sobota, 11 lutego 2017

Festiwal naleśników

Prawie równocześnie z wczorajszym eventem walentynkowym wystartował mini event dotyczący robienia naleśników. Naszym zadaniem w nim jest zrobienie jak najwspanialszych nadzień do wspomnianych wcześniej naleśników.



Na samym początku musimy wybrać przepis na nadzienie do naleśników jaki chcemy próbować na danej mapce zrobić. Żeby go dostać idziemy w pobliże stolika (lady) z wielkimi górami naleśników, skaczemy na szafki po lewej (tam gdzie leży mąka) i tam klikamy strzałkę w dół. Teraz wybieramy jeden z przepisów, które nam się wyświetlą.

Drugim krokiem jest zbieranie składników - musimy biegać po mapie klikając strzałkę w dół przy potrzebnych składnikach. Nie zawsze jeden wystarczy - czasem potrzeba więcej niż jednej sztuki.
Jeżeli ktoś ma problem ze znalezieniem poszczególnych składników, to zapraszam do poniższego zdjęcia. Pozaznaczałam gdzie co mniej więcej leży. Kliknij, to się powiększy :).



Po zebraniu składników lecimy do pieca. Gdy wskaźnik, który nam się pokaże się zapełni na 100%, to dostaniemy nową wskazówkę. Biegniemy więc do lady z naleśnikami i klikamy spację (albo strzałkę dół, nie pamiętam co tu akurat było, bo raz jest to raz tamto i można się pogubić, haha). I dostajemy "ocenę" naszych naleśników. Maksymalnie można dostać 100%, ale nawet liczba około 80% "zalicza" nasz wypiek jako dobry.

Gdy upieczemy już osiem naleśników z nadzieniem, to musimy zająć się dziewiątym - sekretnym. Przepis na niego skrywa się w skrzyni w chmurach. Na początku mapy nie wybieramy nadzienia, przy stoliku, pamiętajcie o tym, jeżeli chcecie upiec dziewiątkę. Biegniemy na prawo w stronę bananowca. Po jego prawej stronie wspinamy się na górę - tędy wiedzie droga do skrzyni.


Następnie wskakujemy na banany i staramy się, by odbiły nas w lewą stronę na daszek.


Wtedy jest już łatwo - odbijamy się na daszku (działa jak fioletowy grunt - trampolina) i wskakujemy na górę na prawą chmurę. I biegniemy do skrzynki. Stojąc bardzo blisko niej (można dla pewności w nią wejść) wpisujemy na czacie BYCT. Wyświetli nam się wtedy naleśnik z serowym nadzieniem, który wybieramy. No i dalej już wiecie. Lecimy po składniki, pieczemy i jemy przy stole :). Jeżeli udało nam się je dobrze zrobić, to dostaniemy nowiutki tytuł "Ciasto Naleśnikowe". Jak oceniacie ten event? Według mnie jest bardzo przyjemny. 
Specjalnie nie daję Wam tutaj proporcji składników na nadzienia, które mają dużo %, bo uważam, że znacznie ciekawiej jest się pobawić samemu :D. A jeśli ktoś złapał lenia, to w komentarzach pod tym postem widziałam sporo "ściąg" do udanych nadzień.

135 komentarzy:

  1. Ten event jest cudowny. Wiadomo już, co można dostać za wszystkie naleśniki? I czy muszą być zrobione w "100%"? I gdzie na mapie jest miód? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dobra, wiem gdzie miód :D

      Usuń
    2. Ja w jednym miałam 95% (?) i mi zaliczyło :v

      Usuń
    3. http://imgur.com/a/DbfQp - link tam są wszystkie przepisy
      http://imgur.com/a/OF49x - gdzie co jest na mapce
      mam nadzieję że pomogłam :)

      Usuń
    4. Proszę: Arbuz- Arbuzy 5 Cukier 5 Wanilia 4=100%
      Syrop klonowy- Klon 9 Cytryna 2= 100%
      Czekoladowy banan- Kakao 7 Banan 5= 100%
      Bita śmietana- Jaja 9 Cukier 5= 100%
      Czerwone owoce- Truskawki 6 Porzeczki 9 Jagody 4= 100%
      Posolone masło- Mleko 7 Sól 6= 100%
      Cytrynowy miód- Miód 8 Cytryny 5= 100%
      Cukier waniliowy- Cukier 8 Wanilia 3= 100%

      Usuń
    5. [•] Liczba zrobionych crêpes: 8/9 :)
      mi to wyskakuje a mam wszystkie o co chodzi ???

