piątek, 12 sierpnia 2016

Nowy wygląd cafe w grze

Przedwczoraj nasze mini forum w grze - Cafe otrzymało nowy wygląd oraz kilka nowych opcji. Każdy gracz ma teraz kolorowy nick, dodatkowo można pisać pogrubionym pismem, cytować czyjeś wypowiedzi itd. Jak to zrobić? Wszystko wyjaśniła jedna z administratorek na głównym forum gry - klik.



Natomiast wczoraj Cafe dodatkowo oprócz pod animacjami, pojawiło się obok ikonek przenoszących do menu plemienia i listy znajomych:


Co uważacie na temat tej aktualizacji? Woleliście stary wygląd, czy nowy? Podzielcie się swoimi przemyśleniami w komentarzach :).

44 komentarze:

  1. Wedlug mnie stare cafe lepsze. nowego nie moge ogarnac

    Wikiiskubi

    OdpowiedzUsuń
  2. Modliszka jak zrobiłaś te klik że jak się kliknie to odrazu teleportuję na stronę odpisz.
    Buunioo

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to nowe cafe jest dziwne. wołałam tamte d:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używam cafe bo tak czy inaczej jest tam straszny bałagan, teraz szczególnie :(

      Usuń
  4. Nie chcę oceniać, gdyż nie siedzę, aż tak. Moim zdaniem cafe zmieniło się w nie wiem co... każdy pisze jakieś głupie tematy, które mają plusy, a zaś jak są normalne to dostają minusy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest tak,że czasem piszę zwykły temat dostaje to i to a jak piszę głupi temat dla zabawy mam minusy :/

      Usuń
    2. Dlatego lepsze jest forum :')

      Usuń
  5. Czm mówicie że nie fajne? Raczej fantastyczne! :>
    Modliszka, zaprosisz? Myszka404 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modliszka nie dodaje do znajomych osób których nie zna :).

      Usuń
  6. Nowy wygląd jeszcze może być, ale usuwanie postu po otrzymaniu zaledwie 5 minusów jest głupotą. Wielu graczy minusuje tematy od tak, bez powodu, lub tylko dlatego że nie zgadzają się z czyjąś opinią. Trzymam kciuki że podniosą ten próg chociaż do 10 minusów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Modliszko, ale te cafe nie zniknęło z menu, bo nigdy tam nie było, a ikonka dalej jest pod animacjami i dodatkowo obok plemka i znaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Modli, pamiętam, ze mówiłaś jak będzie ok. 1000000 wyświetleń może zorganizujesz jakąś loterię, to zorganizujesz czy nie? ~Kinia006~.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowałam loterię, ale tak wyszło, że skończyło się tylko na "planach" XD.

      Usuń
    2. Szkoda, bo na nią liczyłam :( ~Kinia006~.

      Usuń
    3. Mi sie podobało to stare, tak jak większość myszek w ankiecie prezydenckiej

      Usuń
  9. Modliszko jestem w twoim morskim plemku :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Modliszko, dodano jeszcze komendę /cafe

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie lepsze było to stare cafe :,(

    *Avamaco z MK

    OdpowiedzUsuń
  13. Modlisiu kiedy bedzie kolekjna czesc o umiejetnosciach szamana?

    Zuzankash z MK<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem głupie pyt...

    szukanie może autorek na bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadymko, z Awatarii przeniosłaś się na Transformice ? :") "Szukanie" czy "Szukasz" ?

      /ChanSheep

      Usuń
    2. na telefonie trudno się pisze :D Szukacie* ;)

      I tak przeniosłam się :D

      Usuń
  15. O dopiero zauważyłam nową grafikę na wstępie bloga ;) ~KInia006~.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super grafika na wstępie ! A tak przy okazji zapraszam na tego bloga C: ----> http://myszeczkitfm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Eh, bardzo dużo siedzę na cafe i ten nowy wygląd mi nie odpowiada... Ale da się przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czemu nie można cię wyszukać na TFM ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Modliszki! Cafe o jest oficjalne polskie rakowisko Oczywiście kim bym była jakbym do niego nie należała? Więc nie polecam cafe nowym graczom i osobą z selfie na avatarze bo zostaną randomami i zostaną po prostu wyzywani itd ;(
    ~Banshee112

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepraszam za błędy ale pisze na tel

    OdpowiedzUsuń