niedziela, 24 kwietnia 2016

Aktualizacje na blogu

Hej hej! Tym razem mam dla Was coś niezwiązanego z grą, ale z blogiem. Pierwsza wiadomość - z pewnością dobra jest taka, że stworzyłam na stronie nową zakładkę z kolorami futerek. Jest wciąż w trakcie budowy, na razie mamy w niej same kolory myszek, futra i stroje zostaną dodane później. Takie coś na pewno przyda się wszystkim modnym myszkom :). Wystarczy przepisać kolorek. Poniżej przedstawiam przykład jak to mniej więcej będzie wyglądać:


Futro - #785839
Oko - #1c120d
Plamki na oku - #ffffff
Ogon, uszy, łapki, nos - #ecc399


Mamy pomniejszony obrazek futerka po lewej, a po prawej kody kolorów danych elementów futra. Jeśli chcecie zobaczyć zakładkę już teraz, to serdecznie zapraszam - KLIK. Jest ona również dostępna w rozwijanym menu na górze bloga. Wystarczy nakierować na "Pomoce do gry" i wybrać "Kolory futerek".




A teraz druga aktualizacja, która nie jest już taką nowością, bo kiedyś już się pojawiała. Dawno temu - ze trzy lata na pewno, na blogu było coś takiego jak blokada kopiowania. Nie pozwalała ona na kopiowanie tekstu, obrazków et cetera. Usunęłam ją jednak po jakimś czasie ze względu na to, że uczciwe myszki nie mogły skopiować kodu na długą mapę do edytora map w Transformice. Tylko z tego względu ona zniknęła. Niestety w ostatnim czasie kopiowania tabelek i tekstu stawały się coraz częstsze i częstsze. Blog działa od roku 2012, więc ludzie mieli co kopiować. Nie podoba mi się to, że niektóre osoby tak przywłaszczają sobie czyjąś ciężką pracę zamiast samemu się nieco wysilić. Dlatego od dzisiaj na blogu powróciła blokada kopiowania. Może to sprawi, że kopiarze przestaną to robić tak często. Z góry chcę przeprosić graczy, którzy będą kopiować kod długiej mapy i kody kolorów futer, bo niestety trzeba będzie je pisać ręcznie. Ale wierzę, że się nie obrazicie :).

Wasza Modliszka

21 komentarzy:

  1. Szkoda tylko, że jak chciałem kliknąć PPM na link (KLIK), żeby otworzyć go w drugiej karcie to mi się pojawia komunikat o kopiowaniu. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, blokada ma swoje minusy. Też to zauważyłam jak ją ustawiałam. Ale zawsze pozostaje zwykły klik lub wciśnięcie kółka od myszki :D.

      Usuń
  2. Bardzo fajnie prowadzisz bloga :) Blog estetyczny, systematycznie prowadzony, naprawdę warty polecenia :) Wbijam za każdym, gdy pojawi się nowy event, bo nigdy nie kumam o co w nich chodzi XD

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Modliszko czy to że możemy zmieniać kolor futerek czy co ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tłumaczyłam w poście o co chodzi - dodaję kody kolorów poszczególnych elementów futerek, żeby łatwiej było dobrać do nich strój. Przykładowo - chcemy ładnie pokolorować szalik do szarego futra i chcemy żeby miał on taki sam kolor jak futerko. Nie znamy niestety dokładnego kodu koloru. I po to będzie ten spis, żeby móc zobaczyć jaki to kod koloru i go użyć przy kolorowaniu przedmiotów w grze. Jaśniej nie umiem tego wytłumaczyć :p.

      Usuń
  4. Wreszcie brak podrobionych postów na nowych blogach ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się nie podoba ta blokada.. ile czasu strace na przepisanie kodu albo kolorkow..
    a co do kopiowania, to było, jest i bedzie zawsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Modliszko!!!!!!!!! jak mozesz nam to zrobic!!? zawsze myslalem ze jestes miła a teraz sie zmieniłas :( Przesadzilas z tą blokadą !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj dokładnie dlaczego została ona ustawiona i zrozumiesz jaki ma ona cel.

      Usuń
  7. Zawsze znajdzie się ktoś, kto przepisze posty na swój blog więc to ma mało sensu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja znam taką jedną osobę która od ciebie kopiuje . To moja koleżanka ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. Modliszko rozumiem Cię. Najgorzej ,że niemożna skopiować futerek ,ale rozumiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak sie zmienia kolory futerek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się zmienić koloru futra, nie zrozumiałeś postu na blogu - podaję kody kolorów, żeby móc ubranka inne pokolorować by były w podobnej barwie jak futerka.

      Usuń
  11. Niestety głupia babo

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mów na nią głupia, super jest twój blog, ale szkoda że załozyłąś tą blokadę bo chciałem skopiować kod na długą mapę bo w plemku mi zlecono, ale niestety ręcznie musze to napisać ;( Jestem przeciwny tej blokadzie.

    OdpowiedzUsuń
  13. hey. Chciałam się zapytać- jak przejść z angielskiego room'u na polski?

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć. Uważam, że blokada jest słuszna, tylko mam do tego taką wadę. Mianowicie taką, że nie można kopiować kodu na dłuższą mapę, no ale to bardzo sprawiedliwe. ;***


    Legi

    OdpowiedzUsuń