niedziela, 8 maja 2016

Konkurs na rzeczy z Transformice

Na pewno niektórzy z Was zauważyli, że przy stronie logowania pojawił się nowy filmik z myszkowego serialu. Na zdjęciu mamy informację o tym, by spróbować wygrać Transformice'owe prezenty:



O co tu chodzi? Autorzy gry zrobili nowy konkurs, w którym mamy okazję wygrać pluszaki, truskawki i prawdopodobnie inne rzeczy z Transformice. Możemy wziąć w nim udział do 13 maja. Jeśli chcemy wziąć w nim udział, powinniśmy obejrzeć najnowszy odcinek (wyświetla się przy logowaniu) i pod koniec niego kliknąć na obrazek podobny do tego z logowania:




 Wtedy zostaniemy przeniesieni do nowej strony, w której naszym zadaniem będzie złapanie 15 myszek. by wziąć udział w konkursie. Lecz najpierw musimy wcisnąć żółty przycisk "Participate" Wtedy pokażą nam się myszki, które musimy łapać za pomocą myszki (ale się ładnie te słowa złożyły, haha):



Po złapaniu będziemy musieli zalogować się przez Facebooka, by dokończyć proces rejestracji w konkursie. Ogólnie rzecz biorąc konkurs jest loterią - czy wygramy czy nie, wszystko zależy od szczęścia. Później powinniśmy sprawdzić, czy wszystkie podane przez nas dane jak imię, data urodzenia są poprawne. Jeśli już to zrobiliśmy to zjeżdżamy na dół i oglądamy kwadraciki, które można zaznaczyć:


Zgadzając się na pierwsze, zgadzamy się by otrzymywać oferty od organizatora konkursu. Czyli ogólnie rzecz biorąc mogą nam na adres mailowy przychodzić różne wiadomości od niego. Natomiast zgadzając się na drugie, czyli otrzymywanie wiadomości mailowych od partnerów organizatora możemy podwoić nasze szanse na wygraną. Według mnie bardzo się to opłaca :). Na koniec wciskamy przycisk Participate.

I tutaj jedna uwaga - może się zdarzyć, że dostaniemy komunikat, że nie zakwalifikowaliśmy się do konkursu. Trudno powiedzieć dlaczego, nie mogłam jakoś znaleźć o tym informacji. Gdybym miała strzelać, to powiedziałabym, że jest tu jakiś próg wiekowy, ale nie wiem ile dokładnie on wynosi. W takim przypadku niestety, ale nie weźmiemy udziału w konkursie :(. Ale zawsze możecie poprosić starszego brata/siostrę, by to z jego konta się zarejestrować :).

Kiedy będą wyniki - nie mam pojęcia. Pewnie po 13 maja. Podobno informacja o wygranej zostanie wysłana na nasz adres mailowy. Tak więc pozostaje mi tylko życzyć Wam powodzenia!




15 komentarzy:

  1. Ale super:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra to już biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na co zostaną przesłane pluszaki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ze zwycięzcą organizatorzy się skontaktują mailowo i jakoś uzgodnią wysyłkę.

      Usuń
  4. Może wezmę udział :) Warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszysto super ale nie mam facebooka. 😞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także. Miałam ale wnerwiały mnie ciągłe wiadomości i kliknełam usuń i już nie mam 😢😢😢

      Usuń
  6. Hmm ciekawe, może wezmę udział ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, wie ktoś może, gdzie są podane wyniki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie ma wyników. Nie wiadomo kiedy dokładnie będą i czy w ogóle będą podane publicznie.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń