poniedziałek, 11 grudnia 2017

Dzień jedenasty pytań i odpowiedzi


Pytania na dziś:
Ile serów mniej więcej zbierasz dziennie?
Nie mam jakiejś konkretnej ilości. Czasem 10 - jak jestem leniwa, czasem 50, 100. Naprawdę rozbieżności są zbyt duże by to określić xD.
Czy miałaś kiedykolwiek/masz plemie? W jakim jesteś obecnie? 
Na pierwszą część pytania już odpowiadałam, więc zajmę się drugą. Obecnie jestem w plemieniu "Mysia Chmurka".
Jak grasz na Tfm to na sruvivorze to próbujesz spychać szamana?
Umm, raczej nie. W sumie to nigdy na coś takiego nie wpadłam i nie próbowałam.

Ciekawostka na dziś:
Tak bardzo przyzwyczailiśmy się do kolorowanych przedmiotów w sklepie, że zapominamy o tym, że kiedyś kolorowanie nie było dostępne. Wtedy każdy chodził w tym, co akurat udało mu się kupić i wszyscy byli do siebie w pewnym sensie podobni.

Rozgrywka z dnia dzisiejszego:


I tak dla przypomnienia dla niewtajemniczonych, tu jest opisane o co chodzi w zabawie - klik
A tu możecie wysyłać nowe pytania do jutrzejszej części - klik!
I jeszcze link do poradnika z eventu świątecznego, bo się trochę zakopał - klik


Do jutra!

3 komentarze:

  1. Łoł, gratki dla moda! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie:
      1. Wchodze na forum
      2. Patrze na arty
      3. Schodze na dol
      4. Nagle widze:
      Panna_migotka jest na żółto!
      (Czy to prawda, hmm...)
      5. Wchodze na twojego bloga i zadaje pytanie XDD

      Usuń