wtorek, 22 marca 2016

Zou odchodzi z ekipy Transformice

Jak powyżej. Dzisiaj na forum Transformice Zou (dla mniej interesujących się tematem myszek - jest to administratorka gry) ogłosiła, że opuszcza biuro Atelier801 i przeprowadza się do Paryża. Wkrótce ma ją zastąpić Adrazaelle - nowa administratorka. Szczerze mówiąc, to wielka szkoda. Miałam nadzieję, że spotkam ją kiedyś na Poznań Game Arena (w skrócie PGA) gdzie była w zeszłym roku razem z Melibellule. Z tego co słyszałam, jest naprawdę ciekawą i wesołą osobą :). 

No cóż, mówi się trudno. Życzę jej powodzenia w dalszym życiu - a kto wie? Może kiedyś i powrotu do Atelieru :).

Gdyby ktoś chciał przeczytać oficjalne pożegnanie na forum - KLIK.



24 komentarze:

  1. COOOOOOOOOO
    ZANIEMÓWIŁAM

    NIEEEE ZOU!!! :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już za nią tęsknię ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jak to tak bez niej? ;-; Ciężko to sobie wyobrazić nawet, przecież na TFM ma ponad 200 level... No jak...?
    I czy tylko u mnie nie ma w sklepie dostępnego futerka pandy? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam też za to ostatnie pytanie, ale nie wiedziałam, gdzie się pytać ;/

      Usuń
  4. Byc moze zostana dodane na transformice nowe kolorki: http://scr.hu/7hlm/4gf4a http://scr.hu/7hlm/f7hss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z FunCorpu. Osoby należące do niego mogą w pokojach gry zmieniać kolor myszek, nick, wielkość postaci. Oczywiście nie na stałe, to tylko forma zabawy. Do FunCorpu mogą należeć tylko osoby z Załogi Transformice - Moderatorzy, Sentinele itd.

      Usuń
  5. Wlasnie sie dowiedzialam, ze to tylko byly zabawy organizowane przez funcorp czy jakos tak, wiec na razie nici z nowych kolorkow XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Okazji Zbliżającego się Święta Wielkanocy Administratorzy Zrobili mały prezęcik od zająca! Roześlij wiadomiśc po 5 roomachz 25 myszami a potem wejdź na /room vanillia Wielkanocc jak będzie 150myszy dostaniemy 1000 trusek i 3000 serka! CZY TO PRAWDA?

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że Zou odchodzi :C Bez Zou to jak rękawiczka bez ręki :C (Wiem złe porównanie... wymyślałam je na poczekaniu xD)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie... nie wyobrazalam sobie transformice bez Zou... a teraz.. no coz szkoda mi wielce :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejciu Zou była dla mnie najlepszą administratorką....a teraz opuszcza nas.😭

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykre,jest nowy event! http://atelier801.com/topic?f=6&t=814262

    OdpowiedzUsuń
  11. przykre...:`c każdy odchodzi kiedyś będe tęsknić za zou

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie do tej odznaki za Steam. O co dokladnie w niej chodzi, bo slyszalam ze trzeba bylo sie zalogowac na Steama oraz pobrac tam TFM 30 stycznia (?) i tylko wtedy mozna bylo ja dostac... Czy moge jeszcze ja dostac? :v
    Sorka za bledy, ale pisze z fonka ;d.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bosh gdzie to napisalam .-.

      Usuń
    2. Odznakę możesz dostać kiedykolwiek - została dodana 30 stycznia zeszłego roku (tak około), ale nadal możesz ją uzyskać instalując Steama i pobierając tam Transformice, a następnie logując się na swoje konto.

      Usuń
  13. A futerko wietrzne, to jest to z prehistorycznego eventu?

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że Zou odchodzi z ekipy :( dowiedziałam się o tym kilka minut po napisaniu posta, ale nie pisałam komentarza ~Kinia006~.

    OdpowiedzUsuń
  15. Smuteczek :((
    ~Wikio00

    OdpowiedzUsuń