piątek, 1 grudnia 2017

Boże Narodzenie 2017

I jest! Jeden z najbardziej lubianych eventów :). Z pewnością wiele osób na niego czekało - w końcu Halloweenowy trwał już bardzo długo. No, to teraz do roboty (ha, powinnam to sobie też powiedzieć XD) i zbieramy nowe rzeczy!

Lecz zanim zajmiemy się odznakami i całą resztą, to tradycyjnie - przedstawienie nowych itemków ze sklepu:


Yeti! Tym razem już nie kolejna papuga, haha. Nie wiem jak Wam, ale mi się strasznie podoba ta zakręcona świąteczna laska (druga od lewej). Jest śliczna!

UWAGA! 
Na czas trwania eventu w pokojach vanilla zostały wyłączone UMIEJĘTNOŚCI SZAMANA. Później powinny wrócić. Jeżeli nie lubicie grać bez nich, polecam przerzucić się na inne pokoje.

Ekran logowania do gry znów wrócił w świąteczne klimaty:



O co chodzi w tegorocznym evencie?
Po pierwsze, zbieramy prezenty! Tak jak kiedyś, na zwykłych mapkach gry pojawiają się prezenciki. Co zrobić, by go dostać? Wystarczy zebrać prezent, ser i wejść do nory. Wtedy zostaje on doliczony do naszego ekwipunku. Prezenty, które zbieramy sami są czerwone. Jeżeli wymienimy się z innym graczem, to prezent zmieni się na zielony.



Otwierając prezenty możemy trafić na różne rzeczy: przedmioty ekwipunkowe, ser, złote bilety, truskawki albo tytuły. No i relikty - tak, tak, relikty wracają! Oczywiście jak co roku, niektóre z nich można znaleźć tylko w czerwonych prezentach a inne w zielonych, dlatego wymienianie się z innymi jest niezbędne, by ukończyć event.

Wróciła również mapka ze snowboardem!



Tym razem jednak nie będziemy na niej łapać prezentów, tylko snowboardowe monety, które wyglądają następująco po zebraniu:



Mamy również okazję zagrać na starej mapie z naprawdę dawnej edycji eventu świątecznego! Chodzi o bitwę szamanów:



Pojawiły się dwie nowe mapy:



Na pierwszej z nich zostajemy złączeni w trzyosobowe grupy składające się z Mikołaja, Renifera i Elfa. Naszym zadaniem jest zebrać po prezencie, które rozsiane są po mapce. Gdy je zbierzemy, to idziemy do sań po prawej stronie mapki. Jeżeli się udało, to dostaniemy drugą eventową walutę:



Druga nowa mapka wygląda następująco:



Ta mapka służy wyłącznie do wymiany naszych eventowych walut. Możemy na niej spotkać dwie myszki - Jingle i Brice, u których kupujemy tytuły i inne eventowe przedmioty.

A co jest za poszczególne zestawy reliktów?
A - tytuł "Pierniczek" + 5 truskawek
B - odznaka z czerwoną bombką
C - tytuł "Święty Mikołaj" + 50 serków
D - tytuł "Mała Śnieżynka" + 30 złotych biletów
E - kulka szamana z jemiołą
F - tytuł "Elf" + 5 truskawek
G - 30 złotych biletów + tytuł "Ciastkożerca"
H - tytuł "Zimowy"
I - odznaka z cukrową laską
J - tytuł "Burza Śnieżna" + 50 serków
Za zebranie całości - odznaka ze złotym prezentem

Mamy dwa nowe tytuły!
Frozen - zbierz wszystkie relikty
Kostka lodu - zbierz 50 sztuk waluty z mapki grupowej

Nowa odznaka:

Boże Narodzenie - zbierz 100 snowboardowych monet

Nowa kulka do poziomu szamana za wymienienie się 50 prezentami:

Boże Narodzenie 2017

84 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Odpisuje tutaj poniewaz ten komentarz jest pierwszy, a musze zrobic zeby bylo to widac
      E nie dodaje tytulu "Elf"
      F dodaje tytul "Elf" + 5 truskawek
      Dowody:
      https://i.imgur.com/saIxygx.jpg

      PS: Napisane nie z mojego konta ;p

      Usuń
    2. No pisze że za F dostajesz elf.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. A wiadomo ile jest reliktów w tym roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I z kturego roku jest mapa z bitwą szamanów?

      Usuń
    2. Są grupki od A do J. Bitwa Szamanów pojawiła się w święta 2011 roku.

