niedziela, 10 grudnia 2017

Dzień dziesiąty pytań i odpowiedzi


Pytania na dziś:
Czy chciałabyś zostać senitelem?||czy dalej jestes helperem?
Sentinelem? Chyba nie. Jakoś na razie nie widzę siebie w takiej roli xD. Co do drugiej części pytania, to tak, nadal jestem helperem .
Planujesz wybrać się na jakieś imprezy jak np. PGA?
Chciałabym, ale niestety do Poznania mam spory kawał drogi. Gdyby spotkanie było gdzieś w Warszawie - to już lepiej. Ale może kiedyś się wybiorę.
jak poznałaś tfm wiem pytałem się o cb to i pozdrawiam lilka10☻♥♥♥♥
Pewnego zimowego grudniowego wieczora szukałam gry do pogrania multiplayer i traf chciał, że zobaczyłam Transformice. Ot cała historia :D.

Ciekawostka na dziś:
Wiecie co się stanie, gdy w grze wpiszecie komendę /cafe ? Kto spróbuje, ten się przekona :D. Ja Wam nie powiem!

Rozgrywka z dnia dzisiejszego:


I tak dla przypomnienia dla niewtajemniczonych, tu jest opisane o co chodzi w zabawie - klik
A tu możecie wysyłać nowe pytania do jutrzejszej części - klik!
I jeszcze link do poradnika z eventu świątecznego, bo się trochę zakopał - klik


Do jutra!

1 komentarz:

  1. Próbowałam z tym /Cafe XD
    A pytanie mam takie: Masz zwierzątko? Jakie zwierze najbardziej lubisz? (Ja psy i koty)
    Mam psa,Czikę

    OdpowiedzUsuń