poniedziałek, 4 grudnia 2017

Dzień czwarty pytań i odpowiedzi


Pytania na dziś:
Co myślisz o favo? Czy kiedykolwiek próbowałaś je stosować?
Szczerze? Nie cierpię favo. Drażni mnie. Kiedyś, może na początku gry komuś dałam parę razy, no ale jednak to jest takie nie fair. Teraz jak ktoś mi próbuje dać, bo "mnie lubi" to umyślnie skaczę w przepaść XD.
Ile czasu zajmuje ci zwykle zebranie całego eventu?
Zwykle to nie zbieram całego eventu, bo jestem leniem. Czasem, jak mi się jakiś spodoba to gram. Zresztą mam mnóstwo nagród z poprzednich lat, co jest pewnym ułatwieniem. Zazwyczaj to patrzę co jest ładne i na to zbieram XD. Ale aktualny event zamierzam zebrać w całości. Bez pośpiechu. Trochę dziś, trochę jutro...
Skąd wpadłaś na pomysł, jak nazwać swoją myszkę?
Chodzi o Migotkę? Hehe, no wiadomo skąd! Z Muminków! :D

Ciekawostka na dziś:
2012. Wiecie co to za rok? Rok, w którym powstał ten blog. Zawiało starością XD.

Rozgrywka z dnia dzisiejszego:


I tak dla przypomnienia dla niewtajemniczonych, tu jest opisane o co chodzi w zabawie - klik
A tu możecie wysyłać nowe pytania do jutrzejszej części - klik!
I jeszcze link do poradnika z eventu świątecznego, bo się trochę zakopał - klik


Do jutra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz