czwartek, 27 marca 2014

Zbliża się event karnawałowy!

W ciągu najbliższych dni możemy się spodziewać opóźnionego eventu karnawałowego! Skąd jestem tego pewna? A stąd, że Melibellule już rysuje tapetę eventową! Nie wiem czy wiecie, ale na stronie livestream można zobaczyć jej starsze prace, a także tę, którą rysuje aktualnie. Link do strony Meli na livestream TUTAJ.
Kawałek nowej tapety:



Szykuje się ciekawy event - oby pojawiło się coś nowego :)
A jak Wam podoba się nowa tapeta?
P.S. Pamiętam, pamiętam - jutro mam dać ankietę do głosowania na nagłówki.

Pozdrawiam
Modliszka


14 komentarzy:

  1. Hahah, sądząc po tym obrazku pewnie będzie tak, jak w zeszłym roku, tylko, że się tańczy a nie rzuca serpentyny XD

    OdpowiedzUsuń
  2. WRESZCIE TEN EVENT!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałem całego live'a. :)
    Mam jakieś screeny, może się przydadzą.
    Całość tapety: http://i.hizliresim.com/KDnjDZ.png
    Nowe futro:
    http://i.imgur.com/b1j8pS8.png
    Seroholikpl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cze te fur to pingwineek <3?! *-*

      Usuń
    2. Ja myślę, że to tukan. Ale na pewno nie jest to myszka! ^-^

      Usuń
    3. Nom, to tukan. Ale pierwsze co przyszło mi na myśl to pingwin xDD

      Usuń
    4. Heh, też najpierw myślałam, że to pingwin XDD

      Usuń
  4. A czy na karnawał nie za późno? ;__________;

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosuję na pracę brokatki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca brokatki napewno

    OdpowiedzUsuń