      Usuń
  3. kocham ten event :D

    zaraz po wakacyjnym XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Są jakieś nowe kolekcje reliktów w tym roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie same jak w rybnym evencie

      Usuń
    2. W rybnym były bardziej wakacyjne, tu sa świąteczne

      Usuń
    3. @Tinka Wydaje mi się, że jedyne co się zmieniło w reliktach to tylko niektóre obrazki

      Usuń
    4. Ale teraz w niektórych grupach reliktów (na przykład w J) się zmieniły nagrody do zdobycia.

      Usuń
    5. Nie ma reliktów do F tylko jest aż do J i zbiera się od A1 do A6 a nie tak jak w rybnym do A10 :) a Pozatym zmieniły się nagrody :)

      Usuń
  5. jest jeszcze jedna mapa na której zanosi się pod sanki prezenty z towarzyszem i się dostaje rogi renifera i coś tam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można potem wymienić te rogi na tytuły.

      Usuń
    2. Ta mapka jest straszna! >:(

      Usuń
    3. czy to normalne ze ja na tamtej mapie bylam polaczona w 4 osoby? XD? i na czacie mi pisalo normalnie ze mam 2 towarzyszy naraz wtf, pierwszy raz cos takiego widze

      Usuń
    4. @pyszczę Jeśli masz ogarniętych towarzyszy to da się przejść, ja zazwyczaj piszę im na czacie, aby szli za mną. Jeśli posłuchają to po prostu prowadzę ich do potrzebnej ilości prezentów. :)

      @Madzia Tak, to normalne, możesz być połączona z 2 dwiema osobami, ale też nawet z pięcioma! Trzeba po prostu tylko policzyć towarzyszy i zebrać tyle prezentów, żeby każdy dostał po jednym :)

      Usuń
  6. Mój ulubiony event :D Brakuje mi tylko 2 nowych tytułów do skończenia zbierania tytułów świątecznych (przez te lata się nazbierało heh)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!!! ta laska i kilka odznak i kulek szamana to projekty POLSKIEJ MYSZKI Albinoski!!! https://atelier801.com/topic?f=6&t=777170&p=172 ma wątek i tam są jej dzieła :3 (polecam to dopisać)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym i bardzo się cieszę, że jej prace zostały dodane. Ta laska jest cudowna :3

      Usuń
  8. Czemu wyłączyli umiejętności, wiadomo? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyłączyli na vanilli tylko chyba

      Usuń
    2. Wyłączyli na vanilli, żeby nie było za łatwo

      Usuń
  9. Modliszko, możesz przypiąć ten event u góry?
    Twoja nowa seria jest fantastyczna, lecz event pomaga mi w zdobywaniu itemków.
    Dałoby się?
    Pozdrawiam B)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, nie wiem czy jest taka opcja niestety. Ale za to w każdym dniu zabawy do postu dorzucam link do opisu eventu :D. Dzisiaj też jest, żeby łatwo było do niego przejść.

      Usuń
  10. Czy ktoś wie co oznacza w kalendarzyku ten item po prawej stronie na dole? Nie wiem jak go uzupełnić...
    Czy chodzi o złote prezenty?
    Jeżeli tak- to jak je zdobyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten złoty prezent to odznaka którą można zdobyć za zebranie wszystkich zestawów reliktów. Jest ich dziesięć. Odznaka była równierz w tamtych roku więc możliwe że ją masz.

      Usuń
    2. Niestety nie mogę ci powiedzieć za co była w tamtym roku ale ja ja mam i nie wiem za co xD
      [Ten anonimowy wyżej to ja ale pisane z telefonu xD]

      Usuń
  11. Modliszko, ja mam pytanie. Bo ponieważ a profilu w punktach przygody na aktualny event mam obok deski snowboardowej napisane: 199. I sie zastanawia, co to jest bo ja nie zebrałam ani jednej deski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest dlugosc przejechania na desce

      Usuń
  12. za relikty od c1 do c6 dostaje się c7, 50 serkow i tytuł święty mikołaj

    OdpowiedzUsuń
  13. Modliszko(migotko. Tez slodko 😍) wymienisz jak będziesz wiedziała za jakie relikty jest jaka nagroda. Ps pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi Fantruskawka

    OdpowiedzUsuń
  15. Modliszko bo ja juz mam większość reliktów i z f mi brakuje 2 to jak skończę to dam ci znać z h mi 3 brakuje i mam juz polowe czyli 30 reliktow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie każdy regularnie grający ma już przynajmniej z 3 zestawy zebrane. Ja zbliżam się do skompletowania szóstego :)

      Usuń
  16. Mam pytanie, mam H7 ale nie dostałam tytułu i truskawek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam tak! dlaczego nie dostaliśmy tytułu ani truskawek za cale h?

