piątek, 8 grudnia 2017

Dzień ósmy pytań i odpowiedzi


Pytania na dziś:
Którego roomu najbardziej nie lubisz?
Obecnie to bootcampu - ale to tylko dlatego, że zacina mi się czasem klawiatura i strasznie ciężko przez to jest przejść mapkę XD
Jaki jest twój ulubiony tytuł i futro/ewentualnie kolor myszy ?
O futrze ostatnio chyba już odpowiadałam, więc skupię się na tytułach. Przez większość czasu mojej gry nosiłam tytuł "Dauphine", ale do moich obecnie ulubionych doszła również "Czarownica" i "Om Nom Nom".
Co sądzisz o obcokrajowcach grających na polskim serwerze?
Jeżeli nie gadają po swojemu publicznie (w końcu to polski serwer!) i jeżeli nie dają sobie favo (wspominałam, że mnie drażni xD) to nie mam nic przeciwko. A niech sobie grają, w końcu gra jest dla wszystkich :D.

Ciekawostka na dziś:
Polska społeczność gry ma trzech moderatorów - Arcanacrę, E_330 i Staszekowatego. Jeżeli widzicie, że ktoś został zbanowany - to właśnie ich zasługa! Dzielnie pilnują porządku na naszym serwerze :D.

Rozgrywka z dnia dzisiejszego:


I tak dla przypomnienia dla niewtajemniczonych, tu jest opisane o co chodzi w zabawie - klik
A tu możecie wysyłać nowe pytania do jutrzejszej części - klik!
I jeszcze link do poradnika z eventu świątecznego, bo się trochę zakopał - klik


Do jutra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz