czwartek, 7 grudnia 2017

Dzień siódmy pytań i odpowiedzi


Pytania na dziś:
Czy chciałabyś zostać prezydentem na Transformice? Zmówmy się myszki!!!
Nie, nie chciałabym. Kiedyś trochę się w to bawiłam jak weszło do gry, ale przestało mi zależeć. W sumie rzadko kiedy w elekcję zaglądam.
Czy nabijasz st, czy wpada ci przypadkowo?
Nie gram już dla statystyk, więc bardziej skłaniam się ku tej drugiej opcji. Jak zdobyłam 10,000 firstów to uznałam, że wystarczy xD.
Co skłoniło Cię do pisania blogu akurat o Transformice?
Chciałam zrobić kilka poradników do gry, a ponieważ wcześniej miałam już do czynienia z innym blogiem, to uznałam, że blog o myszkach jest dobrym miejscem do ich umieszczenia.

Ciekawostka na dziś:
W grze jest 28 społeczności (serwerów) dla różnych krajów świata.

Rozgrywka z dnia dzisiejszego:


I tak dla przypomnienia dla niewtajemniczonych, tu jest opisane o co chodzi w zabawie - klik
A tu możecie wysyłać nowe pytania do jutrzejszej części - klik!
I jeszcze link do poradnika z eventu świątecznego, bo się trochę zakopał - klik


Do jutra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz