środa, 6 grudnia 2017

Dzień szósty pytań i odpowiedzi


Pytania na dziś:
Czy lubisz grać na survivor ? C:
To zależy. Czasem jak mnie najdzie ochota to gram, ale zwykle wolę grać na normalnych pokojach, ewentualnie na vanillach.
Jak udaje ci się opisać cały event, w tak krótkim czasie i to pierwsza?!
To magia! Nie no, kwestia wprawy. Jak się często pisze i od dawna widzi mysie eventy, to łatwiej jest opisywać nowe. Zresztą raczej pierwsza nie jestem.
Skąd masz pomysły na rysowanie tych mysz co są rysunki np "DZ. 5"
A mam sobie taki jeden wątek na forum razem z inną graczką i tam czasem proszę o zdjęcia myszek. Jakiś czas temu rysowałam właśnie takie, dlatego mam jeszcze zapas na jakiś czas, haha. Jak się skończy, to trzeba będzie dorysować :).

Ciekawostka na dziś:
W grze istnieje już ponad 90 futerek. Dziewczyny, jest w czym wybierać XD.

Rozgrywka z dnia dzisiejszego:


I tak dla przypomnienia dla niewtajemniczonych, tu jest opisane o co chodzi w zabawie - klik
A tu możecie wysyłać nowe pytania do jutrzejszej części - klik!
I jeszcze link do poradnika z eventu świątecznego, bo się trochę zakopał - klik


Do jutra!

3 komentarze:

  1. Pierwszy xd ja jestem chłopakiem i lubię futra niektóre teraz zbieram 30 000 na ukryte futra wiesz o które mi chodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zostało tylko ogniste z tej specjalnej trójki :P.

      Usuń
    2. Mi brakuje 1000 do liściastego ;)

      Usuń