatach...)

    OdpowiedzUsuń