sobota, 15 marca 2014

Beta testy gry Fortoresse

Biuro Atelier 801, które stworzyło Transformice otworzyło beta testy do swojej nowej gry - Fortoresse. Wcześniej wszyscy myśleli, że gra będzie nazywała się Forteresse, ale najwyraźniej albo nazwa była zajęta, albo po prostu postanowili napisać ją inaczej. Jak już wspominałam gra jest w wersji beta - jeszcze nie wszystko jest dostępne w grze, to dopiero wersja testowa.
Link do gry jest TUTAJ
Przykładowy obrazek z gry (kliknięcie powiększy zdjęcie):


A ekran do zalogowania się aktualnie wygląda tak:


Pamiętajmy, że w każdej grze z Atelier801 możemy logować się tym samym loginem i hasłem. Wpisujemy to samo co w Transformice i jesteśmy w każdej grze można powiedzieć - nie trzeba tworzyć nowego konta. Na pewno niektórzy z Was zauważyli, że na liście znajomych czasem ktoś ma nie serek, ale taki niebieskawy znaczek - to oznacza, że dany gracz gra właśnie w Fortoresse.


Co uważacie na temat nowej gry twórców Transformice? Zamierzacie w nią pograć dłużej, czy tylko z ciekawości sprawdzicie jak ona wygląda? Ja myślę, że na razie to nie ma co oceniać gry, skoro jest w wersji beta, ale póki co prezentuje się nieźle. A co do gry, która była "ogłoszona" już jakiś czas temu, a mianowicie Celousco - nadal nie mam nowych informacji kiedy będzie ona dostępna, musimy czekać.

Pozdrawiam
Modliszka




13 komentarzy:

  1. Jak dla mnie gra powinna mieć początkowy samouczek , bo na początku nie wiadomo o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest wersja beta testowa gra więc jest nie dopracowana.

      Usuń
  2. Będzie Konkurs na Wiosenny nagłówek ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Modliszko! Kiedy w końcu będzie ten event?! Miał być już dawno, a może go nie będzie? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, nie jestem Administratorem żeby znać szczegóły dotyczące pojawiania się eventów. Pozostaje nam niestety tylko czekać :/

      Usuń
  4. czy forteresse jeszcze bedzie istnieć :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież Fortoresse istnieje cały czas :P
      http://www.fortoresse.com/

      Usuń
  5. Dzisiaj... No prawie wczoraj *tia... Za chwilę północ* założyłam tam konto i powiem szczerze, że mi się bardzo spodobała ;D. Lubię gry typu strzelanki :3. Ps. Nazywam się tam Mamiko220 a na TFM Smilersim012 (kiedyś Smilerday012. ;d)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już skończyli beta testy

    OdpowiedzUsuń