czwartek, 4 października 2012

Nabory na Helperów

Mam dobrą wiadomość dla osób ,które chciałyby zostać Helperami !
Nabory (rekrutacja) na Helperów zostaną ponownie otwarte już w grudniu ! Swoje zgłoszenie możecie wysłać Moderatorce forum polskiego Cheeseformice - Cazannie. Oczywiście zgłoszenie wyślijcie jej na Cheeseformice (jak już będzie grudzień).
Jeśli ktoś jeszcze nie wie, co robią Helperzy zapraszam do przeczytania TEGO artykułu.
To taki krótki news informujący :)

Pozdrawiam

Modliszka


4 komentarze:

  1. A helperami moga zostac osoby z niskim stazem? :(mam chyba 30 dni ale juz sporo wiem czytalam miliony blogow...:)
    pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helperem może zostać chyba każdy :)
      Nie widziałam żadnych zastrzeżeń co do stażu :)

      Usuń
  2. To dobrze :) Jakby co to to na górze to mój komentarz tylko tamtem z telefonu isałam :)Bardzo chciałabym zostać helperem ;) Zawsze jak gram zwracam uwagę tym co przeklinają że to niekulturalnie...Że są źle wychowani :P Pomagam też innym nauczyłam kilka osób być szamanem :) Nauczyłam wspinać...I zawsze jak ktoś ma jakieś pytanie z chęcią odpowiadam :)
    Pozdrawiam F*rr***mouse :)
    *** - Niech się ktoś tam domyśli albo nie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. to cheseformice to jest forum nie? XD

    OdpowiedzUsuń