piątek, 3 lutego 2017

Zmiana platformy społecznościowej gry (wkrótce!)

UWAGA - Zmieniono datę zmiany platformy. Zamiast we wtorek, odbędzie się w środę.
W przyszłym tygodniu, dokładniej mówiąc w przyszły wtorek (7 lutego) około godziny 10:00 nastąpi długa przerwa w działaniu gry i forum. Jest to spowodowane zmianą platformy społecznościowej gry. Dla nowo przybyłych - platforma to takie coś, co zawiera w sobie listę znajomych, plemię, to że możemy kogoś napisać w prywatnej wiadomości oraz to, że możemy pisać do osób, które są w innej grze od twórców myszek. To tak w skrócie i dużym uproszczeniu. A jak wiadomo ostatnio platforma często się psuła i znajomi oraz plemię znikały na jakiś czas.
Póki co administratorzy wrzucili zdjęcie jak to mniej więcej będzie wyglądać po odnowieniu. Niżej lista znajomych i kawałek.. menu plemiennego? Nie jestem pewna, ale na to mi wygląda po napisie "lista członków" (member list).



Żeby dowiedzieć się jak to całkowicie będzie wyglądać niestety musimy poczekać do wtorku. Póki co możemy tylko się zastanawiać.

24 komentarze:

  1. W końcu nie będzie psuć się platforma :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To wszystko nawet ładnie wygląda. Spora zmiana w stosunku do tego, co mamy teraz. Trza będzie przywyknąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa platforma wygląda o wiele ładniej. Tak jak pisała Huncwotka - trzeba bd przywyknąć. Ale z tego co widzę menu jest bardzo intuicyjne :) Czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  4. O boże.
    Ale to ohydne.
    Oby to tylko tak na zdjęciu wyglądało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Moim zdanie też ochydnie to wygląda, i ciężko wszystko znaleźć.

      Usuń
  5. O matko,! Jak ja o tym przywykne? :C chyba wolę starsze ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Pociesza mnie fakt, że będzie lepiej działało.
    Ale ten wygląd? Może daruję sobie komentarzy, bo nie chcę przeklinać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co masz do wyglądu?! Rozumiem że każdy ma swój gust ale stary był ohydny...

      Usuń
    2. Czemu wszystkim narzucasz swoje zdanie? To jest żałosne

      Usuń
  7. Modliszka ? czy można dodać do związku jak jest taka opcja ? bo się martwię że mnie zerwie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie wygląd nie jest taki zły, chociaż może być ciężko z przywyknięciem. Najważniejsze, że naprawią ten błąd z plemieniem i znajomymi, najwyższy czas.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie tak jak napisaliście w końcu nie będzie się psuło. Będzie trzeba przywyknąć to prawda, ale za to wygląd moim zdaniem jest ładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. • [Melibellule] Whispers and tribes will be back in approximately 2 hours, hang with us everymice <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie było mnie w grze 1 tydzień i trochę i te zmiany , wolałam rok 2016 bo chociaż wszystko było normalne , dziś jest środa więc .... Nie mam komputera żeby sprawdzić co się dzieje �� Słyszałam że nowy motyw na menu , to mój ulubiony. Szkoda że nie mam ferii

    Kremowkoffa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ferie zaczynam w ten pt. :D
      A co do wyglądu to przywykniesz ;)

      Usuń
  12. wole starsze przez tą zmiane duuużo graczy odejdzie bo to nie to samo tfm ja sama raczej kończe :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to niby czemu? Mi zaraz stuknie 3 lata na transformice i nie zamierzam kończyć przez to, że zmienili wygląd na lepszy. Żadne opcje się nie zmieniły, to to samo tfm. Cieszę się, że naprawili ten błąd, bo brak dostępu do plemienia i znajomych zdecydowanie bardziej przeszkadzał niż zmiana wyglądu...

      Usuń
    2. A sama oprawa graficzna jest piękna ;)

      Usuń
  13. Dlaczego nie ma totemu na surv? Modliszko, dlaczego nie mogę dodać cie do znajomych "Gracz Modliszka nie istnieje"?

    OdpowiedzUsuń
  14. Em.. jak zmienić mapkę w plemieniu? Przez ten nowy wygląd plemienia nie bardzo wiem gdzie wpisać kod mapy xD

    OdpowiedzUsuń