czwartek, 14 grudnia 2017

Dzień czternasty pytań i odpowiedzi (przedostatni!)


Pytania na dziś:
Czy czasami nudzi Ci się grać na tfm?
W sumie to nie XD Czasem mam dość zbierania sera, ale w grze jestem praktycznie codziennie by popisać sobie ze znajomymi itd.
Czy masz wszystkie kulki przy poziomie szamana?
Nie, sporo mi brakuje. Ale jakoś nie czuję potrzeby, by mieć wszystkie. Wolę zbierać odznaki.
Czy jak miałas około 50 lvl miałas dobre staty?
Gdy zaczynałam grę, to poziomów szamana nie było. One dopiero kilka lat później zostały wprowadzone. Więc nawet gdy miałam pierwszy "poziom" to statystyki miałam porządne xD.

Ciekawostka na dziś:
Skoro mowa o drogich przedmiotach... jednym z takich jest hełm za 4001 sera. Drogi, ale bardzo ładny przedmiot. I to nie wszystko! Gdy go się kupi - dostaje się odznakę :D.

Rozgrywka z dnia dzisiejszego:


I tak dla przypomnienia dla niewtajemniczonych, tu jest opisane o co chodzi w zabawie - klik
A tu możecie wysyłać nowe pytania do jutrzejszej części - klik!
I jeszcze link do poradnika z eventu świątecznego, bo się trochę zakopał - klik

Przypominam, że tylko dzisiaj (i może jutro rano) możecie wysyłać pytania. Jutrzejszy "dzień" jest ostatnim w naszej zabawie! Potem formularz na pytania zostanie zamknięty.

Do jutra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz