niedziela, 6 kwietnia 2014

Plemię wołające na "dawnoeventy" - Eventownik

Miałam nigdy nie reklamować żadnych plemion na blogu, nawet swoich - takie zrobiłam sobie postanowienie. Jednakże, tutaj muszę zrobić jeden wyjątek. Wpadłam wczoraj na naprawdę bombowy pomysł do zrobienia plemienia - plemię, w którym gracze wołają się nawzajem do pokojów gry, w których event był naprawdę dawno. Dzięki temu zawołaniu jest tam więcej doświadczonych graczy i zwiększa się szansa na udane przejście mapy eventowej.


Powyżej logo plemienia, stworzone przez bardzo miłą myszkę, która zawsze chętnie pomoże w tworzeniu grafiki, czyli naszego Gunitora.
Plemię Eventownik stworzyłam jak już wspomniałam wczoraj, ale zaczynam jego działalność na poważnie dopiero dzisiaj. Będzie ono z reguły działało w trakcie trwania eventów, ale nic nie stoi na przeszkodzie by posiedzieć w nim także kiedy eventu nie ma :)
A nasza reklama brzmi następująco:
Potrzebujesz mapki eventowej? Pierwsze plemię szukające eventów i wołające na nie zaprasza! Na czacie plemiennym wołamy jeśli była u nas dawno mapa - dzięki temu przyjdzie tam dużo dobrych graczy, którzy nie przegrają jako shaman. Chcesz dołączyć? Napisz do Modliszki!
Tak więc serdecznie zapraszam, chociażby tylko na czas trwania eventu. Wszystkie dodatkowe informacje o plemieniu są umieszczone na forum plemienia w Transformice.

Pozdrawiam
Modliszka

18 komentarzy:

  1. Modliszko, mogę dołączyć? Pisała Elefonka tak wiem głupia nazwa ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Napisz do mnie gdy będziesz w grze :D

      Usuń
    2. Ja też mogę ? ^^ nazwa : Muchomorkaa

      Usuń
    3. O to ja się też mogę dołączyć mój nick to Anikab

      Usuń
  2. Świetny i przemyślany pomysł na zapraszanie myszek do pokoju gdzie był dawno event ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Modliszko chętnie dołącze do twojego plemienia

    Plsarapl

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuu
    Kubaxus w TFM

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne plemie moge dolaczyc?
    Na jakich roomach moge cie znalezc?
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już jestem w tym plemku ;P
    Na tfm jestem Roxanpl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah, właściwie dołączyłbym do plemienia, bo pomysł jest super, ale, póki co zostanę w The Cheesus Mice, zwłaszcza, że mam wszystko z eventu od kilku dni. Pozdrawiam i życzę powodzenia w prowadzeniu plemienia - czasami bywa ciężko! :)
    Seroholikpl.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę do plemienia?
    Jestem agdrtvmysz

    OdpowiedzUsuń
  9. chciała bym z tobą pograć na jakimś roomie.:3Albo chociaż pogadać, jest taka możliwość?

    OdpowiedzUsuń
  10. pssss. na tfm jestem klakser:3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też chce dołączyć do tego plemia nazywam się Roratka jak będziesz to mnie zaproś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Klakser.... chmm znam gdzieś tom nazwe

    OdpowiedzUsuń
  13. moge odwiedzic plemienie na chwile
    ja to wiktoriapara

    OdpowiedzUsuń