sobota, 12 kwietnia 2014

Druga rocznica powstania bloga

Ciekawe, czy wiecie, że dzisiaj wypada kolejna rocznica powstania bloga Transformice PL. To niesamowite jak ten czas szybko zleciał. Pamiętam jak jeszcze niedawno go zakładałam.


Mam nadzieję, że nie przynudzałam moimi notkami na blogu przez te dwa lata, hehe. Cieszę się, że jesteście tu ze mną przez tak długi czas. To dzięki Wam wciąż mam ochotę pisać i grać w Transformice. Więc z tejże okazji drugiej rocznicy życzę wszystkim dużo radości z gry, mnóstwa pierwszych miejsc i poznawania nowych znajomych :)
P.S. Nie ma to jak zabrać jedną ze starych zabawek i zrobić jej zdjęcie - ja i te moje pomysły xD

Pozdrawiam
Modliszka

27 komentarzy:

  1. No co tak małokomentarzy?!Ma być więcej!!!>xD
    Bardzo lubię twojego bloga i zawsze z niecierpliwością czekam na kolejne notki ;)
    Życzę Ci wszystkiego najleprzego i żeby twój blog był aktywny jeszcze ze 100 lat!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ze 100 lat XD? Jeśli Modliszka dożyje, to też się przyłączam xD ^^

      Usuń
    2. A teraz zaczynamy zakłady ile lat pożyje Modliszka >:D

      Usuń
    3. Ja tak samo ciągle zaklądam na bloga i czy czasem nie ma nowych postów XDD

      Usuń
  2. Jak ty ładnie piszesz *-* XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie jak coś piszę na kolanie, nie? XD

      Usuń
    2. Skoro na kolanie tak ładnie piszesz co to dopiero w zeszycie XDD

      Usuń
  3. Ja dopiero parę dni temu zaczęłam czytać twojego bloga, ale muszę ci powiedzieć, że jest to najlepszy jaki dotąd widziałam o Transformice :3 Z okazji drugiej rocznicy życzę ci, żebyś zawsze miała chęć do pisania nowych postów i nigdy nie myślała o porzuceniu tego, ponieważ masz tylu czytelników i fanów, że można ci jedynie pozazdrościć C:
    PS: Mam nadzieję, że niedługo mój blog też stanie się tak popularny jak twój ^.^
    Link do mojego bloga: mysietransformice.blogspot.com
    I sorki, że piszę ten link tutaj, ale chciałabym, żebyś kiedyś na niego weszła. Może niekoniecznie teraz, bo zaczęłam go prowadzić parę dni temu i jest mało rozwinięty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za taki śliczny komentarz, który podnosi chęć prowadzenia bloga <3

      Usuń
    2. Modliszko ja bym az dwa lata z blogiem nie wytrzymal bo by mi sie to znudilo i zycze zebys tego bloga dalej prowadzilo ;)
      Kubaxus

      Usuń
    3. Prowadzila* :)
      Kubaxus

      Usuń
    4. twoj blog jest extra!!!!!!!!!!!! poznalam go bo na Zapytaj.onet.pl bylo pytanie- znacie fajne blogi o tfm? i w odpowiedziach byl twoooooj!!!!!!!!
      PS.: mozesz pomoc? moj blog ma kolo 100 wyswietlen! malo... Co zrobic by bylo wiecej??????

      Usuń
    5. Po prostu pisać więcej ciekawych artykułów ^^"

      Usuń
  4. To najlepszy blog jakiego czytam ♥
    Darknasza

    OdpowiedzUsuń
  5. Modliszka mogłabyś cos zrobić z tytułami i mogłabyś to w widocznym miejscu zamieścić bo ciężko znaleść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to - miałam je wsadzić do stron na górze bloga, ale jakoś tego nie robiłam. Już się za to biorę :)

      Usuń
  6. Ej albo mi się coś zlagowało albo jest całkiem nowe tło logowania *u*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jest - tylko Modliszka dopiero teraz o tym napisze ^^

      Usuń
  7. Modliszka ma takie samo pismo jak ja *U*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką samą modliszkę XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć modliszka chciałam powiedzieć że ten blog mnie interesuje :D bardzo ciekawe ale ...... najbardziej podoba mi się z nich Oulua i bardzo interesujesz mnie ty jesteś : super , piekna , urocza , i pięknie piszesz na kolanie xD kofam cie z przyjaźni xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć modliszka odpiszesz na mój komentarz *P* bo chce żebyś do mnie przemuwiła xD♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra zakładam że modliszka do żyję 98 lat xD

    OdpowiedzUsuń