piątek, 25 marca 2016

Zmiany w grze

Czołem myszki!

Wielu z Was się pewnie ucieszy, bo słyszałam sporo negatywnych opinii na temat cotygodniowych eventów. 

Melibellule napisała, że: cotygodniowe eventy zostały wprowadzone, aby gracze mogli cieszyć się grą i wracać do niej regularnie. Mogłyby one powracać w przyszłym roku, co pozwoliłoby na obszerniejsze wprowadzanie aktualizacji do gry. Stwierdzili, że nowe przygody są zbyt ulotne, a gracze logowali się tylko po to, aby spełnić zadania niezbędne do wydarzeń oraz uzyskać korzyści związane z wydarzeniem. Podjęli decyzję, aby skończyć robić imprezy, które są dalekie  od oryginalnej rozrywki i zająć się tymi, które są nam bliższe. Postanowili wprowadzić nowość, dzięki której gracze będą mogli walczyć podczas zwykłej rozgrywki. Miejsce obecnego eventu zastąpi mechanizm, który będzie nagradzał graczy za uratowane myszki. Walutą będą pióra. Za każde X uratowanych myszy otrzymamy jedno pióro, które da nam możliwość odblokować rzeczy dostępne tylko dzięki tej walucie.

Starałam się streścić dla leniuszków o co mniej więcej chodzi. Jeśli kogoś zainteresuje to bardziej to zapraszam tutaj - KLIK.



1 pióro otrzymujemy za uratowanie:
6 myszek w trybie normalnym
5 myszek w trybie trudnym
4 myszek w trybie boskim 


Zebrane piórka w ekwipunku wyglądają następująco:



Gdy chcemy wymienić piórka na jakieś rzeczy musimy udać się na room village i znaleźć Papaille, Elise i Tigrounette w prawej części mapy, na dachu. Następnie trzeba do nich podejść i kliknąć. 



Oprócz tego w sklepie pojawiły się nowe rzeczy! Śliczne, przemawiające do mnie futerko, które nie jest o dziwo drogie. ''Hełm'' za 3001 serków, który trochę mi przypomina ten za 4001 oraz kulka na ogon. 

Dużo osób pyta, ile ten event będzie trwał. Dlatego głośno mówię: to nie event, lecz nowość w grze.

Ferreromouse

--------

A tu jeszcze ja - Modliszka coś dodam. Bo jakże mogłabym zapomnieć o moich tabelkach z odznakami? :D Ferrero wszystko pięknie wyjaśniła - tej aktualizacji do końca eventem nazwać nie można, bo ma zostać na zawsze w grze. A przynajmniej tak na razie twierdzą administratorzy, więc nie musimy się spieszyć ze zbieraniem. Nie będę już się rozpisywać, wszystko zostało napisane, wrzucę tylko tabelki. Aha, jedna uwaga - nie wiedziałam jak tę nowość nazwać, więc pozostawmy to jako "nagroda za szamanowanie".

Tytuł Héliaste - 50 piór
Nowa kulka do szamanowania - 150 piór

Nagroda za szamanowanie

Nagroda za szamanowanie - kup za 200 piór w sklepie Tigrounette


69 komentarzy:

  1. A gdzie można wymieniać te rzeczy? Na village?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na village. Tam idziesz na dach i podchodzisz do Tigrounette, u którego wymieniasz piórka na title, kulkę bądź odznakę.
      Poza tym w jednym z domków na drzewie są Elise i Papaille, u których można wymieniać piórka na stroje, serki, fajerwerki etc. :)

      Usuń
  2. A ja baardzo się cieszę, że nie ma już tygodniowych eventów! :D Przynajmniej można spokojnie zebrać te piórka nie spiesząc się z tym.
    Ogółem pomysł eventu mi się naprawdę podoba, na coś jeszcze można wykorzystać dobre szamanowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się z tego bardzo ciesze ale fajnie by było gdyby przywrócili wszystkie te futerka które wyszły na te eventy. A tak z drugiej strony kiedy event wielkanocny?

      Usuń
    2. Niestety nie będzie eventu wielkanocnego, ponieważ administratorzy dodali to urozmaicenie zamiast normalnego eventu. W skrócie, czyli zrobili sobie przerwę od robienia przygód.

      Llittleangel

      Usuń
  3. Kiedy event wielkanocny i czy w ogóle będzie
    ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze o nim nie słyszałam, ale miejmy nadzieję, że coś się pojawi!

      Usuń
  4. A ilę będzie trwało
    to zbieranie piórek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną jest to planowane na stałe :))

      Usuń
    2. O ile mi wiadomo, będą jedynie aktualizacje co do tego, ale nie jestem pewna czy to są potwierdzone informacje. :)

      Usuń
  5. Podobały mi się te pomysłowe eventy, ale było po prostu za mało czasu na zebranie wymaganej liczby waluty eventowej i wymienianie jej na kulkę bądź odznakę. Gdyby dali na to więcej czasu np. dwa tygodnie każdy kto się zaangażował mógł w 100% ukończyć dany event i cieszyć się z wygranej. Pozdrawiam, Tygryskapro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Teraz jest tak sobie, skoro mają tego nie zmieniać... /:

      Usuń
  6. Bardzo fajna notka! Futerko jest śliczne, od dawna zbierałam serki, ale jeszcze nie wiedziałam na co - teraz już wiem!
    Możesz dopisać do notki, że 1 pióro dostaje się za:
    6 uratowanych myszek w trybie normalnym
    5 uratowanych myszek w trybie trudnym
    4 uratowane myszki w trybie boskim

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem strasznie zawiedziona,że nie dodatno eventu wielkanocnego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno 😘 ja się postaram jako szaman xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem beznadzieja, przywykłam już do normalnych eventów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy tera jest przerwa w eventach?
    Caramelllix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eventów cotygodniowych już nie będzie, tak jak napisała Meli. Administratorzy będą się skupiać na eventach, które są bliższe nam - myszkom. Na przykład Boże Narodzenie, Dzień Św. Patryka,..

      Usuń
  11. I niewiedziałam że u Elise i Papaile te mozna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masakra :c Bardzo drogie te rzeczy (np. kula szama itp.) Ja na to na pewke nie nazbieram ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. To przesada, aby mieć wszystko, to trzeba zebrać 400 piór, a jak jesteś szamanem to na jednej mapce najczęściej dostajesz 2-3 piórka. To zbieranie będzie na pewno u niektórych trwać WIEKI!

    ~Muzykalna2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja od dzisiaj zaczynam grać na trybie boskim! Jest ciężko, bo średnio potrafię :\

      Czekam na dodanie piórek do survivoru! :D

      Usuń
    2. Ja niestety jeszcze nie mam boskiego ;/
      Trudny odblokowałam, tylko, że rzadko na nim gram. Ale chyba zacznę XDD
      Pójdę na szkolenie i poćwiczę XDD

      ~Muzykana2

      Usuń
  14. Ten event trwa 2 miesiace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest event. Jest to nowość wprowadzona na stałe :)

      Usuń
  15. ile ten event trwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest EVENT tylko dodatek do gry 2 miesiące na zbiorę nawet do 500 ale zbieram do 400 piór

      Usuń
  16. Skoro to "nowość w grze" to znaczy, że będzie cały czas? ͡° ͜ʖ ͡°

    OdpowiedzUsuń
  17. Czyli ta aktualizacja może trwać nawet pól roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest na stałe będą tylko aktualizacje dotyczące zbierania piór na racingu i survivorze

      Usuń
  18. Super, teraz moim nowym ulubionym zajęciem w TFM jest zrzucanie z dachu Tigrounette =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy piórka dostaję co pięć uratowanych myszy, czy tylko jak na jednej mapie tyle uratuję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli na jednej mapie uratujesz w trybie trudnym 5 myszy - dostajesz piórko. Jeśli 10 myszy - 2 piórka. Jeśli 12 myszy - 2 piórka.

      Poprzednie bycie szamanem nie jest brane pod uwagę przy kolejnym :)

      Usuń
  20. To juz wgl nie będzie żadnych eventów?

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy możemy się spodziewać eventu?

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobno ta "nowość w grze" ma trwać dwa miesiące... Tak gdzieś czytałam ;p Twórcy gry mają zamiar powrócić do miesięcznych eventów...

    OdpowiedzUsuń
  23. TO NIE JEST NOWOŚĆ. To skończy się 1 kwietnia -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey, przeczytałam to co mi podałeś/-aś poniżej i nie chce mi się wierzyć, że to ma się skończyć 1 kwietnia. Która myszka jest w stanie uzbierać łącznie 400 piórek na odznakę, title i kulkę szamana w ciągu tygodnia?

      Czas pokaże ^-^ Gracze męczyli się eventami cotygodniowymi i nie zawsze udawało im się wszystko zdobyć. Jeśli faktycznie to ma być ''event'' to mi się odechciewa grać, bo sama liczba ''400'' przeraża!

      Usuń
    2. Ja na zbiorę do 400 piór bo teraz mam 163 piór

      Usuń
    3. albo tylko nazbiore na oznakę i na kulkę szamana nwm :(

      Usuń
    4. OKEY XD jednak miałaś racje , ale nie rozumiem jednego- dlaczego na tej stronie na której zawsze wszytko DOKŁADNIE ( bardzoo ) jest opisane, było napisane źle ... Heh nieważne :) Ps. Super blog z którego zawsze kożystam :) Pps (?) zaprosisz do znaj? :p

      Usuń
  24. Lepiej poczytaj tutaj :) http://transformice.wikia.com/wiki/Shaman_2016

    OdpowiedzUsuń
  25. Modliszko, mam taką prośbę niezwiązaną z tym "eventem". Mogłabyś zrobić posta o tym, jak dobrze wykorzystać drzewka z umiejętnościami? Wiem, że kiedyś zrobiłaś taki, ale wtedy nie było jeszcze tych 2 drzewek - Druid i Fizyk, a właśnie chodzi mi też o to, żeby te dwa drzewka też były wykorzystane. Proszę o rozpatrzenie mojej prośby. :) Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze wykorzystać, czyli co się przyda na vanillę, a co się przyda na survivor? :D O to chodzi? ^-^

      Usuń
    2. Chodzi mi o to, żeby wszystkie drzewka były wykorzystane zarówno na vanillę czy survivor. Bo ja jakoś nie umiem tego skompletować, bo zawsze mi braknie punktów... :( No jeśli nie da się wykorzystać całych drzewek, to chociaż te umiejętności najpotrzebniejsze żeby były. :')

      Usuń
    3. Zależy też który masz level ^^ Z 20 lvl, zbyt dużo nie da się wyczarować! Ale z 50 już prędzej ^-^

      Usuń
  26. To nie jest do końca normalne jeśli ratuje 47 myszy i dostaje 4 piórka ,a ratuje 10 myszy i dostaje 2... fuck logic... (za przeproszeniem) ;-; mózg mi wyparował

    OdpowiedzUsuń
  27. Czyli nie będzie żadnych eventów? Tfm zrobi się nudne! ;(

    OdpowiedzUsuń
  28. Ferremouse czy mógłabyś zrobić poradnik z drzewkami umiejętności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak <3 Popieram!

      Usuń
    2. Oczywiście, że mogę. Pewnie chodzi Wam o umiejętności, które przydadzą się zarówno na vanilli jak i survivor?

      Usuń
    3. Taak! Dzięki, że zrobisz! ;D

      Usuń
    4. Napiszę, ale za jakiś czas, bo przygotowuję się do egzaminów i mam bardzo dużo nauki! :(

      Usuń
  29. ale ile to trwa?

    OdpowiedzUsuń
  30. No oto mi chodzi a jak coś na tfm nazywam się Awnelstin

    OdpowiedzUsuń
  31. Czyli nie będzie eventu, tylko to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jakiś jeszcze będzie. Po prostu ta nowość nie jest eventem.

      Usuń
  32. Taaaaaak! Wreszcie brak lekko bezsensownych tygodniowych eventów!

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy możecie giedyś
    psysładz
    że by sie weidziało
    jak sie
    nazywa bardzo was prośe

    OdpowiedzUsuń