sobota, 21 grudnia 2013

Fabryka zabawek

Doszły mnie wieści, że doszła nowa mapa świąteczna! Na początku miałam wątpliwości co do jej istnienia, jednak uwierzyłam, gdy ją ujrzałam! 
Mapa jest bardzo ciekawa i pełna tajemnic tak samo jak Święto Bożego Narodzenia ;) 
O co w niej chodzi? Należy odnajdywać zabawki, które są rozsypane dosłownie wszędzie! Maksymalnie można mieć 3 zabawki, co dalej? Podejdź do elfa i oddaj mu zabawki, które później zapewne wylądują u grzecznych dzieci :D. Obrazkowa instrukcja jak należy brać prezenty oraz je oddawać:
Na tej mapie, można się spotkać również z elementem Sylwestrowym. Sztuczne ognie! Lepiej na nie uważaj, bo można stracić życie! 
Oto mały fragment mapy:
Muszę się więcej dowiedzieć na temat tej nowej mapy. Najwyżej coś poprawię niedługo.
Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! :D
Ferreromouse

25 komentarzy:

  1. Modliszko a co ile jest ta mapa?

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pytanie, co ile jest mapa eventowa z dawaniem prezentów???

    OdpowiedzUsuń
  3. Modliszko , przepraszam że ja odpowiadam na te pytania XD

    OdpowiedzUsuń
  4. A na tej mapce można dostać jakiś screen czy coś takiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na nowej mapie, na początku wyświetla się instrukcja, którą dołączyłam do tego posta/

      Usuń
  5. SUPER BLOG dzięki za info ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałyście dopisać, że można zdobyć nowego titla : Elfette.

    ~Atmosja

    OdpowiedzUsuń
  7. Modliszko albo Ferreromouse napiszcie ze za 50 kaczek dostaje sie nos renifera ja zdobylam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw ''na własnej skórze'' musimy zobaczyć, czy to rzeczywiście prawda. Oczywiście - Dowiemy się, to dopiszemy ^^'

      Usuń
  8. MODLISZKO I FERREROMAUSE!
    WAŻNA WIADOMOŚĆ!
    MUSZĘ ZGŁOSIĆ KOPIOWANIE ZAWARTOŚCI WASZEGO BLOGA!
    NA JEDNYM BLOGU (oto link: byragaimonaotfm.blogspot.com) SĄ SKOPIOWANE DWA ZDJĘCIA Z TEGO POSTA POD KTÓRYM PISZĘ. MAM NADZIEJĘ ŻE ZROBICIE Z TYM PORZĄDEK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się z tym nie da zrobić. Osoby te na pewno mają świadomość, że to najzwyklejsza kradziesz, Hmm? Można zablokować kopiowanie materiału z bloga, jednak wiążą się z tym różnego rodzaju ograniczenia.

      Usuń
    2. Tylko że kopiowanie kogoś treści jest karalne więc może jednak napiszcie do niej żeby chociaż źródło dopisała. :/

      Usuń
    3. Albo mi się wydaje albo użytkowniczka usunęła swojego bloga.. Przynajmniej mi ten link już nie wchodzi ^^

      Usuń
  9. Ferr wiem co jest za te zabawki.
    - 50 zabawek - nosek renifera,
    - 100 zabawek - Tytuł Elfette,
    - 150 zabawek - Taki pomarańczowy, "postrzępiony" szalik.
    Mam nadzieję, ze pomogłam :)
    ` Serrowaa .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Serrku :D Najpierw same musimy przetestować ^^'

      Usuń
    2. Ok, aha i jeszcze...
      - 200 zabawek - sopelki na uszko
      (Nie jestem pewna co do sopelków)

      Usuń
    3. Nie za 200 nie ma sopelków :/

      Usuń
  10. Jest jeszcze mapka, gdzie bijemy się śnieżkami "Snowball Fight" :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiemy już o niej ^^' Jednak zauważyłam ją wtedy, gdy już mnie na niej zabili :(

      Usuń
  11. +Jeśli zbierzesz wszystkie prezenty wchodzisz automatycznie do norki:)

    OdpowiedzUsuń