sobota, 28 stycznia 2017

Chiński Nowy Rok 2017

Zaskoczeni? W tym roku administratorzy zrobili nam niespodziankę i dlatego mamy mały skok w kolejności eventów. Wszyscy przewidywali, że teraz będziemy latać balonami nad dżunglą - a tu nagle pojawia się event z okazji Chińskiego Nowego Roku, zwany potocznie eventem smoczym. W sumie jeden z tych, które lubię :). Balonów nikt nie lubił xD.
Nie pojawiły się żadne nowe przedmioty. Jest przecena na smocze futro -50%.



Naszym zadaniem w evencie jest wspięcie się po smoku na mapie by dotrzeć do świetlnego ogniska na kawałku ziemi koło smoczej głowy. Tam światło unosi nas w górę i gdy trafimy w lampion to dostaniemy nagrodę.
Musimy uważać, bo niekiedy trzeba będzie wskakiwać po unoszących się łapach, albo oplatających smoka szarych pasach. Lepiej nie spaść.



Zwykłą nagrodą jest lampion do ekwipunku (na jedną mapę jeden lampion, potem za uzbieranie odpowiedniej ilości są większe nagrody, o tym później), serki, czasem bilety, latające za graczem smoki i inne zabawki.

Nagrody za ilość złapanych lampionów:
Stary tytuł "Kwiat Lotosu" - zbierz 10 lampionów
Truskawka (waluta - 1) - zbierz 15 lampionów
Stara kulka do poziomu szamana ze smokiem - zbierz 20 lampionów
Stara odznaka ze smokiem - zbierz 40 lampionów
Nowy tytuł Mały Smok - zbierz 70 lampionów

Jest jeszcze jeden nowy tytuł - żeby go zdobyć trzeba stanąć pod głową smoka z wyczarowanym smokiem z ekwipunku i napisać na czacie "papulatraxas".


Wtedy dostaniemy komunikat o otrzymaniu nowego tytułu:



68 komentarzy:

  1. Zebrałem juz i za 20 jest kulka do poziomu szamana, za 40 odznaka i podobno za 70 jakiś tytuł ale nie wiem jaki. Dzięki modliszka za post! Mój nick: Lukaszboo

    OdpowiedzUsuń
  2. Odznaka - 40 lampiony
    Kula do szaman- 20 lampiony
    TO co w zeszłym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie gdyby wprowadzili nową odznakę, ponieważ ten event będzie chyba trwał około 20 dni bo futerko jest przecenione na 20 dni jak zawsze tyle ile czasu jest przecenione futerko tyle trwa event

      Usuń
    2. Jest jeszcze title za 70 lampionów, ale idk czy to potwierdzone info.

      Usuń
    3. jest za 70, to title Adorator ;)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Nie ma już tego tytułu "Inspector Souris", czy jaki tam był?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku go nie wprowadzono dobrze ze mi się udało go zdobyć w zeszłym roku

      Usuń
  4. Moja znaj napisała na chacie (Nie podam nicku tylko "#")
    [###] za 15 lampionów truskawka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostarcza drogiej modliszce nowości*
    10 kwiat lotosu
    15 truskawka
    20 kulka do poziomu szamana zwana ozdobą
    40 odznaka
    70 adorator
    70 ważka

    Inne nowości:
    Mała Małpka ???
    2 przy odznace dla starszych graczy prawdopodobnie za 50 ale nie wiem.
    Inspector souris został prawdopodobnie wycofany i go nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 przy odznace dla starszych graczy.. Nwm ktoś z forum jest starym graczem mial odznake ale nie dostal 2 przy tej odznace a ma 51.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za 15 lampionów truska - potwierdzone, bo tyle uzbierałem i mam truskawkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie... Miałam ponad 20 i jak napisałaś resztę tych rzeczy to nie dostałam truski i tego do szama ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. Może w tamtym roku dostałas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam w tamtym roku a w. Tym też dostałam ;-; więc na pewno nie.

      Usuń
  10. Skończyłam ev 70 mam już, nie ma co robić. A rok temu miałam go w nosie :") Kolejny ev to walentynkowy? I kiedy koniec tego :3

    OdpowiedzUsuń
  11. za 70 jest tytuł nowy tytuł dragonfly i stary adorator

    OdpowiedzUsuń
  12. Za 40 jest odznaka. Wiem, bo zdobyłem

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest nowa engima do tego eventu, na razie głowią się wszystkie serwery. Za jej rozwiązanie można zdobyć title '' Mała małpka '' ~Simsiak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie dostałam żadnego listu

      Usuń
    2. Ja też nie.. zastanawiam się czemu niektórzy dostali, a inni nie.

      Usuń
    3. Ja wgl nie orientuje się o co cho. XDDD

      Usuń
    4. Nikt jeszcze tego nie rozwiazał :/

      Usuń
    5. ja dostałam list od indiana mouse! dowody: http://imgur.com/a/gbTPv

      Usuń
    6. Co trzeba wgl zrobić, żeby taki list dostać?

      Usuń
    7. Ja akurat dostałam nominacje xD

      Usuń
    8. I ja dostałam list od Papaiilego

      Usuń
  14. Ale najpierw był title Dragonfly a mi zmienili to na title Ważka ;-;

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dodałaś własną grafikę na stronę główną bloga? Liczę na odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A za co jest tytuł Little Dragon?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest jeszcze tytuł Mała Małpka, za rozwiązanie enigmy z eventu, czyli zagadki z listów. Jest strasznie trudna :/.

    OdpowiedzUsuń
  18. Za 70 lampionów jest title "Ważka" i "Adorator"

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie będzie eventu z przytulaniem ? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Event z przytulaniem był eventem tygodniowym i nie miał nic wspólnego z żadnymi obchodami z kolei smoczy Event został dodany ponieważ trwa właśnie chiński nowy rok ( jest obchodzony w Chinach) wiec następnym eventem będzie Event walentynkowy potem wielkanocny lub z okazji urodzin gry bo jest to w podobnym czasie.

      Usuń
    2. Nie! No co ty? Walentynki się skończą pod koniec lutego, to za szybko na event wielkanocny -.-

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. O co cho z tym listem i jak go "dostać"? Sr, nie orientuję się.

    OdpowiedzUsuń
  22. ważka nie jest title'm za 70 lampionów (wycinek z chatu)
    Paksowy właśnie odblokował/-a tytuł «Adorator».
    Paksowy właśnie odblokował/-a tytuł «Mały Smok».
    Derpotyyy właśnie odblokował/-a tytuł «Kwiat Lotosu».
    Colorfulyx opuścił/a grę.
    [Myszka_xx] Mam 1 truskawkę o.o
    Psyhikpaciak właśnie odblokował/-a tytuł «Adorator».
    Psyhikpaciak właśnie odblokował/-a tytuł «Mały Smok».

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzis sie zmienilo, Migotka jeszcze nie zdazyla poprawic

      Usuń
    2. Seriooo... Ja za 70 lampionów dostałam title "Mały smok" ;-;

      Usuń
  23. A gdzie można wymieniać te lampiony??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich się nigdzie nie wymienia

      Usuń
    2. Nagrody za zebrane lampiony dostaje się automatycznie.

      Usuń
  24. A skąd wziąść tytuł "Mały smok"? Bo na Village nie widziałam takiego tytułu do kupienia, a zebrałam wszystkie lampiony i nie dostałam takiego tytułu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da sie zebrać wszystkich lampionów. Musisz zebrać ich łącznie 70

      Usuń
  25. Za 70 lampionów są tytuły "Adorator" i "Mały Smok" (potwierdzone) ,widziałam jak myszka dostała ,po czym powiedziała ,że ma 70 lampionów! Ps."Adorator" chyba nie... ale nwm

    OdpowiedzUsuń
  26. O co chodzi z kartkami które wysyłają mi m.in. Papaille ?? Piszą w nich jakieś cyfry i inne :0

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam 22 lamipony

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem Paulinkaqqqq na Transfomice. :)

    Mam już 70 lampionów i jest pomyłka w poście.

    Za 70 lampionów są 2 tytuły:
    Paulinkaqqqq właśnie odblokował/-a tytuł «Adorator».

    Wpisz /title by wybrać tytuł.

    Twój tytuł zmieni się na «Adoratorka» po zakończeniu tej rundy.

    Paulinkaqqqq właśnie odblokował/-a tytuł «Mały Smok».

    Wpisz /title by wybrać tytuł.

    Twój tytuł zmieni się na «Mały Smok» po zakończeniu tej rundy.

    Nie ma tytułu Ważka ;) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. B oni to zmieniali - najpierw było "Dragonfly", potem "Ważka", a teraz jest "Mały Smok".
      &Hejta :)

      Usuń
  29. gdzie moge sie dowiedziec wiecej na temat dlugosci trwania tego eventu ?
    od kiedy do kiedy ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Twój tytuł zmieni się na «Mała Małpka» po zakończeniu tej rundy. Aby go zdobyć trzeba mieć zwierzątko smoka i powiedzieć pod glową Papulatraxas
    teraz zdobyłem

    OdpowiedzUsuń