      Usuń
  2. Tu jest info http://transformice.wikia.com/wiki/Cr%C3%AApe_Festival
    do niektórych naleśników ile trzeba zebrać składników. Nie wiem, czy to sprawdzone informacje, ale daję :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu są sprawdzone:
      Arbuz- Arbuzy 5 Cukier 5 Wanilia 4=100%
      Syrop klonowy- Klon 9 Cytryna 2= 100%
      Czekoladowy banan- Kakao 7 Banan 5= 100%
      Bita śmietana- Jaja 9 Cukier 5= 100%
      Czerwone owoce- Truskawki 6 Porzeczki 9 Jagody 4= 100%
      Posolone masło- Mleko 7 Sól 6= 100%
      Cytrynowy miód- Miód 8 Cytryny 5= 100%
      Cukier waniliowy- Cukier 8 Wanilia 3= 100%

      Usuń
    2. dzienki <3

      Usuń
    3. masz może przepis na nadzienie: ser?

      Usuń
  3. Sprawdzone
    1.PRZEPIS WANILLA -5 vanilli i 7 cukrów
    2.PRZEPIS ARBUZ -5 arbuzów,5 cukru, 3 wanillie
    3.SYROP KLONOWY -10 klonów, 3 cytryny
    4.CZEKOLADOWY BANAN -5 kakao, 7 bananów
    5.OWOCOWY -4 truskawki, 8 porzeczek, 4 jeżyny
    6.SOLONE MASŁO -4 sole, 7 mlek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz tu:
      Arbuz- Arbuzy 5 Cukier 5 Wanilia 4=100%
      Syrop klonowy- Klon 9 Cytryna 2= 100%
      Czekoladowy banan- Kakao 7 Banan 5= 100%
      Bita śmietana- Jaja 9 Cukier 5= 100%
      Czerwone owoce- Truskawki 6 Porzeczki 9 Jagody 4= 100%
      Posolone masło- Mleko 7 Sól 6= 100%
      Cytrynowy miód- Miód 8 Cytryny 5= 100%
      Cukier waniliowy- Cukier 8 Wanilia 3= 100%

      Usuń
  4. http://i.imgur.com/1Gj2Vyj.jpg
    co prawda po angielsku ale da się zrozumieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. A za ile przepisów ( zrobionych ) jest odznaka/tytuł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za wszystkie 8 przepisów.

      Usuń
    2. Wcale nie mam 8 i nic nie mam

      Usuń
    3. Może trzeba zrobić jeszcze jeden przepis, dziewiąty?

      Usuń
    4. Nie może tylko na pewno

      Usuń
    5. Nie wiadomo, ale chyba za 8

      Usuń
    6. za 8 jest nic trzeba zdobyc 9 przepis z skrzyni ale jak to nie wiem i wtedy sie dostanie tytul

      Usuń
  6. http://screenshot.sh/n8kAHmPOWZGvV

    Tu są przepisy

    OdpowiedzUsuń
  7. Modliszko czy coś się dostaje za te naleśniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Jak wejść na te eventy? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy są też w miceforce i czy występują w vanilla czy na zwykłym roomie?

      Usuń
    2. Na zwykłych i vanilla napewno. Na innych typach roomów nie wiem

      Usuń
    3. Z tego co pamiętam eventy są na zwykłych, vanilli, survivorze, music, na pewno nie ma na bootcampie.

      Usuń
    4. Na vanilla1 wchódż bo jest supper muwie ci

      Usuń
  9. Składniki do Naleśników :
    1. BITA ŚMIETANA Jaja 9 + Cukier 5 (100%)
    2. SYROP KLONOWY Klon 9 + Cytryny 2 (100%)
    3. CZEKOLADOWY BANAN --> Kakao 7 + Banan 5 (100%)
    4. BITA ŚMIETANA --> Jaja 9 + Cukier 5 = (100%)
    5. CYTRYNOWY MIÓD --> Miód 8 + Cytryny 5 = (100%)
    6. CUKIER WANILIOWY --> Cukier 8 + Wanilia 3 = (100%)
    7. CZERWONE OWOCE Truskawki --> 6 + Porzeczki 9 + Jagody 4 =(100%)

    Nie ma za co ^-^

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiadomo może co z tą skrzynią na górze w chmurach? Doskoczyłam do niej, ale nic się nie stało, więc nie wiem co powinnam kliknąć, żeby ją otworzyć czy coś? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. po 8 naleśnikach nie ma nagrody, za to okazuje się że jest 9 naleśnik, którego nikt nie wie jak zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Modliszko jest jakiś tajemny przepis na serowy placek ale nie wiadomo jak dostać ten przepis, my myślimy ale no nie udaje się.
    Za zrobienie wszystkich naleśników na 100% licząc ten serowy dostaje się nowy tytuł «Massa de Crepe» W języku polskim «Ciasto naleśnikowe».

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info :)
      Niedługo powinien być przepis na ten 9 naleśnik, bo wszyscy się nad tym głowią

      Usuń
    2. przepis na skrzynię : 10 sera, 5 mleka, 3 jajka, 2 sól

      Usuń
  13. A moze w tej skrzynce jest przepis na ten '9 nalesnik"?

    OdpowiedzUsuń
  14. Za upieczenie wszystkich przepisów na 100% nie ma nagrody. Jest jeszcze jeden przepis który prawdopodobnie znajduje się w skrzynce na chmurach ( w tym poście na mapce ją widać ). Narazie nie wiem jak ją otworzyć ale cały czas nad tym pracuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inni też próbują XD Wystarczy że jedna osoba otworzy i już po kłopocie

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. da się doskoczyć do skrzyni ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Hasło do skrzyni do BYCT wtedy pojawia nam się przepis na ser jednak proporcje są nie znane:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj próbowałam wpisać to na czat ale przepis do wybrania się nie pojawił ;c

      Usuń
  18. http://vignette3.wikia.nocookie.net/transformice/images/0/0c/Recipes.jpg/revision/latest/scale-to-width-down/842?cb=20170211200537
    Gdzie co się znajduje po angielsku. Mapka z podpisami nie moja, znaleziona na tfm wikia (polecam).
    Strzałki wyraźnie pokazują drogę od bananów do właśnie skrzyni. Czy to jakiś związek?

    OdpowiedzUsuń
  19. jako ostatnie zadanie trzeba stworzyć ser ale nie znam jeszcze proporcji, narazie mam 70 %
    jakby co dam znać

    OdpowiedzUsuń
  20. i o co chodzi mam wszystkie ciasta i nie mam tytułu jest jakie jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  21. bo ostatni przepis jest w skrzyni :) 9 przepis

    OdpowiedzUsuń
  22. A jakie trzea składniki jak się będzie przy skrzyni i trzeba dodać składniki to ile i jakie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 sera + 5 mleka + 3 jajka + 2 sól = 100% potwierdzone

      Usuń
    2. 8 sera 4 mleka 3 jajka 3 sole - 100% potwierdzone ^-^

      Usuń
    3. 8 seria 4 mleka 3 jajka i 3 sole są na 85% sama testowałam z 2 konta jak i moja znajoma, natomiast ja miałam serów 5 mlek 3 jajka i 2 sole i 100% :)

      Usuń
  23. A ty Modliszka interesujesz się gimnastyka?

    OdpowiedzUsuń
  24. Zna ktoś przepis na ciasto serowe (to ze skrzyni) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już wiem 8 sera, 4 mleka, 3 jajka, 3 sole (85%) xD

      Usuń
    2. (prawdopodobnie,nie testowałam jeszcze xD) 10 sera, 5 mleka, 3 jajka, 2 sól

      Usuń
  25. jest jakiś błąd? nie pojawiły mi się w ogóle przepisy a dopiero zrobiłam jeden, skakałam po tej mące i wciskam strzałkę w dół a potem spację i nic

    OdpowiedzUsuń
  26. No ja właśnie mam 8/9 ale nie mam przepisu na 9 naleśnika tego serowego a bardzo chce ten tytuł :D może ktoś zna????

    OdpowiedzUsuń
  27. A no wiem właśnie myszki się skarżyły na ten piec :(

    OdpowiedzUsuń
  28. 100% dziewiątego przepisu:
    10 sera + 5 mleka + 3 jajka + 2 sól = 100% potwierdzone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Serio 100% :3

      Usuń
    2. Źle :/
      Ser 8 Mleko 4 Jajka 3 Sól 3

      Usuń
    3. Nieprawda ja miałam 10 serów + 5 mlek + 3 jajka i 2 sole i miałam 100% moja mol miała co ty Panmlekovita i miała 85%

      Usuń
  29. A to mozna zrobic tylko 1 nalesnik na 1 mape?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja znam składniki DO TEGO 9 PRZEPISU :) już złapałam nowy tytuł :)
    A składniki chcecie?

