piątek, 2 listopada 2012

Przedmioty z eventów

Ponieważ mam wszystkie przedmioty z kategorii events, postanowiłam Wam je pokazać, abyście mogli zobaczyć jak wyglądają :)
Kolejność przedmiotów jest inna niż w sklepiku, ponieważ tam są one troszkę wymieszane, a ja chciałam aby w każdym screenie były przedmioty z danego eventu, a nie kilka różnych :)







No chyba żadnego eventu nie pominęłam :) 
Trochę ten post jest długi, ale uważam ,że warto było się natrudzić ^.^
Post dedykuję myszce Naremii - dzięki jej komentarzowi wpadłam na pomysł aby wszystkie przedmioty wsadzić na blog :) 
No Naremii teraz możesz sama sprawdzić, z którego eventu jest ten przedmiot co chciałaś się dowiedzieć :)

Pozdrawiam

Modliszka






17 komentarzy:

  1. Super ;) Bardzo mi się podobają rogi jelonka i nauszniki ^^ Ale śliczna i słodka jest też parasolka z eventu walentynkowego :)
    Ferreromouse

    OdpowiedzUsuń
  2. Superr.
    Lubie wszystkie twoje blogi...;D


    Spajkin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mam tylko jednego bloga xD

      Usuń
    2. teraz jak nie mam neta na kompie to czytam twoj blog ;)
      Dawswi

      Usuń
  3. A czy jest możliwość żeby zdobyć eventy ,ale nie podczas świąt bożego narodzenia?? Bardzo jest to dla mnie ważne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedmioty z Bożego Narodzenia pewnie będzie można zdobyć parę dni przed świętami :)

      Usuń
  4. Chciałabym zdobyć kocią czapkę z eventu rybnego... :3
    -Cherrykaty

    OdpowiedzUsuń
  5. Połowę z tych przedmiotów już mam, lecz na drugą połowę muszę się bardziej wysilić. :D Nie mogę się doczekać, aby wszystkie odblokować. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog :-* Bardzo mi się podoba . Teraz już wiem jakie są itemy . Dzięki i pozdrawiam Duszekk z Transformice. ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiesz mi ile serków potrzeba na zdobycie czapy kota?

    OdpowiedzUsuń
  8. super sa nauszniki i opaska z kwiatkiem ^^ Twoj blog jest ZAJE FAJNY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak odblokować te ubrania z eventu walentynkowego skoro one są całe czarne i nie da się ich kupić? PLIS powiedzcie. Nawet się serduszek nie da zbierać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Da się jakoś zdobyć przedmiot z eventu który minął?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można spróbować je kupić/zdobyć w następnym roku - ale nigdy nie jest pewne czy będą dostępne.

      Usuń
    2. Dzięki :)

      Usuń