wtorek, 15 października 2013

Nowa autorka

Cześć! Zastanawiasz się nad tytułem tego posta? Spokojna głowa, już Ci tłumaczę. Modliszka postanowiła wybrać kogoś na współautora i jak to widać wybór wypadł na mnie :) (Woohoo!) 
Będę próbowała pisać posty co jakiś czas o ile Modliszka mnie nie wyprzedzi :D



Nie będę drewniakiem! Napiszę coś o sobie! Mam na imię Zuza i chodzę do gimnazjum. Na Transformice gram pod nick'iem ''Ferreromouse''jestem PL Helperem, więc pisz jeżeli potrzebujesz pomocy. Interesuje mnie głównie sport, między innymi taniec. Od niedawna zaczęłam tańczyć Bgirling (inaczej Breakdance). Uwielbiam też coś od czasu do czasu nabazgorolić, zazwyczaj jest to Anime i kucyki MLP. Wątpię, żeby Cię tak bardzo interesowała moja biografia, żebym się rozpisywała ^^' Krótko mówiąc: Jeżeli chcesz mnie lepiej poznać lub po prostu popisać! ^^' Nie gryzę! Pożeram w całości!

Pozdrawiam,

Ferreromouse

16 komentarzy:

  1. Też lubie anime i mangi i wszystko co jest z japonii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja dalsza koleżanka chodzi na kurs z języka japońskiego. Dużo osób lubi ten kraj i obyczaje :)

      Usuń
    2. watashi wa baruteku desu :P ZNA SIĘ TO i jeszcze wiele innych

      Usuń
  2. Fajnie masz ! umisz tanczyc tez bym chciala tak XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij od prostych ćwiczeń w domu, a później pójdź na zajęcia ;) I zdobywaj sukcesy! :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak, tak zrezygnowałam z mojego planu samotnego prowadzenia bloga :D
      Przyznaję się bez bicia! XD

      Usuń
  4. Ja cię, ale szczęście! Też chciałabym być współautorką bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci Ferrusiuu :3
    ~Serrowaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. UUU! Pozdrawiam, pasujecie do siebie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Modliszko, nie mogłaś lepiej wybrać! Ferrero jest po prostu najlepsza!-Dinooxd

    OdpowiedzUsuń