poniedziałek, 17 marca 2014

Dzień Świętego Patryka w Transformice!

Krótki dopisek - 21 marca konkurs wiosenny na blogu :)
Jak pewnie wiecie dzisiaj (17 marca) wypada Dzień Świętego Patryka. Z tej okazji w naszej grze o myszkach pojawiły się dwa nowe przedmioty, a w tym nowe, prześliczne, zielone futerko:



Jest ono dość drogie, bo kosztuje aż 7000 serków lub 400 truskawek, ale myślę, że warto je kupić jeśli akurat mamy truskawki na koncie. Drugim nowym przedmiotem jest koniczynka na ogon naszej myszki:


Z kolei koniczynka nie jest aż tak droga w porównaniu do innych przedmiotów na ogon, więc także uważam, że jej kupno jest opłacalne. Drugą nowością z okazji wyżej wymienionego Dnia jest zmiana ekranu logowania do Transformice:


Jak się Wam podoba nowa aktualizacja w grze? Zamierzacie coś kupić? Ja kupiłabym sobie futerko, ale niestety niedawno zużyłam moje truskawki.

Pozdrawiam
Modliszka



8 komentarzy:

  1. (pierwsza XD) ogólnie, to ciekawie to zrobili, ale musieli gre przerwać XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na imię Patryk . Według mnie futerko jest śliczne i fajnie , że ta koniczynka na ogon jest taka tania na pewno ją sobie kupie
    Pozdrawiam
    ~Rojov :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszice jakaś tania rzecz na ogon *-* I do tego śliczna ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam tylko koniczynkę, sadzę że futerko się nie opłaca. :D
    ~
    Djladysweet

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupilam koniczynke za truskawki, bo jestem biedna w serkach :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bym kupiła koniczyne na ogonku

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupie sobie koniczynke jak zakupie truskawki :3

    OdpowiedzUsuń