niedziela, 25 października 2015

FunCorp, odcinki, nowy moderator

Przepraszam za dłuższą nieobecność, ale miałam zalatany miesiąc. W końcu jednak nadchodzę i uzupełniam luki na blogu :) W tym poście możecie przeczytać wiele ciekawostek z ostatnich dni, więc zachęcam do lektury:

Pojawiły się trzy odcinki Transformice Cartoon Series!




Polska społeczność na Transformice może powitać nowego moderatora - Modpomarancz. Gratulacje zajęcia takiej fajnej posady!

Melibellule znowu pojawiła się na Poznań Game Arena - na tegoroczną edycję zabrała do Poznania również Zou. Można było się z nimi spotkać na żywo. PGA 2015 odbywało się od 16 do 18 października. Wiele osób dostało piękne upominki od naszych administratorek - piłki, koszulki, pluszaki, przypinki, rysunki. Nie miałam okazji być w tamtych terenach, ale z radością czytałam jak inni świetnie się tam bawili. Znajoma myszka Deferdenaa pozwoliła mi zamieścić tutaj zdjęcie jej zdobyczy ze spotkania z administratorkami:


W grze został naprawiony błąd z niezaliczaniem cukierków na mapach Halloween 2012 - cukierki już normalnie się zaliczają do eventowego ekwipunku.

Do gry został dodany FunCorp. Jest to nowa grupa osób (aktualnie tylko składająca się z członków załogi transformice - modzi, sentinele itp.), które mogą uruchamiać różne komendy niedostępne dla zwykłych graczy. Często taki pokój wyświetla się w spisie modułów, wystarczy poszukać i mieć nadzieję, że akurat ktoś coś takiego zorganizował. Nie zawsze FunCorpy są uruchamiane przez cały dzień, więc trudno na nie trafić.
Członkowie tej grupy mają za zadanie wprowadzić więcej zabawy do gry, Mogą nas zmienić w pchełki, olbrzymie myszy, potrafią zmienić nick, kolor myszki - oczywiście tylko na czas przebywania w danym pokoju:



A się rozpisałam. To byłoby chyba na tyle, mam nadzieję, że nie zapomniałam o niczym. 
Do miłego zobaczenia!


15 komentarzy:

  1. Modliszko, moglabys napisac posta o tym nowym modzie? Ja nie moge znalesc informacji o nim?
    ~Shimeruko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam - nazywa się Modpomarancz i jest polskim moderatorem. Jeśli chcesz znać jakieś szczegóły, to musisz z nim porozmawiać :)

      Usuń
    2. Modpomarancz to Lamentxthe :-:

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie potrafisz czytać?
      Jest napisane w tej notatce pod koniec o FunCorp.

      Usuń
  3. Skoro jesteś (podobno) helperem, to czy możesz zorganizować taki room? Liczę na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helperzy nie są częścią Staffu gry. Zostali wymyśleni przez stronę Cheeseformice i nie mają żadnych mocy w grze. I tak, jestem Helperem :p

      Usuń
  4. a jak dołączyć do funcorpu? bo zabardzo nie zrozumialam tego wiem coto funcorp bo byłam na nim 4 razy ale chce wiedzieć jak być członkiem tego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie członkami Funcorpu z tego co zauważyłam mogą być Sentinelowie (moderatorzy forum) i Moderatorzy gry. Więc jeśli chcesz być w Funcorp, musisz być również Moderatorem.

      Usuń
  5. Jak można zostać moderatorem lub sentinelem????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie nie ma naborów na moderatora, więc na razie się nie da

      Usuń
  6. Modliszko, jest rok 2016 dasz znać kilka dni wcześniej o PGA z tfm? ~Kinia006~.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj był funcorp na normalnym roomie. To nie fake , tylko prawda. Sama tam bylam

    OdpowiedzUsuń