wtorek, 12 grudnia 2017

Dzień dwunasty pytań i odpowiedzi


Pytania na dziś:
Tworzysz mapy w viprinie?
Raz jeden jedyny próbowałam. Mogę opowiedzieć tą historię, bo jest krótka. Otworzyłam Viprina, zobaczyłam ile tam jest wszystkich opcji i natychmiast wyłączyłam. Koniec xD.
Masz kanał na youtube? ~Minty891
Nie, nie nagrywam filmów, więc jako taki kanał nie jest mi potrzebny.
Co sądzisz o defilante i musicu?
Na defilante raczej nie gram, jest to trudny tryb i trzeba cały czas grać w pośpiechu, bo mapa leci i leci. Nie lubię tego. A music jest całkiem przyjemny. Zawsze gram z muzyką w tle. Na music jestem ostatnio rzadko, bo trudno trafić na pokój z muzyką, którą się lubi.

Ciekawostka na dziś:
Jak usunąć ubrania z innych myszek, by gra szybciej się ładowała? Wystarczy wpisać komendę /nue - od kolejnej mapki reszta myszek nie będzie miała strojów. Aby ją dezaktywować - należy ją wpisać ponownie.

Rozgrywka z dnia dzisiejszego:


I tak dla przypomnienia dla niewtajemniczonych, tu jest opisane o co chodzi w zabawie - klik
A tu możecie wysyłać nowe pytania do jutrzejszej części - klik!
I jeszcze link do poradnika z eventu świątecznego, bo się trochę zakopał - klik


Do jutra!

2 komentarze: