niedziela, 27 kwietnia 2014

Odznaki w Transformice

Pewna miła myszka podsunęła mi pomysł opisania wszystkich odznak z Transformice i umieszczenia ich w osobnym miejscu - tak samo jak tytułów. Bardzo spodobała mi się ta myśl i od razu wzięłam się do roboty.


Efekty już widać - w liście stron pojawiła się nowa o nazwie "Odznaki". Będę tam dopisywać kolejne odznaki, jak je zdobyć i dodawać ich grafiki. 
Mam nadzieję, że Wam także ten pomysł przypadnie do gustu i będziecie tam często zaglądać :)

Pozdrawiam
Modliszka

10 komentarzy:

  1. a mogłabyś dodać komedy np na widzenie swojej myszki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o komendę /watch?
      Pisałam już kiedyś o niej, może w przyszłości zbiorę wszystkie "do kupy"

      Usuń
  2. Hahahahahah hej modliszka xD Dawno cię nie widziałam a ty nadal grasz w TFM XD Really? Tutaj Ciup nie wiem czy kojarzysz CIUPEK XD hahahah ;D Hejka ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka specjalna zakładka z odznakami i oddzielna z tytałami. :) Muszę przyznać świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za jakiś czas miałam robić też taką zakładkę.
    /Mikakuka

    OdpowiedzUsuń
  5. Modliszka zrób notkę o tej komendzie co można zapraszać myszki do chatki plemiennej pliss :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej kto da do znajomych na mice king albo transformice jak coś to na
    transformice nazywam się: nikiamaja.
    A na mice king Atakanda i napiszcie mi na szept oki?

    OdpowiedzUsuń