    OdpowiedzUsuń
  31. dziś też piec mi nie działał

    OdpowiedzUsuń
  32. gdzie jest wanilia w tym evencie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj dokładnie post jaki napisała

      Usuń
    2. Jest rozpiska w poście :p

      Usuń
  33. Uff będzie ciężko ja mam dopiero 4 przepisy A ich jest aż 9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  34. Ja tylko jak napisałam BYCT przy skrzyni, to miałam tylko jeden serowy naleśnik i naciskałam wszystko i nic proszę o pomoc :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Dlaczego jak mam wszystkie naleśniki na 100%
    to nie mogę zrobić tego dziewiątego przepisu z skrzyni?
    Wpisuje "BYTC" ale to nie działa :<

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. ARBUZ - 7 Arbuzów + 3 Cukier + 4 Wanille ^
    2. SYROP KLONOWY - Klon 9 + Cytryny 2 (100%)
    3. CZEKOLADOWY BANAN - Kakao 7 + Banan 5 ^
    4. BITA ŚMIETANA - Jaja 9 + Cukier 5 (100%) ^
    5. CZERWONE OWOCE - Truskawki 6 + Porzeczki 9 + Jagody 4 ^
    6. POSOLONE MASŁO - Mleko 7 + Sól 6 (100%) ^
    7. CYTRYNOWY MIÓD - Miód 8 + Cytryny 5 (100%) ^
    8. CUKIER WANILIOWY - Cukier 8 + Wanilia 3 (100%)
    9. SER - Mleko 4 + jajka 3 + ser 8 + sól 3


    To jest wszystko na 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz ser źle!

      Usuń
    2. Niee, wszystko jest ok

      Usuń
    3. moje znaj próbowały i wyszło im 85%

      Usuń
    4. Ser masz źle, powinno być 10ser+2sól+5mleko+3jajka

      Usuń
    5. Mi wyszło 100%.Jest dobrze! :D

      Usuń
    6. Też miałam 85% ale zaliczyło.

      Usuń
  37. Modliszko a kiedy sie kończy event ? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię ten edvent jest jednym z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  39. W sumie bardzo fajny event :p

    OdpowiedzUsuń
  40. następny event jest wielkanocny była przecena futra wielkanocnego. Mam pytanie mam własne plemie five nights at freddy's world co to znaczy rozwiąż plemie????
    ~Pecio2004

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprawda następny event będzie karnawałowy, na wielkanoc będzie w kwietniu :3

      Usuń
    2. Dokładnie... Następny event będzie karnawałowy bo gdzie to Wielkanocy. Polecam ogarnąć coś z 2016 albo porozmawiać z modami. ;)

      Usuń
    3. PS. nie ma już żadnej przeceny na futro wielkanocne, przeceny ogólnie są a nie że z nich wynika event!

      Usuń
    4. aha xd nie bo jak miał być ten event naleśnikowy to przed tym była przecena na futro z gotowania i myślałem. ale fajnie jeśli będzie karnawałowy mój ulubiony event<3
      Pecio2004

      Usuń
    5. To znaczy byś odszedł i zostawił plemie bez szefa

      Usuń
  41. Nie widzę nigdzie na tej mapce masła, wie ktoś może gdzie jest? :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie ma masło w tym mini evencie

    OdpowiedzUsuń
  43. Może mleko to masło ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mleka robimy się masło a i masła nie ma na evencie

      Usuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Co ile jest event??

    OdpowiedzUsuń
  46. Masło się robi z ,,czegoś''

    OdpowiedzUsuń
  47. A za każdym razem pisze mi nie udało sie zrobic creepa czy cos zmieniłam wszystko co sie da i nie chce się zrobic więcej niz 70% zawsze mam 37%

    OdpowiedzUsuń
  48. wie ktoś co ile mapet kest ten event?

    OdpowiedzUsuń
  49. Ile trzeba mieć nadzień i wszystkiego zeby creep wyszedł?

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajny ten mini-event. Miałam chyba 6 crëpes w 100%.

    Qornrliaaa

    OdpowiedzUsuń