czwartek, 8 listopada 2012

Wersja 1.54

Doszła nowa wersja gry (tzn. aktualizacja), w której doszło kilka znaczących nowości:
- Event Halloween został usunięty
- w profilu widać ilość przechodzonych bootcampów
- doszła nowa komenda, dzięki niej widzimy informacje o danej mapie, piszemy na czacie : /info


Uwaga - zauważyłam, że jak przechodzimy bootcamp to za 1 razem nie zalicza, dopiero od 2 razu na tej samej mapie zalicza na profilu. Nie mam pojęcia czy to zostanie naprawione :)

Pozdrawiam

Modliszka

27 komentarzy:

  1. To znaczy, że już nie będą eventy z halloween? D: Jeśli tak to współczuje myszkom, które nie będą mogły mieć tych rzeczy z eventu. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie było dużo czasu na zebranie tych przedmiotów :)
      Czasami eventy kończyły się szybciej.

      Usuń
    2. To były jeszcze jakieś inne? :O W tym 1 komentarzu chodziło mi o młode myszki co zaczęły grę.

      Usuń
    3. Kilka ich było - Bożonarodzenowy, walentynkowy, karnawał..
      :P

      Usuń
    4. Przecież event nie może trwać wiecznie :3 A w dodatku za rok znów się pojawi :-)

      Usuń
    5. Tzn. że za rok będą? Myślałam, że na zawsze usuną. :)

      Usuń
  2. Wie ktoś może jak zobaczyć ile osób jest w twoim plemieniu ? Nie , że aktywnych tylko tak ogółem . Z góry bardzo dziękuję :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na cheeseformice sa wszystkie statystyki - i plemion i myszek. Aktualizuja się gdzieś tak codziennie po południu. Wystarczy tam mieć konto i wszystko się widzi :)

      Usuń
  3. Modliszko kiedy zacznie sie Świąteczny Event? (chodzi mi o dokładną date) z góry dziękuje
    *Naremii*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiadomo - nie ma żadnych informacji, ale wydaje mi się, że będzie gdzieś tak jak rok temu. (w grudniu)

      Usuń
  4. Mi się zdaje, że będzie na początku grudnia, ponieważ pod koniec już nie było event :), tak przynajmniej było rok temu, uwielbiam święta, kolędy, prezenty, wigilia, hmm, marzenie... xD
    ~Atmosja :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem Event Świąteczny zacznie się na początku grudnia albo w środku. Nie ma możliwości pod koniec, gdyż zawsze eventy są zaczynane przed rozpoczęciem pierwszej daty jakiegokolwiek święta. Tak samo jak z Halloween, zaczęło się chyba 14 października, a naprawdę jest 31 października. Więc przewiduje w połowie, może 16 grudzień ? Ale podobno ma być masa przedmiotów. ;)http://transformice987.blogspot.com/ Niedługo napiszę post o zapowiedzi świąt. Z czego wiem administratorzy planują dodanie nowego roomu świątecznego, nie wiem czy to będzie zrealizowane. :)

    Pozdrawiam Szasina :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie masa przedmiotów, ponieważ w ostatnich latach było ich dużo, a teraz dodadzą jeszcze parę nowych :)

      Usuń
  6. Jakie nowe dodadzą??? (a tamte stare zostana?, bo ja zaczelam gre we wrzesniu i niemam jeszce eventow ze Świat :( )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym roku przedmioty są te same co w latach poprzednich + nowe.
      Nie martw się - jak cię nie było rok temu, to w tym roku też masz szansę je zdobyć :)

      Usuń
  7. Tak naprawdę event halloween zaczął się 21 Października a Halloween jest 31, więc tylko dziesięć dni różnicy, wigilia jest obchodzona 24 grudnia, więc może 14 się rozpocznie c:
    ~Atmosja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być możliwe, zauważmy już, że administratorzy już zaczęli eksperymentować z Eventem Świątecznym :)

      ~Szasina

      Usuń
  8. Modliszko może napiszesz o fajnym kodzie do gry /watch hsksik która umożliwia być niewidzialnym? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest post o wersji 1.54 a tu wszyscy piszą o evencie świątecznym ale mnie też to zaciekawiło. Na pewno dodadzą nowe rzeczy do editor map i nowe ubrania w sklepie ;). Do eventu jeszcze daleko a ja już myśle o tym i kupiłem sobie czapke mikołaja :). Pamiętacie komendę /neige w tedy pada śnieg i można robić bitwe na śnieżki jak ja to lubie. Grzexd

    OdpowiedzUsuń
  10. O co chodzi z tym nowym regulaminem?

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Nie ma nowego regulaminu - po prostu co jakiś czas on się wyświetla(ten sam) i trzeba akceptować (agree)

      Usuń
  12. Modliszko napisz o tym co tam Sydoline napisała :PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, napiszę o tym - ale ostatnio byłam trochę zajęta. Prawdopodobnie w weekend napiszę :)

      Usuń