      Usuń
    2. Lista jest niepełna i może mieć błędy, co dostaliście za h, w takim razie? Dopisałabym XD

      Usuń
    3. Właśnie nie wiem D:

      Usuń
    4. Ale mogliście nic nie dostać bo już to macie ten tytuł.
      (o ile to tytuł)

      Usuń
  17. Za relikty z D jeszcze jest 30 biletów

    OdpowiedzUsuń
  18. Eh... Wreszcie powrócił mój ulubiony event. Większość z tych nagród, na przykład tytułu Elf lub Pierniczek zebrałem już rok temu, więc teraz mogę sobie ,,upatrzyć" te najnowsze nagrody. Szkoda tylko, że nie ma tych starszych tytułów, załóżmy ,,Śnieżka", chociaż kto wie, może będą kiedyś możliwe do zdobycia - może... A tak w ogóle mam pytanie: czy jak mam jakiś tytuł, np. Zimowy to jak zbiorę całość reliktów z grupy H to otrzymam go z gwiazdką? Z góry pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ale te tytuły są teraz dostępne normalnie za walutę, nawet zaopatrzyłam się już w Śnieżkę (urocze no).

      Usuń
  19. Modliszko! Za relikty E nie ma żadnego tytułu! Jest tylko kulka szamana z eventu nowy rok 2016/17 (ta z jemiołką)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam pytanie: Co to są te złote bilety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złote bilety to waluta wprowadzona w Evencie Wielkanocnym 2017. Są obecne do dnia dzisiejszego (i nic nie wskazuje, że miałyby zostać usunięte). Aktualnie bilety możesz dostać z czerwonych prezentów (5 biletów można dostać za jeden prezent). Wymienić je możesz na village w białej altance na sery, tytuły lub itemki :)

      Usuń
  21. kulka szamana jest za wymienienie sie z kims 50 prezentami

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak ja juz mam 40 reliktów po 2-3 mi brakuje gdzieniegdzie 1 a za prezenty tak dostaniesz bo ja juz 45 wymienilem

    OdpowiedzUsuń
  23. A ta kulka szamana to ja wymieniłam się 200 razy czerwonymi, czyli trzeba się 50 razy wymienić zielonymi?

    OdpowiedzUsuń
  24. Modliszko, właśnie ukończyłem zbieranie kompletów E i F, i chciałem ci przekazać, że za komplet E nie dostaje się tytułu "Elf", tylko pomarańczową kulkę szamana z czerwoną kokardką. Natomiast za zestaw F jest 5 truskawek i tytuł "Elf". Mam nadzieję że w najbliższym czasie przeczytasz mój komentarz i zmienisz to. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno? Wcześniej tak miałam ale mnie wybuczeli, że jest inaczej XD No nic, na razie zapiszę tak jak mówisz :)

      Usuń
  25. Jest możliwość sprawdzenia, które relikty można znaleźć w czerwonych paczkach, a które w zielonych? :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Modliszko a czy możesz mi powiedzieć o co chodzi z tym prezentem w punktach przygody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o kolekcje reliktów, jak nakierujesz to widać 0/10 - a 10 kolekcji można właśnie w tym roku zebrać.

      Usuń
    2. dziękuję :)

      Usuń
  27. Pomoże mi ktoś z reliktami B? Mój nick to Adbustermysz

    OdpowiedzUsuń
  28. kto wie kiedy kończy się ten event? a i jeszcze jak zdobyć taką odznake z grzybkiem? prosze o szybką odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  29. MODLISZKO GRATULUJE ŻE ZOSTAŁAŚ MODEM :D!
    a jak to zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  30. Modliszko skandal nie dostałam tytułu ,,Zimowy|Zimowa"!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam, nie dostałam za relikty z grupy "H" tytułu "Zimowy"! Wie ktoś może czym to jest spowodowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie, dostałam kulkę szamana...

      Usuń
  32. Cześć. Naprawdę fajny blog ;p
    Mam pytanie - czy można relikty z jednej grupy uzbierać dwa razy?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jeśli zbierzesz je drugi raz, to po prostu będą leżeć w Twoim ekwipunku. Nie złączą się.

      Usuń
  33. Modliszko, potrzebuje twojej pomocy, gram na tfm dość długo ale ostatnio nie grałam i weszłam dopiero pare dni temu i mam pytanie wiesz może kiedy kończy sie ten event bo chce wiedzieć czy mam jeszcze szanse na zdobycie czegokolwiek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja weszłam dopiero 2 dni temu,a już mam prawie wszystkie,oprócz H :D

      Usuń
  34. hM.. Ja dostałam title ''Frozen'' mając wszystkie relikty, oprócz H .. :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam pytanie czy tam żeby dostać tą kulkę dla szamana trzeba dać komuś 50 prezentów czy wymienić 50 prezentów za 50 prezentów?

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham Twojego bloga, dzięki tobie zdobyłam 100 sera XD

    OdpowiedzUsuń